| کد خبر: 27963 |

تین نیوز | مسافران پرواز مشهد - ساری از ساعت ۹:۳۰ در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد سرگردان شده و هیچ پاسخی از سوی مسئولان شرکت هواپیمایی مورد نظر دریافت نمی‌کنند.
 
تنی چند از مسافران مازندرانی حاضر در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد  از پاسخگو نبودن مسئولان فرودگاه و شرکت هواپیمایی گله‌مند هستند.
 
براساس گفته‌های این مسافران ساعت 9:30 مشهد - ساری از آن ساعت تاکنون که بیش از 5 ساعت از تاخیر پرواز می گذرد، مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور هیچ پاسخی به مسافران نمی‌دهند.
 
وی افزود: هیچ خدمات هتلینگ و پذیرایی با گذشت بیش از 5 ساعت از  زمان تاخیر از سوی مسئولان شرکت هواپیمایی نمی‌گذرد و مسئولان این شرکت به صورت غیررسمی می‌گویند که امکان عدم برگزاری این پرواز برای روز جاری و لغو آن نیز وجود دارد.
 
پیگیری‌های خبرنگاران در شهرهای ساری و مشهد برای مصاحبه با مسئولان فرودگاه مشهد و شرکت ایران ایرتور ادامه دارد.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل