| کد خبر: 169445 |

◄ مسافران پرواز قشم‌ایر، درخواست خسارت نقدی کردند

در حال حاضر خبری در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه در پرواز هواپیمایی قشم در مسیر تهران استانبول به دلیل تاخیر چند ساعته تعدادى از مسافران به نشانه اعتراض اقدام به تخریب کابین هواپیما، از جمله شکستن میزها و صندلی‌ها کردند.

تین نیوز

در حال حاضر خبری در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه در پرواز هواپیمایی قشم در مسیر تهران استانبول به دلیل تاخیر چند ساعته تعدادى از مسافران به نشانه اعتراض اقدام به تخریب کابین هواپیما، از جمله شکستن میزها و صندلی‌ها کردند.

در همین راستا خبرنگار تین‌نیوز این موضوع را از یکی از مسئولان شرکت هواپیمایی قشم‌ جویا شد.

عباس مسیبی مشاور مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم در توضیح این اخبار عنوان کرد: این پرواز در مسیر تهران-استانبول بوده است که به دلیل تاخیر عکس‌العملی در فرودگاه مبدا با یک ساعت و نیم تاخیر به مقصد نهایی پرواز داشته است.

وی در ادامه افزود: این هواپیما پس از برخاستن از فرودگاه به علت نقص جزئی در یکی از موتورها پس از حدود 20 دقیقه پرواز جهت رفع اشکال به سمت فرودگاه امام  باز می‌گردد. 

مسیبی تاکید کرد: پس از فرود هواپیما جهت رفاه حال مسافران تا زمان رفع اشکال سریعا یک فروند هواپیمای جایگزین برای انجام پرواز آماده شده و ضمن پذیرایی و تکریم مسافران، برنامه‌ریزی لازم برای تسریع اعزام هواپیمای جایگزین انجام پذیرفته است.

وی افزود: به دلیل تاخیر پرواز از فرودگاه مبدا، پرواز برگشت از استانبول به تاخیر می‌انجامد که متاسفانه تعدادی از مسافران هنگام ورود به فرودگاه امام ضمن تخریب صندلی و میزهای داخل هواپیما درخواست دریافت خسارت نقدی را می‌کنند.

مشاور مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ضمن تاکید به این مسئله که جبران خسارت باید طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری انجام شود و امکان پرداخت نقدی داخل هواپیما امکان پذیر نیست، گفت: قشم‌ایر نهایت همکاری را برای جبران خسارت و تکریم مسافران انجام داده است و این در حالی است که نقص فنی به دلیل خطای انسانی انجام نگرفته و انجام پروازهای ایمن از اولویت‌های این شرکت هواپیمایی است.

مسیبی در خصوص اینکه تعدادى از مسافران به نشانه اعتراض اقدام به تخریب کابین هواپیما کردند توضیح داد: این حرکت غیر متعارف نه تنها باعث تاخیر در پروازهای دیگر شده بلکه اثرات نامطلوبی بر نحوه ارائه خدمات سایر ارگان‌های ذی‌ربط در فرودگاه گذاشته و موجبات تاخیر سایر پروازهای این شرکت شده و موارد به استحضار نماینده دادستان مستقر در فرودگاه نیز رسانیده شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.