| کد خبر: 167749 |

◄ حبس چهارساعته مسافران پرواز دبی-تهران در هواپیما

به مسافران این پرواز اعلام کردند که به دلیل برخورد پرنده با موتور هواپیما و نقص فنی امکان خروج مسافران از فرودگاه مهرآباد وجود ندارد.

تین نیوز

روز گذشته سه پرواز فرودگاه بین‌المللی امام به دلیل شرایط بد جوی به فرودگاه مهرآباد و اصفهان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، یکی از مسافران پرواز  شماره EK979 هواپیمایی امارات در تماس تلفنی با این شبکه خبری عنوان کرد: پرواز دبی-تهران ساعت 15 از فرودگاه مبدا بلند شد و قرار بود ساعت 17:40 دقیقه در فرودگاه امام به زمین بنشیند اما به مسافران اعلام کردند که به دلیل شرایط بد آب و هوایی هواپیما نمی‌تواند در فرودگاه امام بنشیند.

این مسافر  با بیان اینکه پرواز تهران-دبی در نهایت به فرودگاه مهرآباد منتقل شد، بیان کرد: زمانی که هواپیما در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست مسافران حدود 4 ساعت یعنی دقیقاً تا ساعت 21 شب در هواپیما حبس شده بودند که شرایط سختی را برای مسافران در پی داشت و حتی منجر به درگیری بین مسافران با مهماندار و عوامل پروازی شد.

او خاطرنشان کرد: نهایتاً بعد از دو ساعت توقف کامل هواپیما روی باند فرودگاه مهراباد به مسافران این پرواز اعلام کردند که به دلیل برخورد پرنده با هواپیما امکان خروج مسافران  و پذیرش مسافران در فرودگاه مهرآباد وجود ندارد.

این مسافر معترض  ادامه داد: اما 15 دقیقه قبل از پرواز و در ساعت 8:45 دقیقه متوحه شدیم که ماجرای برخورد پرنده با هواپیما صحت نداشته است  و عدم امکانات کافی برای پذیرش پروازهای خارجی در فرودگاه مهرآباد مثل کنترل گذرنامه و گمرک  عامل مخالفت پذیرش مسافران این پرواز خارجی در فرودگاه مهرآباد شده است.

این مسافر با طرح این سوال که آیا نباید فرودگاه‌های آلترناتیو هنگام پذیرش پروازهای خارجی دایورتی شرایط کافی و لازم را برای پذیرش مسافران داشته باشند گفت: ما زمان زیادی در پرواز بودیم که برای کودکان و بیماران قلبی بسیار سخت گذشت.

بر اساس گفته‌های این مسافر در نهایت این پرواز ساعت 21  مهرآباد را به مقصد فرودگاه امام ترک کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.