| کد خبر: 164475 |

کانال تاخیرهای پروازی گزارش عملکرد شرکت هواپیمایی آتا را در یک ماه گذشته منتشر کرده است.

تین‌نیوز | 

کانال تاخیرهای پروازی گزارش عملکرد شرکت هواپیمایی آتا را در یک ماه گذشته منتشر کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، آتا در یک ماه گذشته با میانگین ۵۶ دقیقه تاخیر در هر پرواز رتبه 13 را در بین ایرلاین های داخلی به خود اختصاص داده است.

11

این شرکت هواپیمایی در یک ماه گذشته با ۱۲.۶۹درصد کنسلی پروازهایش رتبه ۱۷را در بین ایرلاین‌های داخلی به داشته است.

آمارها حاکی از آن است که بیشترین لغوهای پروازی آتا مربوط به هفته‌های پایانی سال است به طوری که بیش‌ترین لغو پروازها در هفته دوم اسفندماه با ۱۹.۴ درصد لغو پرواز، به وقوع پیوسته است.

12

نمودار فوق میانگین تاخیرهای هواپیمایی آتا را در هفته‌های گذشته نشان می‌دهد که هفته اول سال ۹۷ با میانگین ۱۰۵ دقیقه در هر پرواز شاهد بیشترین تاخیر بوده است.

13

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین