| کد خبر: 159885 |

◄ مشارکت چینی‌ها در آزادراه تهران- شمال و ترمینال ایران‌شهر

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: شرکت‌های چینی در تأمین منابع و ساخت منطقه سه آزادراه تهران - شمال و ترمینال ایران‌شهر فرودگاه امام خمینی (ره) مشارکت خواهند کرد.

تین نیوز

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  گفت: شرکت‌های  چینی در تأمین منابع و ساخت منطقه سه آزادراه تهران - شمال و ترمینال ایران‌شهر فرودگاه امام خمینی (ره) مشارکت خواهند کرد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد سعیدی کیا گفت: استفاده از تجربیات چین و تبادل تجربیات در امر سرمایه‌گذاری مشترک در ایران برای انجام کار و صادرات از اهداف این سفر به چین است .

سعیدی کیا همچنین گفت: مذاکرات مقدماتی که در تهران به‌طور مفصل انجام‌شده است در اینجا ادامه می‌یابد تا به جمع‌بندی مشترک برسیم .

وی افزود: بنیاد مستضعفان در امر توریسم امکاناتی دارد و با شرکت های چینی در این زمینه نیز تبادل‌نظر می‌شود تا گردشگران چینی به ایران و گردشگران ایرانی به چین جذب شوند.

 پیش‌ازاین کوروش فتاحی، رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفته بود: اخذ تصمیم و تعیین سرمایه‌گذار برای احداث و تکمیل ترمینال ایران‌شهر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در دست انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    همان تجربه قطعه اول برای هفت پشتمان بس هست ! 20 سال گردش میکردن .سولقان میرفتید نسل لاکپشت ،گربه ،سگ منقرض شده بود!! احیانا نمیتوانید قطعه سه بزنید همان قطعه یک دو چهار اماده کنید و بجای قطعه سه ،چالوس را حد فاصل قطعه دو تا چهار ،چهار بانده کنید. چون مشخصات طرح ارایه شده قطعه سه تقریبا موازی چالوس هست و هیچ کاهش فاصله ای اتفاق نمیفتد. بنظرم برای حفظ محیط زیست هم شده و افتتاح سریبعتر و حفظ اشتغال در چالوس ،طرح قطعه سه لغو شود. خوشبختانه یا متاسفانه بنیاد مستضعفان ،هرجا ورود کردند کمتر ده بیست سال رد خور ندارند طرح تحویل بدهند