| کد خبر: 154348 |

◄ آسمان و ایران‌ایر تاخیردارترین ایرلاین‌ها در مهرآباد

عملکرد خطوط هوایی کشور در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد در مهرماه سال جاری توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شد.

تین نیوز

عملکرد خطوط هوایی کشور در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد در مهرماه سال جاری توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز، عملکرد خطوط هوایی کشور در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد در مهرماه نشان می‌دهد که شرکت هواپیمایی آسمان با 957، ماهان669، ایران ایر661، آتاایر544، زاگرس511 ، قشم ایر 457 پرواز به ترتیب بیشتر آمار پروازی را داشته‌اند.

در این میان شرکت هواپیمایی ماهان با 76درصد، بیشترین پروازهای به موقع میان سایر شرکت‌های هواپیمایی را به خود اختصاص داد پس از آن شرکت هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر، زاگرس، آتاایر، کیش‌ایر، کاسپین،  ایر تور و ... به ترتیب کمترین میزان تاخیر به نسبت تعداد پروازها داشتند.

شرکت هواپیمایی آسمان حدوداً نیمی از پروازهایش با تأخیر همراه بوده است و پس از آن ایران ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، کیش ایر، ماهان؛ ماهان، تابان، قشم و نفت بیشتر میزان تأخیر را در مهرماه سال جاری به ثبت رساندند.

بر اساس این آمار، شرکت هواپیمایی پویاایر با 39، معراج با 72، ساها با 73، اترک با 74 کمترین میزان پروازی در در فرودگاه مهرآباد را داشته‌اند.

بر اساس آمار منتشر شده، در مهرماه سال جاری 5 هزار و 818 هزار پرواز در پروازهای فرودگاه داخلی مهرآباد به ثبت رسیده است.

 

photo_2017-11-11_14-20-52

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.