| کد خبر: 14920 |

وبلاگ تین نیوز، علیرضا جهانگیریان |  در طرح نوروزی امسال در بخش حمل و نقل هوایی ارایه خدمات به هموطنان از 25 اسفندماه آغاز خواهد شد و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. 
سازمان هواپیمایی کشوری برای افزایش کیفیت خدمات در ایام نوروز، برنامه ریزی کرده و تلاش شده در ایام نوروز، هواپیماها با کمترین تأخیر عملیات پروازی خود را انجام دهند.
بر این اساس امسال میز پاسخگو در فرودگاه های کشور مستقر شده تا در صورت بروز هرگونه تأخیر در پروازها، نماینده ایرلاین های مربوطه در این زمینه به مسافران پاسخگو باشد. 
همچنین بازرسانی از سازمان هواپیمایی کشوری تعیین شده‌اند که در ایام نوروز در فرودگاه ها مستقر هستند و تأخیرات را به صورت ساعتی رصد می کنند، ضمن اینکه امسال به همه ایرلاین‌ها تأکید کرده ایم حتماً هواپیمای پشتیبان و جایگزین در ایام نوروز پیش بینی کنند. 
بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری نیز در ایام نوروز در فرودگاه ها، فروش غیر قانونی بلیت را رصد خواهند کرد و با متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت. 
امسال هیچ افزایشی در نرخ بلیت پروازهای داخلی اعمال نشده و هرگونه افزایش قیمت توسط ایرلاین ها غیرقانونی و قابل پیگیری خواهد بود.

برگرفته از خبر فارس

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل