| کد خبر: 134050 |

در خصوص پیام مردمی مندرج در روزنامه جام‌جم، مورخ 2 خرداد 1396 صفحه 17 با مضمون: " گلایه رانندگان فرودگاه امام خمینی ره"

تین‌نیوز | 

در خصوص پیام مردمی مندرج در روزنامه جام‌جم، مورخ 2 خرداد 1396 صفحه 17 با مضمون: " گلایه رانندگان فرودگاه امام خمینی ره"

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ، حسین سلیمان‌بیگی مسئول برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: "همانطور که قبلا در پاسخ به رسانه‌ها و شبکه پیام رادیو و شبکه تهران سیما به عرض رسید، در مجموعه فرودگاه امام خمینی(ره )، شرکت‌های تاکسیرانی نظیر سیر وسفر _ تاکسی لوکس _ تاکسی بی سیم تهران _ تاکسی پاکرو و تاکسی رویال فعالیت دارند و شرکت تعاونی تاکسیرانی تهران نیز تا اوایل سال در مجموعه فعال بوده است."

 

سلیمان‌بیگی در ابتدا توضیح داد که تصمیمات در حوزه تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی(ره) در کارگروهی متشکل از مدیران عامل یا نمایندگان آنها و مسئولین شهرفرودگاهی نقد و بررسی می‌گردد و با تایید اکثریت آن‌ها برای اجرا ابلاغ میشود و اضافه کرد:

در حال حاضر ترکیب خودروهای فعال شرکت‌ها به شرح زیر می‌باشد :

شرکت سیر و سفر ۳۵۸ دستگاه تویوتا و ۹۲ دستگاه ون و حدود ۳۰۰ دستگاه سمند

شرکت رویال سفر ۹۷ دستگاه  raw4

شرکت پاکرو ۱۰۰ دستگاه تویوتا

شرکت تاکسی لوکس ۶۵ دستگاه تویوتا

شرکت تاکسی بی‌سیم تهران ۱۳۷ دستگاه کدی و ۷۰ دستگاه سمند

و شرکت تعاونی تهران حدود ۳۶۰ دستگاه سمند و حدود۶۱ دستگاه تویوتا

 

همانطور که ملاحظه می‌شود ترکیب خودروها متنوع است ولی بدلیل استقبال مسافرین پروازهای بین المللی از خودروهای با استاندارد مناسب، رغبت چندانی در سوار شدن خودروهای فرسوده و با استاندارد پایین وجود ندارد. لذا با توجه به رقابت بین شرکت‌ها برای جذب مسافر، تمایل بیشتری به نوسازی ناوگان با خودروهای دارای کیفیت و مناسب وجود دارد. از طرفی بدلیل استفاده از سوبسیدی که به خریداران خودرو با آلایندگی کمتر پرداخت می‌شود و وام‌هایی که به رانندگان برای نوسازی پرداخت می‌شود این نوع تغییر اتفاق افتاده است .

 

مسئول برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در انتها اضافه کرد: "شرکت شهر فرودگاهی هیچ‌گاه الزامی برای خرید خودرو خاصی نکرده است، لیکن با توجه به مطالبه مسافرین و قرارگیری فرودگاه در ۳۰ کیلومتری اول و آخر مسیر اتوبان که طبق اعلام پلیس بیشترین تصادفات در این محدوده از شهرها اتفاق می‌افتد، ما خواستار استفاده از خودروهایی با کارایی بالاتر، حجم صندوقی ایده‌آل برای قرارگیری چمدان و بار مسافرین و شرایطی ایمن‌تر برای آن‌ها هستیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل