| کد خبر: 126669 |

تین نیوز| جلسه هماهنگی پاسخگویی به شكایات مردمی در سازمان هواپیمایی كشوری برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، صبح امروز جلسه هماهنگی پاسخگویی به شكایات با حضور مهندس باریكانی مدیر كل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت های هواپیمایی و موسسات هوانوردی ، مدیر كل دفتر ارزیابی عملكرد و تضمین كیفیت، مدیركل دفتر فن آوری اطلاعات و بررسی های آماری و نمایندگان رسیدگی به شكایات شركت های هواپیمایی در سالن كنفرانس سازمان هواپیمایی كشوری برگزار شد.

علی اصغر باریكانی با اشاره به اینكه تمامی فعالیت ها و هماهنگی های صورت گرفته جهت تسهیل در جلب رضایت مسافران و پاسخگویی به آنها بوده است گفت: هیچ ایرلاینی نمی تواند نسبت به برند و عملكرد مثبت خود ادعای رشد و ارتقائی داشته باشد اما نسبت به پاسخگویی به مسافرانش قدمهای بایسته ای برنداشته باشد چرا كه بهترین نگاه و تفكر مشتری مداری این است كه در اولین مرحله حس مسؤلیت و ادای وظیفه حاكم باشد چرا كه مسافران خدمات خریداری كرده اند و انتظاراتی دارند كه می بایست حقوقشان بی هیچ كمی و كاستی رعایت شود دوم آنكه ایرلاین ها و سیستم های مربوطه باید تمهیداتی اتخاذ كنند و به گونه ای سرویس دهی نمایند تا بتوان مسافران امروز خود را حفظ وزمینه جذب مسافران آتی خود را فراهم نمایند  و الزامات مشتری مداری و حقوق مسافر را آنطور كه در تعاریف و بندهای دستورالعمل ارسالی به شركتها آمده به كار گیرند.

وی با بیان اینكه شركت های هواپیمایی الزاماً می بایست پاسخگوی شكایات خود باشند و در صورت عدم پاسخگویی سازمان نسبت به حقوق مسافران قضاوت خواهد كرد گفت: اگرچه دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت های هواپیمایی و موسسات هوانوردی سازمان همواره از شركت های هواپیمایی حمایت كرده است اما بی تردید یكی از ملاك های مهم برای این دفتر میزان پاسخگویی به مسافران و جلب رضایت آنهاست.

در این جلسه  همچنین مدیر كل دفتر ارزیابی عملكرد و تضمین كیفیت نحوه استفاده از سامانه شكایات و چگونگی تسریع در پاسخگوئی مسئولان رسیدگی به شكایات شركت ها در چارچوب قوانین و مقررات تدوین شده سازمان را از طریق سامانه تشریح كرد.

در پایان نمایندگان رسیدگی به شكایات شركت های هواپیمایی نیز چگونگی روند اجرایی و  پاسخگویی به مسافران نوروزی خود را ارائه كردند.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل