| کد خبر: 12039 |

وبلاگ تین نیوز، علی‌محمد نوریان | در حال حاضر بیشتر فرودگاه‌های کشورمان‌ در مراکز استان ها با شرکت های مختلف کار می‌کنند البته برای مناطق محروم یا فرودگاه‌هایی که فقط یک شرکت در آنها پرواز دارد، برنامه این است که این شرکت ها حق قطع پروازهای قبلی خود را بعد از اجرای آزادسازی ندارند. 
البته به ایرلاین ها کمک می کنیم تا در مسیرهای جدید، اگر بخواهند پرواز برقرار کنند، نرخ مدنظر خودشان را برقرار کنند. 
در برخی شهرهای کم ترافیک، پروازها به صورت چارتر در حال انجام است،  طبیعی است با خرید هواپیماهای جدید و نوسازی ناوگان، مشکل پرواز در فرودگاه های کوچک و کم مسافر، رفع یا کم شود زیرا در حال حاضر ما مشکل تعداد ناوگان و نیز انواع هواپیما را داریم، به عنوان مثال نیاز به هواپیماهای کوچک برای این فرودگاه ها داریم که در حال حاضر در این مورد کمبود هست. 
درباره زمان اجرای آزادسازی نیز در حال حاضر تنها سه ایرلاین بزرگ کشور یعنی هما، آسمان و ماهان امکانات برقراری پرواز در کلاس های مختلف را دارند که با اجرای آزادسازی، امکان این متنوع سازی برای سایر ایرلاین ها نیز فراهم خواهد شد.
بر اساس مصوبه شورای عالی هواپیمایی در مورد آزادسازی، قرار بود این قانون از 28 اردیبهشت به ایرلاین ها ابلاغ شود اما با توجه به تغییرات نرخ پیش آمده در مورد سوخت و... هنوز ابلاغ نشده و به محض این که از طرف دولت ابلاغ شود اجرایی خواهد شد.

برگرفته از خبر تین نیوز

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل