| کد خبر: 12030 |

وبلاگ تین نیوز، علی‌محمد نوریان | بحث اقتصادی‌کردن فرودگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و بر همین اساس امیدواریم در حداقل 10 فرودگاه کشور بحث تبدیل فرودگاه به شهر فرودگاهی را داشته باشیم چون امروزه به جز چند فرودگاه انگشت‌شمار بقیه فرودگاه‌ها اقتصادی نیستند. به همین دلیل در هر فرودگاهی که قابلیت تبدیل به شهر فرودگاهی را داشته باشد این کار را انجام می‌دهیم و محدودیتی در این زمینه نداریم.

در خصوص نوسازی ناوگان نیز سهمی از بودجه صندوق توسعه ملی برای نوسازی ناوگان هوایی اختصاص یافته که امیدواریم شرکت‌های هواپیمایی که ماهیت خصوصی دارند از این امکانات استفاده کنند. 
مشکلی در زمینه ضمانت پرداخت وام به ایرلاین‌ها وجود داشت که قرار است ارزش بیمه‌ای هواپیما به عنوان ضمانت در نظر گرفته شود. 
در حال حاضر عمر هواپیما‌های ما 25 سال است که هدف‌گذاری کرده‌ایم این میزان را به 15 سال کاهش دهیم. 
توجه بیشتر به مسائل رفاهی و آموزشی کارکنان این بخش و به روز بودن فعالان این صنعت از جمله اولویت‌های ما در سال جاری است. 

برگرفته از خبر ایسنا

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مدیریت لجستیکی در حوزه حمل‌ونقل زمینی، هوایی و ریلی در زلزله اخیر کرمانشاه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل