| کد خبر: 113875 |

تین‌نیوز| ​پیرو انتشار دو خبر در خبرگزاری فارس با عنوان‌های  «عیدانه ۵ میلیون تومانی وزیر راه به کارکنان شرکت فرودگاه‌ها / سهم راه‌آهن ۱۵۰ هزار تومان + سند» و «افزایش ۷۷ درصدی حقوق کارکنان یکی از شرکت‌های وزارت راه/‌‌ دست دولت در جیب‌ بیت‌المال‌» شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، بنابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری‌‌ها جوابیه‌ای برای این خبرگزاری ارسال و درخواست کرده جهت تنویر افکار عمومی در خروجی آن خبرگزاری در گروه و حوزه مربوط، عیناً، به طور کامل و گزینش نشده درج شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، متن کامل این جوابیه به شرح زیر است؛
 
1- برداشت، تفسیرها و قضاوت‌های آن خبرگزاری از نامه منتشره معاون توسعه و مدیریت و منابع شرکت و افزایش حقوق و مزایای کارکنان، خلاف واقع و هر دو خبر یاد شده کاملاً کذب است.
 
پرداخت عیدی 5 میلیون تومانی به کارکنان شرکت فرودگاه‎ها کذب محض است
2- شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هیچگونه مبلغی به عنوان عیدی، عیدانه و یا تعابیر مشابه آن را به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) به کارکنان خود پرداخت نکرده و هیچ افزایش حقوق خارج از قوانینی که  تمام دستگاه‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی را بطور یکسان شامل می‌شود، به کارکنان خود نداشته است. پرداختی که به عنوان عیدانه از آن یادشده پرداخت ویژه یا جدیدی نبوده بلکه از جمله پرداخت‌هایی است که همه ساله به طور معمول و تحت عناوین مختلف (ذکر شده در بند 6 این جوابیه) توسط همه دستگاه‌های اجرایی و برمبنای ضوابط اجرایی قانون بودجه سنواتی به عموم کارکنان دولت قابل پرداخت است. در سال جاری نیز این پرداخت‌ها در ماده ۴۱ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۹۵ پیش‌بینی شده است.
 
3- مبلغ پرداختی موضوع خبر، صرفاً مطالبات معوق عموم کارکنان (دیون شرکت) است که به عنوان مزایای پرسنلی می‌بایست به موقع پرداخت می‌شد؛ اما متأسفانه به علت کمبود نقدینگی در شرکت، فقط بخشی از آن به صورت علی‌الحساب، یکجا و با تأخیر 10 ماهه، پرداخت شده و به طبقه‌ای خاص (مانند مدیران) هم اختصاص ندارد بلکه تمام رده‌ها از جمله رده کارگری را هم دربر گرفته است. ضمناً تلاقی زمان پرداخت با ایام مبارک ولادت پیامبر اکرم (ص) نیز تصادفی بوده است.

4- در پرداخت یاد شده، وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر محترم، هیچ نقش، دخالت یا حتی توصیه‌ای نداشته‌‌اند زیرا شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در عین ملزم بودن به تبعیت از قوانین و مقررات پرداخت‌های دولت، شرکتی درآمد- هزینه بوده و از بودجه عمومی کشور و کمک‌های وزارتخانه بی‌بهره است. ضمناً خلاف تجزیه و تحلیل انجام شده در خبر و خصوصاً بی‌دقتی آن رسانه شناخته شده در تبدیل آن به تیتر خبری، بخشنامه جناب آقای دکتر آخوندی نه تنها دستوری برای پرداخت نیست بلکه به عکس؛ مقرراتی محدودکننده است که از پرداخت‌های نامتعارف و سلیقه‌ای جلوگیری کرده و برای تمامی دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت راه و شهرسازی مانند راه‌آهن و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کاملاً یکسان بوده و ضمن تقویت انضباط مالی در دستگاه‌های تابعه، هیچ حق ویژه‌ای را برای هیچ دستگاهی از جمله این شرکت ایجاد نمی‌کند.

5- اگر مروری بر موضوع پرداخت‌های موضوع ماده 41 ضوابط اجرایی بودجه داشته باشند؛ متوجه خواهند شد که این پرداخت‌ها یا کمک‌ها، مواردی مانند کمک به تأمین بخشی از نیازهای پایه زندگی و معیشت کارکنان مانند کمک‌ هزینه خرید خواربار و نیازهای تغذیه‌ای، ناهار، هدایای ماه مبارک رمضان... و حتی بخشی از نیازهای سازمانی کارکنان مانند چکاپ پزشکی سالانه مشاغل تخصصی یا اختصاصی ملزم به اخذ صلاحیت پزشکی و... را هم شامل می‌شود که البته به دلایل مندرج در بند بعد، اعطای تمامی این کمک‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی قابل انجام نیست. ضمناً این کمک‌ها می‌تواند به صورت نقدی (پرداخت به حساب یا اعطای کارت هدیه) یا غیرنقدی (مانند کالا، بن یا کارت خرید) به کارکنان اعطا شود. ارقام پرداختی برخی دستگاه‌های اجرایی که در خبر منتشره، به عنوان عیدانه از آن یاد شده؛ در همین چارچوب انجام شده است.

6- باید بین ردیف پرداخت، محدودیت‌های پرداخت، سرانه پرداخت، شیوه پرداخت و دستور پرداخت تفاوت قائل شد. چنانکه در قبل هم ذکر شد؛ بخشنامه وزیر محترم راه و شهرسازی، محدودکننده پرداخت است و در مقابل، بخشنامه معاون توسعه مدیریت این شرکت، از نوع دستور پرداخت آن هم به صورت ناخالص است که شکل پرداخت (پرداخت نقدی/واریز به حساب) را هم مشخص کرده است. ضمناً باید توجه داشت که در میان انواع شیوه‌ها و اشکال پرداخت‌، پرداخت‌های نقدی، شفاف‌ترین نوع پرداخت است که کنترل دستگاه‌های نظارتی هم بر آن هم بسیار سهل و سریع بوده و بی‌انضباطی و بی‌عدالتی در توزیع آن نیز کمتر اتفاق می‌افتد. البته چون این نوع پرداخت‌ها مشمول کسر مالیات است؛ خالص پرداختی و آنچه به دست کارکنان می‌رسد؛ کمتر از رقم اعلامی است.    

7- بخشنامه‌‌های محدودکننده، مبنای تعریف بودجه رفاهی دستگاه‌های اجرایی خواهدبود. هر دستگاه اجرایی در قالب بودجه مصوب و بسته به شرایط و مطلوبیت آن برای کارکنان و سیاست دستگاه، برخی از انواع کمک‌ها را مشخص و به صورت ماهانه، دوره‌ای یا موردی و مناسبتی به کارکنان خود اعطا می‎کند. به همین علت هم هست که عناوین پرداختی تمام دستگاه‌های اجرایی دقیقاً مشابه هم نیست.

8- تمامی قوانین و مقررات از جمله قانون بودجه، ضوابط اجرایی، بخشنامه‌های مربوطه آن و حتی اجرای دقیق بودجه مصوب، برای تمامی دستگاه‌های اجرایی، لازم الاجرا بوده و به یقین هرگونه پرداخت‌های خارج از قانون و پیش‌بینی نشده در بودجه مصوب، از طرف نهادهای نظارتی مورد پیگرد جدی قرار خواهد گرفت.

9- نکته قابل تأمل در انتشار اسناد توسط آن خبرگزاری محترم، عدم توجه به مواد قانونی است؛ چراکه آنچه در سند منتشر شده منتسب به شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی آمده است٬ ماده ۴۰ قانون الحاقی موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، از محل سایر خدمات رفاهی به صورت کمک‌های غیر نقدی است و ارتباطی با ماده ۴۱ ضوابط اجرایی بودجه سال ۹۵ ندارد و این قیاس از پایه نادرست است.

10- با توجه به اینکه پس از انتشار هر مطلبی مسئولیتی شرعی و مدنی برای منتشر کننده ایجاد می‎شود از رسانه معظم و پرنفوذ فارس که علی‎القاعده متشکل از نیروهای متعهد است؛ بیشتر توقع می‎رود تا پیش از انتشار چنین خبری، برای اطمینان از صحت خبر، حساس‎تر و دقیق‎تر عمل کرده و از اینکه این خبر کذب، ابزار تحقق اهداف ناصواب غرض‎ورزان و حاشیه‌سازان قرار گیرد؛ جلوگیری کند. اما متاسفانه کم دقتی آن رسانه باسابقه و شناخته‌شده سبب شده تا علاوه بر تشویش افکار عمومی، اذهان عموم متخصصان، کارشناسان و کارکنان دلسوز و زحمت‎کش این دستگاه بسیار حساس که برای خدمت‎رسانی کلیدی و راهبردی خود به مردم، حتی از جان مایه می‎گذارند نسبت به آن رسانه مکدر و خاطر ایشان آزرده شود.
 
تکذیب افزایش ۷۷ درصدی حقوق کارکنان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی
11- خبر دیگری با عنوان «افزایش ۷۷ درصدی حقوق کارکنان یکی از شرکت‌های وزارت راه/‌‌ دست دولت در جیب‌ بیت‌المال‌« در تاریخ 1/10/95، ساعت ۱۰:57، در آن خبرگزاری منتشر شده نیز مبنای درستی نداشته و  کذب است و انتشار آن جای بسی گلایه و تأسف دارد. بدیهی است برای هر کس که با نظام پرداخت در کشور آشنایی حداقلی داشته باشد؛ افزایش 77 درصدی حقوق در شرایط فعلی اقتصادی کشور بیشتر به مزاح شبیه است و لذا انتشار اخبار کذب در این سطح قطعاً موجب تشویش اذهان عمومی شده و قابل پیگرد قانونی است.

12- شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شرکتی تخصصی، حرفه‌ای، پیچیده، پرمسئولیت و با مأموریت‌های حساس و تعهدات سنگین ملی و بین‌المللی است که حفظ سلامت پروازها، ایمنی فرودگاه‌ها و حفاظت از جان مسافران یکی از وظایف آن است و بروز هرگونه تنش در این مجموعه می‌تواند هزینه سنگینی را به کشور و مردم تحمیل کند. لذا توجه به حفظ و صیانت از منافع ملی اقتضا می‌کند که اینگونه دستگاه‌ها، همواره از حاشیه‌ها و بازی‌های قدرت و سیاست به دور باشند. استدعا و انتظار ما از رسانه‌های صاحب‌نفوذی چون آن خبرگزاری محترم این است که ضمن توجه به این نکته بسیار مهم، اجازه ندهند تا چنین دستگاه‌های حساسی، ابزاری برای تسویه حساب‎های سیاسی شوند. در همین راستا مستحضرید که در چند روز سپری شده از انتشار خبر اول، مساعی شرکت بر این متمرکز بود که به جای تهیه جوابیه، اقدامات رسانه‌ای، جریان‎سازی و ورود به حاشیه‌ها، از طریق مذاکره و تعامل مسئولان محترم آن خبرگزاری محترم را به اصلاح خبر متقاعد کند و جوابیه حاضر نیز که به همین دلیل با تأخیر صادر شد؛ صرفاً به علت عدم موفقیت در این مسیر و خصوصاً انتشار دومین خبر نادرست توسط آن خبرگزاری تنظیم و برای تنویر افکار عمومی در اختیار قرار گرفت.
  
13- در پایان با اطمینان از اهمیت وافر ضرورت مقابله با پدیده‌های شوم بی‌انضباطی و فساد مالی و اداری دستگاه‌های اجرایی و نظام مدیریتی کشور نزد آن خبرگزاری و تمامی اصحاب رسانه به عنوان یک دغدغه مهم ملی، حتماً تأیید خواهد شد که "اگر از اسناد شفاف داخلی و اقدامات قانونی یک دستگاه اجرایی منضبط، تفسیر غلط شده و از آن برای حمله به مدیرانی که شفاف‎سازی و عدالت در پرداخت‌ها را برای تمامی کارکنان، سرلوحه عمل خویش قرارداده‌اند؛ استفاده شود؛ این اقدام، جدا از ایجاد اختلال در فعالیت‌ها و ظلم به آن دستگاه و اداره‎کنندگان آن، به طور موثر به پنهان کاری و اقدامات غیرشفاف که زمینه‌ساز انواع فساد و گسترش بی‌انضباطی مالی است؛ دامن خواهد زد.    
روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران


 

ارسال نظر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند. پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • 0 0

    سلام ۲۷ سال است در هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاهها کار میکنم. در بین مدیران عامل کسی را به نجابت، شرافت، سلامت، کاردانی، آینده نگری، تلاش و جدیت، کارمند نوازی آقای دکتر مه آبادی ندیده ام. در این یک سال و اندی که آمده اند شرکت ما را متحول کرده اند. دنیایی کار شده. مدیران نالایق عوض شده اند. جلو دزدی ها گرفته شده. قانون هایی برای شرکت تصویب شده. هواپیمای فلایت چک خریداری شده. کلاس شرکت بالا رفته. کارمندان دوستش دارند. خدا پدرش را بیامرزد. قبلا فقط پول، پاداش، سفر خارجی، استخر و سونا، رفاه و کیف و حال ما عده ای به نام مدیر بود. مدیران مشغول بازی بودنو شرکت در حال نابودی بود. عده ای از دانشگاه امام صادق آمده بودند و فقط دنبال سفر خارجی و بلیت مجانی و خواب و خور بودن. قرارداد بیمه شرکت مال یک عده بود. زمین های شرکت توسط زمین خوارها غارت شد. مدیران در فرودگاهها غرفه و تجارت داشتند. پارکینگ و سی آی پی مال مدیر عامل ها بود. کسی هم صداش در نمی آمد. همه مدیران بچه ها و اقوام خودشان را سرکار آورده بودند. الآن از کثافتکاری خبری نیست. درود بر آخوندی. درود بر روحانی. برای خبرگزاری فارس متاسفم. از ش بدم آمد. زنده باد مدیر عامل محبوب و کارمند نواز

    • 0 0

      اقا تو رو خدا یه نفر به اقای مدیر بگه چند ماه حقوق ما کارگرا که ۲ پیش پرداخت نشده رو بدن

  • 0 0

    این مدیران شایسته و پاک که آبروی نظام را حفظ میکنند باید به رهبر و مردم معرفی شوند یا باید ناجوانمردانه بهشان حمله کرد و فاسدان و دزدها را تقویت کرد؟ دکتر مه آبادی تکرار نشدنی است. آرزوی سازمانها داشتن چنین مدیر شجاع و با فکر و قوی است. من فکر میکنم دزدها برایش توطئه میکنند. خبرگزاری ها را هم میخرند یا فریب میدهند. کارنامه او را ببینید باورتان نمیشود. لطفا منتشر کنید.

    • 0 0

      واقعا درسته. حیف که حمایت نمیشن و خستشون میکنن.

  • 0 0

    دوسش داریم سالاره. مرگ بر دشمنانش.

  • 0 0

    زنده باد دولت تدبیر و امید / درود بر وزیر گل راه و ترابری / که همچین مدیرانی را انتخاب میکنند. مدیران قبلی را ببینین و عملکردشون را مقایسه کنید. ما کنترلرهای تقرب مهرآباد با جان و دل در خدمت دولت تدبیر و امید و مدیر عامل عزیزمانیم.

    • 0 0

      زنده باد روحانی. درود بر آخوندی. زنده باد رهبری عزیز

  • 0 0

    فقط دنبال زدن دکترآخوندی هستن. بعد برن امثال بهبهانی رو بیارن و اونم بره و کسانی رو بیاره که زنده و مرده شون با هم فرقی ندارد. هیئت مدیره بهبانی رو ببینین با الآن مقایسه کنید. منم موافقم همش توطئه است. این که از نیروهای انقلاب و جنگ است. کارش رو هم بلده. دزد هم نیست. دیگه چی میخوان؟

    • 0 0

      اشتباه نکن دوست عزیز. مرده شون بهتر از زنده شونه. خدا را شکر{…} رو گم کردن. فکر دیدن اینا هم عذاب آوره. راستی کسی میدونه که بالاخره آپارتمان ۱۷۰ متری تو اکباتان رو به نامشون کردن، پول شرکت را پس دادن؟ ببینین خبرگزاری فارس خبر داره؟ رفیقاشون بودن دیگه.

    • 0 0

      یکی بگه چرا فرودگاه امام را از شرکت جدا کردن؟ فقط یه شرکت سود داشت. بقیه همش زیانه. این تصمیم پدر ما را درآورد و حالا شرکت نمیتونه مزایای کارمنداش رو بده. کجان اون آقایانی که این هنرا را داشتن؟ آقای وزیر عزیز این مشکل رو حل کنند که مدیران بی عرضه و CIP دار ایجاد کردن. پروازا را هم بردن امام تا CIP خودشون رونق بگیره. ترمینال ۵ و ساختمانای خالی را نابود کردن که نکنه پروازا برگرده. حالا میرن به خبرگزاری فارس خط میدن که یه کار مردونه و درست را خراب کنن.

  • 0 0

    سلام واقعا دست این دولت و وزیر عالی درد نکنه که یه هم چنین انسان مومن و خوب و با خدایی رو مدیر عامل شرکت فرودگاهها منسوب کردند. خداوکیلی بروید سابقه و عملکرد این نزدیک به دو سالی که ایشون مدیر عامل این مجموعه شده چه کارهایی انجام داده با سالهای گذشته مقایسه کنید ببینید انصافا چقدر کار کرده است. آقای مه ابادی داره از جون مایه میزاره وداره به این مردم و این مملکت خدمت میکنه فقط لطفا با سالهای گذشته مقایسه کنید. خدایش دمش گرم خدا بهش سلامتی بده خدا حافظ و پشتیبانش باشه نمونه هستش توی همه کارهاش. یه همچین مدیری توی سابقه شرکت بی سابقه بوده از جون مایه میزاره. از جون مایه میزاره. از جون مایه میزاره. برای این مملکت و مردم

  • 0 0

    آقا به خدا وضع راه آهن از ما بهتره. نمیخواهم توهین کنم ولی مشاغل راه آهن بیشتر غیر تخصصی است. یه ریل است و یه لوکوموتو و یه واگن. برین باشگاهشون رو ببینین. شرکت ما هیچ رفاهی برای کارمندانش ندارد تازه درست نوشته که یه شرکت تخصصی و حساس و مهم و پیچیده است. نه بلیت رایگان داریم نه چیز دیگری. به هما نگاه کنید. این حق ما بوده که یکی پیدا شده تا به ما بده. کار ما اینقدر سخته که چند نفر در پوزیشن سالانه میمیرن، سکته میکنن و مریض میشن. مهندس اکبر معاون دکتر مه آبادی همین هفته قبل سکته کرده. راه آهن یا سازمان بنادر اصلا استرس را میفهمند؟ ببینین خلبانان چقدر میگیرن؟ اینقدر جو ساختن که مادرزنم هم باورش شده ما ۵ میلیون عیدی گرفتیم. میگه پس حقوقت چقدره؟ امروز هم گفت اگه حرومه برو پس بده. ۵ میلیون پول هیچ کس تو ایران نگرفته! گرسنگی بکش ولی مال حروم تو خونت نیار!!! هرچی گفتم که بابا پدر بیامرز مدیر عامل ماهی ۵۰۰ تومان از مطالباتمون را داده باور نمیکنه. اهل سایت دیدنم نیست که بره تحقیق کنه. فکر کنم اگه دوستان فارس نیوز نیان بگن ۵ میلیون رو پس بده مادر زنم وادارم کنه که عیدانه ۵ میلیونی را برگردونم. شنیده بودم که دروغ هرچه بزرگتر باشه، باورش راحت تره ولی نمیفهمیدم یعنی چه. خدایی هیئت مدیره خوبی دارم. اگه بذارن شرکت داره روپاس بلند میشه و لی نگرانم که فساد کار خودشو بکنه.

  • 0 0

    با سلام. تشکر ویژه از مدیریت فرودگاهها که به فکر کارکنان هستن دارم.

  • 0 0

    سلام یه عده از هر موضوعی قصد بهره برداری سیاسی دارند. ایا پرداخت معوقه کارمند جرم محسوب میشود. معوقه فرهنگیان در حال پرداخت است چرا خبرگزاری فارس چرا ساکته. چرا یا زمانیکه در دولت قبلی این همه اختلاس و تخلف مالی صورت میگرفت اظهار نظر نمی کرد حال پرداخت معوقه حقوق کارمندان شده از نظر این خبرگزاری اختلاس شده

  • Ahmadmadah @ gmail. com 0 0

    آقا همش دروغه محضه ایشون انسان شریفی هستند

  • 0 0

    خیلی کارای خوب و مثبتی کردن ایشون انشاالله پایدار باشند

  • 0 0

    سلام ممنون از عملکردهای خوب و به جای مدیرdت و تشکر برای زحمت های شبانه روزی شما بسیار متشکرم

  • 0 0

    با تشکر از زحمات بی دریغ مدیر عامل گرامی و زحمتکش

  • 0 0

    ببینین ماها چقدر بدبخت بودیم که برای پرداخت طلبمون این همه به وجد اومده ایم. این روزگار کارکنان یه شرکت مهم کشوره که با جون مردم سروکار داره. اگه مثل راه آهن خدای ناکرده یه اتفاق شوم تو فرودگاه یا آسمان می افتاد همین مدیر عامل را که دارن آبروشو میبرن که ماهی ۵۰۰ تومان مطالبات رو پرداخته، بخاطر نپرداختن معوقه ها میبردنش زندان و پوستشو میکندن و دوباره آبروشو میبردن و میگفتن کارمندات انگیزه نداشتن و خطا کردن. این طوری کار میکنیم که وضع کشورمون اینه. وزیر رو هم همینطور میزنن. مدیر خوب بذاره که مشکل کشور و کارمندا را حل کنه فارس پیدا میشه میزندش. مدیر بد هم انتخاب کنه پارس پیدا میشه میزننش. سالها اون وزیر معلوم الحال و مدیر عامل و هیئت مدیره فانتزی داشتیم همه خفه شده بودن. خدا به ما رحم کنه. همه بد شدیم.

  • alireza. shakiba ۱۹۸۴ @ gmail. com 0 0

    سلام تشکر میکنم از مدیر محترم شرکت فرودگاه ها که به کارمندها بها داده و از این طریق به کارمندها کمک کرده، کاش شرکت ما(شرکت خدمات هوایی سامان) هم به کارمندها بها میداد و حداقل سر وقت حقوق میدادن و عیدی اعیاد به ما تعلق میگرفت و پاداش آخر سال و … ان شاءالله مدیر محترم شرکت فرودگاهها به وضعیت ما هم رسیدگی کنه ممنون

  • 0 0

    به نام خدا با تشکر از جوابیه متین و بزرگوارانه هیات مدیره شرکت فرودگاهها. آیا رسانه نباید صدای تظلم خواهی مظلومین با شد؟. چگونه است که ۱۰ ماه مطالبات تعدادی کارگر و کارمند پرداخت نشده است و هیچ صدای از شما ها مدعیان بلند نشد. اما با پرداخت آن صداهای بلندی چون " إِنَّ أَنکرَ الاْءَصْوَاتِ لَصَوْتُ الْحَمِیرِ " گوشهای قشری کارمند و کارگری نیازمند را آزار داد. سوال من این است اگر به شما عیدانه ای پرداخت می شد صدای از شما بر می خواست که چرا به ما پرداخت شده است و باید به ارگانهای دیگر پرداخت شود؟ چرا تمامی کارکنان باید با ضعیف ترین قشر کارمند مقایسه شوند؟ چرا خبرگزاریها از حقوق هاو مزایای خود پرده دری نمی کنن چرا برای منافع خود وکیل اند اما برای دیگران قاضی اند؟

  • 0 0

    سلام و ارادت مشکل با پنج میلیون حل شد حالا مدیران شرکت فرودگاهها برن با واگذاری کارها به شرکت های اقماری خودشون خوش باشند کارمندا دیگه کاری با هاشون ندارن

    • 0 0

      حرف حساب جواب نداره …

    • 0 0

      آقایی که نوشته ای با ۵ میلیون مشکل حل شد حالا مدیرا برن دنبال وا گذاری کار به شرکای اقماریشون. من معنی نمک به{…} را نمیفهمیدم. اگرکارمند شرکتی و وضعیت قبل را میدونی که نمک به{…}. تهمت هم زدی همه میدونند که مدیر عامل و هیئت مدیره پاک هستند و وضع مالیشون هم مثل بقیه کارمنداست. فکر کنم از دارودسته و یا خود آقایانی هستی که سالها شرکت را سفره باباشون میدونستن. همونا که هنوز هم الان تواستخر و سونا و زمین فوتبال و توطئه میکنند. نگاه کن الان که مسئولیت ندارن کمتر از قبلا که مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بودن دارن بازی میکنن.(…){…} از این مدیریت موفق و پاک.

  • 0 0

    خدا پدرشون رو بیامرزه انشالله بقیه مطالبات شرکت رو بگیرند و مابقی رفاهیات رو هم تا پایان سال پرداخت کنند

  • 0 0

    بابا اینقدر شلوغش نکنید. آقای مدیر عامل ماهی ۵۰۰ تومان معوقه داده اونم با اطلاعیه که این همه حاشیه درست کرد هم براخودش هم برای وزیر و هم برای شرکت. قبلا بیشتر از این میدادند. توپاکت هم میذاشتند و کسی هم نمیفهمید. آبروی شرکت و وزیر هم نمیرفت و هیچ دستگاه نظارتی هم اشکال نمیگرفت. به این میگن تدبیر. تفاوتش فقط این بود که این مبالغ را چند نفر میگرفتند. همین آخرا و قبل از آمدن آقای مه آبادی وقتی اپرون مهرآباد درست شد. کلی پرداختی داشتیم. اما به چند نفر محدود. بیشتر وجه را دادند به هیئت مدیره و معاونای شرکت. به چندتا از کارمندای مهر آباد هم دادند. به ما ۲۰۰ تومان به خودشون ۲ میلیون و نیم. کار را ما کردیم و پول را آنها گرفتند. به این میگن تدبیر. هیچ خبرگزاری هم مطلع نشد و وجدان عمومی هم آرام و آسوده بود. ۸ سال حال کردن و الآن هم نشستن توطئه میکنند تا دوباره بیایند سر سفره.

    • 0 0

      ایشون راست میگه من سندش را هم دیدم. برای همه هیات مدیره چند میلیون تومان زده بودند اما برای بخش ساختمان و وفنی و مهرآباد در حد ۲۰۰ هزارتومان بود. برین ببینین وامهای سامان را کی گرفت. این همه وام که آقای مه ابادی به کارمندا میداد قبلا چه کسانی میگرفتند؟ یک وام هم ندادند. خدا نبخشه اینا را که هنوز هم دارن علیه مهندس و شرکت کار میکنند. شکماشون سفره بشه که دنبال برگشتن و خوردن هستن.

  • 0 0

    سلام وخداقوت تمام مطالب عنوان شده در خبرهای خبرگزاری فارس متاسفانه از روی بی اعتباری وبی اعتمادی ویا حتی دشمنی می تواند باشد مدیر عامل شرکت فرودگاه ها یک قران بی حساب نه به خود نه به مدیران وکارکنان پرراخت کرده ومیکند وی حق شخصی خود را برداشت نکرده وبه بیت المال پس میدهد کسانی که این اخبار کذب وتهمت ها را اشاعه میدهند باید پاسخگو باشند من برای رحمت اله مه آبادی وامثال ایشان که از جان ومال خود برای مردمان سرزمینم مایه میگذارند که بسیار هم نادرند ارزوی سعادت وسلامتی داشته که خداوند بالاترین قاضیست

    • 0 0

      خود این{…} هم میدونند که هیچ لکه ای به مه ابادی نمیچسبه. از دفترشون شنیدم که دفتر مدیر عامل فعلی کم خرج ترین دفتر مدیرانه. یه میوه یا شربت هم تو دفتر نمی آد. مهندس نه هدیه میدهد و نه ناهار و شام. اینا صفت خودشون را به همه نسبت میدن. خدا ازشون نگذره. همه چیز را خراب کردن و هیچ کاری هم نکردن

      • 0 0

        دوستمان راست گفته. همه پرسنل میدانند که ایشون از بیت المال گریزان است و خلاف مدیران قبل اهل هیچ بزمی نیست. با هیچکس هم شوخی ندارد. خدا حافظش باشه

  • 0 0

    سلام خبرهای ارسالی از خبرگزاری فارس کذب بوده وباید پیگیری شود پاک تر از مه ابادی دارین معرفی کنید

    • 0 0

      با سلام خدمت تمامی عزیزانی که با تمام وجود و غیرت برای این آب خاک زحمت میکشن.. من کاری به این حرف ها ندارم و ادم پاچه خواری نیستم و خط قرمزم و مقام معظم رهبری واسلام. اما نمیتونم خودم رو به نفهمی بزنم چون از نزدیک شاهد فعالیت های آقای مه آبادی بودم و دیدم چطور شبانه روز دارن برای وطن و این و آب خاک زحمت میکشن درود به غیرت و شرفش و از خدا میخوام بهش عزت بده تا بتونه تو راهش موفق باشه و خدا لعنت کنه کسانی رو که دارن برای پر کردن جیب خوشون نگه داشتن میزشون به این مردم خیانت میکنن کسانی که تمام اموال شرکت به غارت بردن فقط برای میز ما ادمی نیستیم اسم بیاریم که بعضی ها در حق این شرکت چه کردند این شیطنت ها هم کار همین خائن هاست آقای مه آبادی شما مثل همیشه سربلند کارتون رو بکنید که همه ما پشت شما هستیم و در آخر این کار سخیف از سایت پر بیننده ای مثل فارس بعید بود … دورد بر همه خادمین و زحمت کشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانم فدای ایران جانم فدای رهبر

  • 0 0

    اینکه آتش حمله اصولگراها به سمت وزارت راهه برکسی پوشیده نیست. اینقدر به برجام حمله کردند معلوم شد کاری از پیش نمیبرن و بعد قصد سوء استفاده از حادثه ریلی را داشتند در کل قصدشان تخریب است برادر نه اصلاح. خدا خود شاهد است براین همه ریاکاری و دورویی

  • 0 0

    چند توصیه دوستانه اولا خدمت برادر خوبم جناب ذهبیون که اصل و فرع این خبر را شخصا در گروهها قرار داد یک لحظه فکر کردم ایشان به سمت مدیر کل روابط عمومی شرکت فرودگاهها منصوب شده اند؛ بزرگوار اگر قرار بر ساپورت است حداقل این کار را به کارمندان واگذارید دوم اینکه بعضی از کارکنان شرکت فرودگاهها به واسطه پرداخت دریافت این پول یک شبه از منتقد مدیریت این شرکت به مجیزگویان مدیر خود تبدیل می شوند نشانگر نداشتن تعادل روحی آنان است البته جای شکر دارد که این عده دو؛ سه نفر بیشتر نیستند از ادبیات بکار رفته مشخصه که زحمت به دوش چند نفر بوده است. و در خاتمه به اصل موضوع می پردازم اینگونه پرداختها به اعتقاد من نوعی سو استفاده از درآمدهای قانون خاص شرکت فرودگاهها تلقی می شود جا دارد که سازمان بازرسی کل کشور نصبت به نظارت به این اموال بیت المال حساسیت بیشتری داشته باشد این اوج بی عقلی مدیران ارشد وزارت راه را می رساند در حالی که کارکنان دولت در بخش دیگر صنعت حقوق خود را نیمه دریافت کرده اند بخش دیگر نفری ۵ میلیون پاداش و … بگیرند

    • 0 0

      توی{…} به همه کارمندان شرکت توهین کردی. معلومه از کجا{…}. کارمند زیر خط فقر زندگی میکنه. خوبی و بدی را هم خوب میفهمه. آقای مه ابادی همیشه محبوب بوده. چیزی هم نمیداد همه میدونستن نمیتونه بازهم دوستش میداشتن چون خودش هم مثل کارمنداست. ماشین شخصیش را ببینید زیر متوسط ماشین کارمندان است. مدیران که هیچ. مردم مدیر مردمی میخوان نه اونایی که حال میکردن و بهترین ها مال اونا بود. انصاف و شریف بودن هم خوب چیزایی هستند. بمیریمم نمیذاریم امثال شماها دوباره برگردن و حال کنند.

  • 0 0

    مدیر محترم تین نیوز شما که میخواهی از شرکت فرودگاهها در قبال مجیز گوییهای افراد مشخص شده ازسوی مدیر عامل آن شرکت که دکتر قلابی است، کسب درآمد کنی حداقل تابلو نکن و فقط حرفهای مجیز گویان را نگذار. این آقای دکتر که از این لقب مست میشود فقط مدرکش را ارائه دهد ما دستش را هم می بوسیم. ضمنا اینها دونفر دکتر قلابی در شرکت فرودگاهها هستند که در حال انتقامجویی و یکیشان دنبال منافع مادی خودش هست و بقیه مدیران هم سر کارند.

    • 0 0

      آقای دارای مدرک غیر قلابی لطفا بفرمایید که شما چکار مثبتی کرده اید و به قول شما دو دکتر قلابی چه خلافی کرده اند؟ این کارهایی زیادی هم که شده و شما نمیبینید فدای سرشون. حتی تنها چیزی هم که بهش مینازید یا تخصص معارف است. یا از مدرسه تیزهوشان است و یا هیچکدامش هم نیست. بالاترین مدرک را داشته باشید و از بهترین دانشگاه. چکار کردید؟ برای صنعت، شرکت و کارمندان؟ بفرمایید تین که سانسور نمیکند.

      • 0 0

        آقای تین حالا که شما هم مثل هیئت مدیره و مدیر شرکت رفتی زیر سوال بیا و یک کاری بکن که ادعای این مدعیان جواب داده بشه. بیا و گزارش کار همه مدیران عامل قبلی را در یه میز گرد بپرس و منتشر کن. خداوکیلی میدونم نمره اکثرشون صفر یا تک هست ولی مهندس مه آبادی و بیشتر هیئت مدیره از ۲۰ هم بالاتره. اینا همهشون باهمند و اختلافی ندارن چون هیچکدومشون اهل خوردن و کاسبی نیستند. آدمایی نیستن که دنبال مال مردم بدبخت باشند و سوء استفاده چی هم نیستند. بیشتر هیئت مدیره های قبلی شرکت مخصوصاً دور قبل و دوران حاج محمود آقا رو برانداز کنید میبینید چقدر تفاوت د ارند هم در کار و کاردانی، هم در علم و تجربه و دوراندیشی، هم در اخلاق و سلامت و هم در عملکرد و به فکر مردم بودن.

    • 0 0

      برادر بسیار محترم؛ تین نظرات را منعکس میکند. اگر از سر عناد چنین نظری را در سامانه درج نفرموده اید و فردی منصف هستید لطفا سری به سایت فارس که با بی انصافی تمام خبر نادرستی را منتشر کرد مراجعه فرموده و نظرات کاربران را در آنجا هم ملاحظه فرمایید. قطعا با من موافقید که فارس مجیز گوی آقای مه آبادی نیست. البته باید بر انصاف مدیر مسئول خبرگزاری فارس هم درود فرستاد که هم جوابیه و هم بخشی از نظرات کاربران را منتشر کرد. این هم URL این خبر http: / / www. farsnews. com / newstext. php? nn = ۱۳۹۵۱۰۰۲۰۰۰۶۶۹

  • mehdi۵۸۰۰ @ yahoo. com 0 0

    متاسفانه در ایران همه چیز فدای اغراض سیاسی می شود و گروهها بدون توجه به کارآیی مثبت و تلاشهای آنها به دنبال تخریب و تضعیف هستند تا با سرکار آوردن هم پیالگان خود به مطامع خود برسند. وزیر راه و مدیران شرکت فرودگاهها از جمله افراد دلسوز برای کشور و صنعت حمل و نقل به ویژه هوانوردی هستند و تا آنجایی که امکان دارد به دنبال بهبود وضعیت این صنعت و خدمت رسانی به مردم هستند اما جناح رقیب با بی اخلاقی به دنبال تخریب وزیر راه در آستانه " استیضاح جناحی " وی هستند.

  • 0 0

    خیلی سعی کردم تا در این فقره اظهار نظر نکنم و بعضی از پیامهای کارکنان خدوم شرکت فرودگاهها را ناشی از دلخوشی مقطعی آنان نسبت به دریافت این پنج میلیون تومان بدانم و از آن بگذرم اما ناچارم بر اساس وظیفه انسانی نظر دوستانم در تین نیوز و همچنین علاقمندان به مدیریت این شرکت را به چند نکته جلب نمایم اولا اینکه اینگونه ستایشها بعد از پرداخت این پاداش صورت میگیرد متاسفانه نشانده دهنده تاثیر پول در این قبیل اظهار نظر ها ست که با این تفسیر نمی توان به هیچ یک از این تائید و تشویقها از منظر علمی نمره داد و در محافل از آن به عنوان موفقیت یک مدیر سخن راند قطعا مرغ پخته هم نسبت به این توجیه خنده اش می گیرد. مورد دیگر استفاده شخصی از قانون خاص در این داستان است که جای نگرانی عمیق دارد البته صرفا موضوع به پرداخت کارکنان خلاصه نمی شود اتفاقا بنده شخصا با این پرداخت موافقم اما اینگونه عملکردهای مالی به این شکل نشان می دهد که دست مدیران سازمان نسبت به بهره برداری از این بودجه ملی که در لوای قانون خاص به این شرکت اختصاص یافته بسیار باز است پس لازم است نیروهای نظارتی و بازرسی حساسیت بیشتری نسبت به چگونگی هزینه کرد این ارقام مبذول فرمایند تا خدایی نکرده در آینده حرف و حدیثهای خاصی پیرامون آن در نیاید نکته آخر با دوستان و همراهان تین نیوزی عزیز است جانبداری و حمایت گسترده به این شکل از یک شرکت معمولا با رسالت خبر رسانی کمی منافات دارد و می تواند به سادگی اعتبار و حیثیت کاری یک رسانه را نزد مخاطب مخدوش نماید لطفا در این قبیل امور زیاد ه روی نکنید که نتیجه عکس خواهد داشت بنده قبلا این تذکر را در جریان حمایت از مدیرعامل مستعفی راه آهن داده بودم به هر حال صلاح ملک خویش خسروان دانند و من ا… التوفیق امید وارم در چهار چوب رسالت مطبوعاتی عمل شود و این نظر حقیر به زیر تیغ تیز سانسور نرود

    • 0 0

      این همه مرقوم فرموده اید. فرمایشاتتان هم بر مبنای یک فرض یعنی قانون خاص است. این فرض هم کاملا غلط است. اولا قانون خاص شرکت مصوب نشده. یعنی هنوز قانون را شورای نگهبان مصوب نکرده و حداقل یک سال هم طول میکشد تا آیین نامه های آن تصویب شود. ثانیاً این مبالغ در تمام ضوابط اجرایی بودجه های سالهای قبل هم بوده. متاسفانه این مدیران سابق و احتمالا امثال جنابعالی بوده اند که بدون حساسیت نسبت به پیگیری حقوق اقشار مختلف کارمند و کارگر از این قوانین استفاده نمیکردید آن هم در شرایطی که در ۷ الی ۸ سالی که شرکت و کشور پولدار بود بودجه ها را هم برمیگرداندید. البته حواستان به مدیران جمع بود. آنها از پاداش و پرداخت و سفر خارجی بی بهره نبوند. کارکنان هم حق شناسند و خوب و بد را تشخیص میدهند. با شرایط مالی بد شرکت، این توجه و شجاعت مدیریت شایسته تقدیر و تشکر است. ضمنا تین را هم اگر طرفدار شرکت و مدیریت میدانید خوب بروید در سایت فارس. فارس که نشان داد که نسبت به شرکت چقدر بی رحم و بی انصاف است. قطعا در توجیه خبر ناجوانمردانه و غلط منتشره و برای دفاع از خود، تشنه انتشار نظرات مخالف افرادی چون شما بود. چرا آنجا هم موج حمایت از مدیریت و تشکر از اقدامات عدالت جویانه اش گسترده بود؟ مردم را احمق فرض نکنید.

  • 0 0

    سلام علیکم … به ما کارگران یک ریال هم پرداخت نشده ضمن اینکه چند ماه حقوق ما رو هم خوردند.

    • 0 0

      مگر کارگران محترم فرصت و مجال حضور در فضای مجازی را دارند؟!! اگر شما واقعا از همکاران عزیز و محترم ما هستید و از عنوان شما برای ارائه اطلاعات غلط و تشویش افکار عمومی استفاده نشده، عرض میکنم همانطور که در ابلاغیه معاون محترم توسعه مدیریت و منابع آمده است این پرداخت معوقه همه رده ها را شامل شده و از مدیر تا کارگر یک رقم را گرفتند. شما هم میتوانید از اداری و مالی پیگیر دریافتی خود شوید با فرض اینکه از قلم افتاده اید. اگر هم با شرکت رابطه استخدامی ندارید چه کارگر و چه مدر عامل هم باشید شامل حالتان نمیشود. ضمنا میتوانید خودتان و محل خدمتتان را معرفی کنید تا هم شرکت جواب دهد و هم تین نیوز پیگیری کند.

      • 0 0

        ضمن سلام… ما کارگران چرخدستی مدت ۲ سال است پی گیر دریافت چند ماه حقوق از دست رفته خود هستیم و بارها به مسئولین محترم فرودگاه مراجعه کردیم انها قول پی گیر دادند اما متاسفانه به وعده خود عمل نکردند. حتی چند ماه بیمه کارگران را واریز نکردند. و در حال حاضر ما هیچگونه قراردادی نداریم و همیشه نگران اخراج و بیکار شدن هستیم ما امنیت شغلی نداریم. واحد چرخدستی فرودگاه مهراباد

        • 0 0

          شما باید از کارفرمایتان به وزارت کار شکایت کنیدو مشکلتان به شرکت مربوط نمیشود و طبق قانون کاری از شرکت برنمیآید.

          • 0 0

            ضمن تشکر بابت راهنمایی لطفا بفرمایید کارگرانی که نه قرارداد دارند و نشانی از پیمانکار چگونه میتوانند جهت شکایت به وزارت کار مراجعه کنند مجددا تشکر میکنم بابت راهنمایی ارزندتون

      • 0 0

        لطفا حقوق چند ماه حقوق کارگران چرخ دستی که دو سال قبل توسط شرکت پیمانکار نوین بیتا مهر کیش پرداخت نشده را پرداخت کنید. با تشکر کارگران جمع اوری چرخهای حمل بار مسافر

      • 0 0

        برادر عزیز ما کارگران جمع اوری چرخ دستی به امور مالی هم مراجعه کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم ما هیچ گونه غرضئ با کسی نداریم

        • 0 0

          یک دفعه چقدر کارگر چرخ دستی پیداشد؟!!! پشت هم نیز کامنت گذاشتند!!

  • 0 0

    جناب آقای ذهبیون لطفا نظر منتقدین را هم پوشش دهید سوء استفاده از بودجه عمومی به نفع گروهی خاص با روح ملی سازگاری ندارد این تبعیض آشکار با هیچ توجیهی قابلیت درک ندارد؟ راستی چرا نسبت به پرداخت ۵۰ درصدی حقوق کارکنان هما واکنش نشان نمی دهید؟

    • 0 0

      همکار عزیز راستی چند بلیت خارجی و داخلیتون را حذف کردن؟ چند خودرو گران قیمت زیرپایتان را کم کردند؟ چقدر ناهارتان و باشگاهتان زده شده؟ شرکت ما چند سال است که همه رفاهیاتش حذف شده. نه بلیت داریم، نه باشگاه و نه حتی ناهار. شما یک سال از امتیازات شاهانه خود بکاهید و جای خودتان را بدهید تا بازرگانی تان بفروشد. آن وقت صدها برابر از همه جا بهتر میشوید. متاسفانه کلمه های هما و رفاه در هم مخلوطند.

  • 0 0

    نگاه جزیره ای یعنی اینکه هر کس یا شرکتی به فکر منافع خودش باشد آن هم از جیب بیت المال باعثشرم است که دسته ای در شرکت فرودگاهها به واسطه نزدیکی به منابع از همه چیز برخوردار باشند و کارکنان شرکت دولتی همجوار بی بهره تبعیض قابل قبول نیست آقای مه آبادی اگر مدیریت دارند به فکر کارگران زحمتکشی باشند که در این محدوده خدمت می کنند و چند ماه حقوق نگرفته اند اینکه به خاطر دریافت میلیون اینطور ناشیانه چشم به واقعیات ببندیم دور از انصاف است

    • 0 0

      خدایا چرا فریاد رسی نیست امروز یازدهم بود حقوق ما رو پرداخت نکردند دردمونو به کی بگیم

    • 0 0

      مسئولیت عدم پرداخت حقوق کارگران توسط پیمانکار به عهده فرودگاه میباشد

      • 0 0

        نه بر عهده پدر پسر شجاع می باشد واقعا طرفداری بعضی از دوستان با این توجیهات کودکانه کمی عجیب است

        • 0 0

          یه عده در گرما و سرما زیر برف و باران تلاش میکنند حقوقشان پرداخت نمی شود یه عده بدون اینکه کار مهمی انجام دهند ۵ میلیون تومن میره تو حسابشون

    • 0 0

      همه کارگران طرف قرارداد حق و حقوقشان را هم گرفته اند. خیلی کارگران مال شرکتهای خدماتی هستند. چه ربطی به شرکت و مهندس دارد؟

  • 0 0

    بارها اعلام شده حقوق بخشی از کارگران پرداخت نشده همه میدانند مسئولیت عدم پرداخت حقوق کارگران به عهده مدیران فرودگاه میباشد هرگز فراموش نخواهیم کرد ظلمی را که به ما شده

    • 0 0

      اگر از شرکت حقوق میگیرید؛ مسئولیت با مدیر عامل و دیگر مدیران است و اگر نه باید به وزارت کار مراجعه کنید.

      • 0 0

        البته دریافت حقوق کارگران با شرکته اما توسط پیمانکار شرکت پیمانکار که از جیب خودش به کارگران حقوق پرداخت نمیکند پیمانکار واسطه است برای دور زدن کارگران هر چند ماه یک بار پیمانکار تغیر میکند تا عیدی و سنوات امسال را هم به کارگران ندهند نا گفته نماند پیمانکارها تضمین مالی میدهندکه در زمان اتمام قراردادشان تمام حق حقوق کارگران را بپردازند در غیر اینصورت نمیتوانند فرودگاه را ترک کنند اما در این مورد پیمانکار قبل از پرداخت حقوق کارگران و تسویه حساب خداحافظی کرده شاید کارگران را دور بزنید اما وجدانتان را چه میکنید ضمن قدر دانی از تین نیوز درخواست انتشار دارم

  • 0 0

    سلام… از خبر گزاری تین نیوز بابت درج و انعکاس مشکلاتمان صمیمانه تشکر میکنیم.

  • 0 0

    خدا عمر و عزتش را زیاد کنه و دشمنانش را هم خار کند. آدمهای ناشریف که هی پشت سرش حرف میزنن. پیاده اومدن شرکت خدا میدونه نه ماشین داشتن نه خونه و الان بهترین ماشین های خارجی چندصد میلیونی زیرپاشونه و خانه های چندین میلیارد تومانی خردیده اند. نظام بیاد بپرسه از کجا آوردین. نمیذارن کار بشه اگر نه دوسال دیگه مدیران پاک شرکت اینجا را بهشت میکنند.

    • 0 0

      دوستمان درست گفته. برخی مدیران قبلی را ببینید منازلشان میلیاردها تومان می ارزد. قبلا هم داراییشان را ببینید چه بوده. یک صدم الان هم نبوده. از کجا آورده اند؟ البته مدیران خوبی مثل مهندس{…} هم داریم.

      • 0 0

        بله درست است. در واقعه واگذاری خانه های سازمانی شرکت فرودگاهها که در دولت قبل انجام شد ببینید منازلی بزرگ و در بهترین نقاط شهرها را به چه قیمتی دادند به بعضی از مدیران. لطفا بررسی شود. چه پولهایی که یک عده به جیب زدند. هیچ کس هم حتی سراغشان را نگرفت. این کثیف تر از رانت بود. قیمت های کارشناسی به یک سوم قیمت تعیین شد. نه مزایده ای گذاشته شد و نه رقابتی. در اکثر شهرها هرمدیری خانه لوکسی گیرش آمد با یک سوم تا یک چهرم قیمت.

        • 0 0

          بله. در ساری منزل مدیر کل را به یک سوم قیمت واقعی واگذارکردند و اسمش را هم گذاشتند قیمت کارشناسی. در اکباتان هم همین اتفاق افتاد. البته نمیدانم بالاخره اون آقا پول خانه مفتش را داد یا شرکت بدبخت ما ثمن معامله را هم داد. خداییش یک عده در دوران قبل هر کاری که خواستند کردند.

          • 0 0

            ثمن را به صنم بخشید آقاجون. چی میفرمایید شما. معاون رئیس جمهور که آنطور در زندان باشد؛ چه انتظاری از مدیران در این سطح دارید؟

نظرسنجی
نظر شما در مورد انتزاع وزارت راه و شهرسازی چیست؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل