| کد خبر: 158709 |

◄ «پاسادونیا» رویداد معتبر صنعت کشتیرانی

پاسادونیا سال 2016 با مشارکت 1825 فعال این حوزه از 90 کشور میزبان بیش از 22 هزار بازدیدکننده از 101 کشور دنیا بوده است.

تین نیوز

 نمایشگاه دریایی پاسادونیا که 18-14 خرداد سال آینده در شهر آتن برگزار خواهد شد رویدادی شناخته‌شده در صنعت جهانی کشتیرانی است.این دوسالانه بزرگ‌ترین گردهمایی کشتیرانی نیز به شمار می‌آید.

صاحبان شرکت‌های یونانی با توجه به ارزش ناوگان جدید در رتبه نخست قرارگرفته و بعلاوه  کشتی‌هایی با عمری کمتر از میانگین بین‌المللی را معرفی می‌کنند و بدین ترتیب با برنامه‌ای تعیین‌شده به بخش‌های جدید منتقل می‌شوند. یکی از مشتری‌های اصلی کشتی در سراسر جهان یونان است که در سال 2016 حدود 365 کشتی سفارش داده‌ است که این سفارش‌ها از کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند، فیلیپین، رومانی و ویتنام بوده است.

پاسادونیا سال 2016 با مشارکت 1825 فعال این حوزه از 90 کشور میزبان بیش از 22 هزار بازدیدکننده از 101 کشور دنیا بوده است.

ناوگان کشتی‌های یونان در حامل‌های گاز مایع نفتی و گاز طبیعی مایع، کشتی‌های تدارکاتی فراساحل، دکل‌های حفاری، و کشتی‌های کانتینربر فعالیت می‌کنند. صاحبان شرکت‌های یونانی در حوزه فناوری‌های جدید در تحویل و به‌روزرسانی ناوگان خود برای عملیات مؤثر و مناسب  محیط‌زیست پیشگام محسوب می‌شوند. در سه‌ماهه اول سال 2016 یونان سرمایه‌گذاری در حدود 2.4 میلیارد دلار روی  200 کشتی دست‌دوم انجام داد.

فضای نمایشگاهی در نظر گرفته‌شده برای این دوره از نمایشگاه 40هزار مترمربع خواهد بود. مشارکت‌کنندگان پاسادونیا در قلب بازار چند میلیارد دلاری این حوزه و رودررو با خریداران آماده تبادل اطلاعات و انجام کارهای تجاری هستند. هم‌زمان با این نمایشگاه یک کنفرانس و چندین سمینار هم برگزار خواهد شد که به بحث و بررسی چالش‌ها و موضوعات مربوط به این صنعت خواهد پرداخت.

Posidonia-2

 

اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.