| کد خبر: 115549 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

تین‌نیوز| عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از افزایش 10 درصدی بهای طرح ترافیک در سال 96 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، ابوالفضل قناعتی با اشاره به این نکته که موتورسیکلت‌ها هم سال 96 باید طرح ترافیک داشته باشند، اظهار داشت: براساس پیشنهاد کمیسیون عمران تردد موتور سیکلت‌ها در محدوده طرح ترافیک با اخذ مجوز طرح ممکن خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود، گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران بهای طرح ترافیک سالیانه 10 درصد افزایش خواهد داشت.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر تهران، قناعتی با تاکید بر این‌ که، جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران برگزار و اعضا با افزایش 10 درصدی بهای طرح ترافیک موافقت کردند، افزود: طرح مصوب کمیسیون عمران در صحن علنی شورای شهر تهران بررسی شد و اعضای کمیسیون با افزایش 10 درصدی موافقت کرده و پیشنهاد آنها در صحن علنی شورای شهر مطرح و به رای گذاشته خواهد شد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، از پیشنهاد جدید کمیسیون عمران به منظور کاهش آلودگی موتورسیکلت و کم شدن تردد آنها در محدوده طرح ترافیک، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تردد بیش از اندازه موتورسیکلت‌ها در سطح شهر تهران و محدوده طرح ترافیک پیشنهاد شد ورود موتور به محدوده طرح تنها با مجوز ممکن شود.

وی در خصوص میزان بهای اخذ شده برای ارائه مجوز طرح ترافیک به موتورسیکلت‌ها، تصریح کرد: موتور سیکلت‌های کاربراتوری برای دریافت مجوز طرح ترافیک باید 20 درصد بهای طرحی که از یک خودرو گرفته می‌شود را پرداخت کرده و میزان اخذ بها از صاحبان موتورسیکلت‌های انژکتوری نیز 10 درصد بهای یک طرح ترافیک ویژه خودروها است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: موتورسیکلت‌های برقی مشمول دریافت مجوز طرح ترافیک نشده و می‌توانند بدون پرداخت وجه بابت طرح ترافیک در این محدوده تردد کنند.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • 0 0

    اینها تماماً اسناد زنده و تاریخی چپاول و اجحاف کامل در حق حیات و زندگی طبیعی مردم در شهر محل زندگی و سکونتشان است، که مدیریت شهری بطور تخصصی آموخته و بطور زنجیره ای و مرحله به مرحله حق و حقوق مسلم شهروندان را تبدیل به پول و سرمایه و املاک و املاک مجریان جنایات شهری ساخته است. در حالیکه این سوداگری هم مانند افزایش جمعیت و ساختمانها و فروش مجوزهای تراکم معضلات زندگی و مانند نتایج فروشندگی مجوزهای ورود به محدود ترافیک، فقط منجر به افزایش و رونق ورود انواع موتورها و خودروها، صرفاً با دریافت های روزافزون درآمدهای حرام و عایدات و اعانات مدیریت تحمیل افزایش شرّ و مرگ برای اهالی و ساکنان تهران است. اگر شما خادم بودید، محدوده حیاتی ترافیک را همچون سالهای ابتدای تصویب و اجراء آن که هنوز اینقدر تناول حرام پیشرفت و توسعه نیافته بودید، رایگان محدود و ممنوع می ساختید و چشم حرص و طمع از حق حیات خلق الله بر می داشتید. لعنت الله علی القوم و باند الظالمین

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل