| کد خبر: 166562 |

◄ تغییر رئیس اداره گذرنامه و کنترل مرزی شهر فرودگاهی امام

سردار سرتیپ دوم غلامرضا رضائیان رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا با ابلاغ حکمی سرهنگ امید نودهی را به‌عنوان رئیس اداره گذرنامه و کنترل مرزی شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) منصوب کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا با ابلاغ حکمی سرهنگ امید نودهی را به‌عنوان رئیس اداره گذرنامه و کنترل مرزی شهر فرودگاهی اماممنصوب کرد.

 علی رستمی معاون امور فرودگاهی و عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام در مراسم تکریم و معارفه رؤسای اداره گذرنامه و کنترل مرزی شهر فرودگاهی امام از اقدامات سرهنگ فقیه‌ عبداللهی رئیس پیشین اداره گذرنامه و کنترل مرزی شرکت شهر فرودگاهی امام  تشکر کرد.

رستمی با خیرمقدم به سرهنگ نودهی و آرزوی توفیق برای وی در انجام مسئولیت‌های محوله، جلب رضایت مسافران با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه و مدیریت مناسب گیت‌های گذرنامه جهت جلوگیری از تشکیل صفوف طولانی را خواسته‌های فرودگاه بین‌المللی امام  از اداره گذرنامه و کنترل مرزی برشمرد.

 در ادامه سردار نیک‌خواه رئیس بازرسی پلیس اطلاعات و امنیت ناجا با اشاره به موقعیت حساس و قابل‌توجه شهر فرودگاهی امام به‌عنوان مرز اصلی هوایی کشور و سوابق طولانی سرهنگ نودهی در حوزه هوانوردی و فرودگاهی، اقدامات اداره گذرنامه و کنترل مرزی درخصوص آمادگی برای راه‌اندازی ترمینال سلام را تشریح کرد و افزود: «هماهنگی‌های لازم برای جذب افراد موردنیاز و به‌روز‌رسانی سیستم‌ها به‌منظور شروع به کار ترمینال سلام صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌شده تا زمان ایستایی صف‌های گذرنامه در ساعات اوج پرواز به حداقل برسد»

 سرهنگ صمدی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا نیز از آمادگی اداره گذرنامه و کنترل مرزی برای خدمت‌رسانی به مسافران ترمینال سلام خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در پایان این مراسم با ارائه لوح تقدیر از طرف مهندس شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام از زحمات سرهنگ فقیه‌ عبداللهی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.