| کد خبر: 38271 |

تین نیوز |  مدیرسامانه نظارت همگانی بازرسی شهرداری تهران (1888) موضوعات حمل و نقلی و ترافیک را با سهم 41 درصدی مهم‌ترین دغدغه شهروندان تهرانی در سال 93 معرفی کرد.
محمد اکبری گفت: سهم دغدغه‌های حمل و نقلی در سال 92، 31 درصد بود که در سال 93 با 10 درصد افزایش به رقم 41 درصد رسیده است.
وی تاخیر وسایل نقلیه عمومی با 11.3 درصد، عملکرد رانندگان با 4.4 درصد، عملکرد تاکسیرانان با 4 درصد، تعیین نظارت بر هزینه‌های حمل و نقل عمومی با 3.6 درصد، تجهیزات الکترونیکی حمل و نقل عمومی با 2.3 درصد و ماموران کنترل‌کننده ایستگاه‌های تندرو را با 2 درصد به عنوان موضوعاتی عنوان کرد که بیشترین فراوانی را در حوزه حمل و نقل، در پیام‌های شهروندان تهرانی به سامانه 1888 داشته‌اند که تاکنون 93 درصد مورد رسیدگی قرارگرفته و 7 درصد نیز در دست اقدام است.
اکبری ادامه داد: در سال 93 دو موضوع خدمات شهری با سهم 29 درصدی و موضوعات مالی و اداری با سهم 5 درصدی نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و در موضوعات فنی و عمرانی شاهد کاهش یک درصدی پیام‌ها نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.
وی افزود: موضوعات شهرسازی و معماری نیز با افزایش یک درصدی نسبت به سال گذشته سهم 6 درصدی را در پیام‌های شهروندان به خود اختصاص داده است.
اکبری با تاکید بر همکاری سامانه‌های نظارتی شهرداری تهران با کلیه معاونت‌ها و سازمان‌ها برای کاهش پیام‌های انتقادی و حل مشکلات و معضلات شهری گفت: از مجموع پیام‌های دریافتی از شهروندان 88 درصد در قالب انتقاد و شکایت و 22 درصد در قالب تقدیر و تشکر بوده است.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل