| کد خبر: 23352 |

تین نیوز |
خلاصه مقاله:
 تخصیص یكی از مراحل مهم مطالعات برنامه ریزی ومدیریتی سیستم های حمل ونقل عمومی است . تخصیص حمل ونقل عمومی در مقایسه با تخصیص سفره ای با وسایل نقلیه شخصی تفـاوت هـایی دارد ز یرا سیستم حمل و نقل عمومی از یك سرویس ثابت كه در مسیرها ی مشخص و با زمانبنـدی معینی جریان دارد، تشكیل گرد یده است و در انتخاب مسیر حمل و نقل عمومی ، جا به جایی مسافرین مطرح می باشد . در این مقاله دو الگو ریتم برا ی تخصیص در حمل و نقل عموم ی ارائه شده است، كه یكی مبتنی بر كمینه بودن مسیر ودیگری بر اساس بهینه بودن استراتژی سفر بین مبدا مقصد می باشد . در هر دو الگور یتم فرض بر این است كه مجموعه خطوط مناسب برا ی سفر از مبدا به مقصد توسط مسافران انتخاب می شود و تفاوت این الگوریتمها در نحوه انتخاب زیر مجموعه بهینه این خطوط است پس از تشریح الگور یتم ها ومقایسه نتایج كاربردی آن ملاحظه می شود كه هر دو الگور یتم مناسب و قابل استفاده هستند ولی الگور یتم استراتژی بهینه از نظر سرعت اجرا وجواب های به دست آمده دار ا ی مزا یای بیشتری می باشد .

دریافت مقاله

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل