| کد خبر: 167780 |

راننده شرکت تاکسیرانی" پاسارگاد"، نسبت به دریافت حق شارژ این شرکت اعتراض کرد.

تین‌نیوز | 

باشگاه شهروند خبرنگار: راننده شرکت تاکسیرانی"پاسارگاد"،  نسبت به دریافت حق شارژ این شرکت اعتراض کرد.

راننده شرکت تاکسیرانی"پاسارگاد"، درباره مشکلات موجود در حوزه کاری خود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، اکبر جاور با اشاره موضوع شارژ ماهانه تاکسیرانان این شرکت اظهار کرد: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی طی اطلاعیه‌ای دریافت شارژ را از دی‌ماه سال گذشته ممنوع اعلام کرد، اما این شرکت همچنان به دریافت شارژ ماهانه از رانندگان ادامه می‌دهد.

جاور ادامه داد: جهت مطالبه و استرداد شارژ ماهانه بهمن و اسفند سال ۹۶ مراجعه کرده بودم ضمن عدم استرداد وجه با درخواست شارژ سه‌ماهه اول سال ۹۷ از سوی شرکت روبرو شدم که به‌ناچار برابر تصاویر پیوست اقدام به واریزی شارژ سه‌ماهه اول سال ۹۷ کردم.

وی افزود: پس از پیگیری‌های مستمر موفق به استرداد وجه پرداختی به‌عنوان شارژ به شرکت پاسارگاد کرده است ولی در ادامه با برخورد نامناسب کارمندان این شرکت مواجه شده‌ام.

به گفته این راننده همچنین موانعی در خصوص پیوستن رانندگان خود در شبکه‌های تاکسی اینترنتی هم ایجاد و از فعالیت جاور در کارپینو اظهار نارضایتی کرده است.

وی گفت: با توجه به طی کردن تمام مراحل گرفتن برچسب کارپینو و داشتن برچسب کارپینو از طرف شرکت پاسارگاد در مقابل همکاری من در کارپینو مقاومت می‌کند.

پیش‌ازاین تین‌نیوز دراین‌باره خبرهای بسیاری انتشار داده است و به مشکلات تاکسیران‌ها پرداخت است ازجمله شرکت استقلال که با تماسی با مسئولان شرکت استقلال این مشکل حل شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین