| کد خبر: 165539 |

بیشتر کالاهایی که در بیلبوردها نمایش داده می‌شود شخصیت تولید کنندگان مرد را نشان می‌دهد درحالی‌که ما در ایران تولیدکننده خانم هم بسیار داریم.

تین‌نیوز | 

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران، گفت: بدون تردید هدف بیلبوردهای تبلیغاتی درست است اما خیلی سطحی نشان داده می‌شوند به همین منظور توصیه می‌کنم که در خصوص طراحی ازنظر هنرمندان و طراحان حرفه‌ای بیشتر استفاده شود تا مفاهیم بیشتر بر مردم تأثیر بگذارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری تهران، زهرا نژادبهرام با اشاره به اقدام سازمان زیباسازی در خصوص نصب بیلبوردهای تبلیغاتی با موضوع حمایت از کالاهای ایرانی در سطح شهر، اظهار داشت: به نظرم اقداماتی که در راستای حمایت از کالاهای ایرانی انجام می‌شود خوب است اما طراحان باید به این موضوع توجه داشته باشند که ما تولیدکنندگان خانم هم در کشور داریم.

وی افزود: بیشتر کالاهایی که در بیلبوردها نمایش داده می‌شود شخصیت تولید کنندگان مرد را نشان می‌دهد درحالی‌که ما در ایران تولیدکننده خانم هم بسیار داریم.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: ما باید رفتارمان را خارج از جنسیت در جامعه نشان دهیم تا بدین امر در کشور همدلی ایجاد کنیم. بسیاری از خریداران جدی در کشور بانوان هستند. هراندازه که بانوان همدلی‌شان نسبت به یک کالا بیشتر شود از آن کالا خرید زیادتری انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل