| کد خبر: 12656 |

تین نیوز | چند سالی است که از راه اندازی سامانه تندرو (BRT) در تهران می‌گذرد. راه اندازی این خطوط پاسخی بود به نیاز شهروندان به ارائه خدمات حمل و نقلی سریع و بهتر، اما به نظر می رسد گام بعدی برای ارتقاء کیفیت خدمات سامانه اتوبوسرانی تندرو واگذاری آن به بخش خصوصی است. در این گزارش فارغ از مصوبات منع کننده شواری اسلامی شهر مبنی بر عدم واگذاری خطوط BRT  به بخش خصوصی، سعی شده است با کنکاشی در تجارب دنیا و تجربه خصوصی‌سازی یکی از خطوط BRT تهران این مساله تحلیل شده و راهبردهایی برای مدیران ارشد شهرداری پیشنهاد گردد.

جهت مطالعه این گزارش اینجا کلیک نمائید.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل