| کد خبر: 78664 |

تین نیوز | معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از اتوبوس‌‌های پلاک موقت شهر تهران دفاع کرد و گفت: این اتوبوس‌ها دارای استاندارد یورو ۴ و از مدرن‌ترین سیستم سوخت‌رسانی و احتراقی که مدل روز اروپاست،‌ برخوردار هستند.
 

سیدجعفر تشکری هاشمی درباره تردد اتوبوس‌های بدون پلاک ملی در سطح شهر و مشکلات زیست محیطی آنها، اظهار داشت: برخلاف نظر شما این اتوبوس‌ها دارای استاندارد یورو 4 هستند و از مدرن‌ترین سیستم سوخت‌رسانی و احتراقی که مدل روز اروپاست،‌ برخوردارند.

وی با بیان اینکه همه قطعات اصلی این اتوبوس‌ها ساخت کشورهای اروپایی است، ادامه داد: این اتوبوس‌ها مجوز سازمان محیط زیست، وزارت صنعت و معدن، مؤسسه استاندارد و پلیس را داراست اما به دلیل اینکه تشریفات اداری مربوط به شماره‌گذاری طولانی می‌شد هماهنگی لازم را انجام دادیم تا با شماره‌‌ای که برای مردم و پلیس قابل شناسایی باشد بتوانند خدمات رسانی کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: در شرایطی که شهر تهران به شدت از داشتن اتوبوس محروم است تقاضا کردیم زمان از دست نرود و در طول استفاده از اتوبوس‌ها شماره‌گذاری آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به جز 200 دستگاه اتوبوسی که اخیرا دریافت کردیم، اتوبوس‌های قبلی شماره‌گذاری شده‌اند، گفت: 200 اتوبوس فعلی بالاترین استانداردهای مصوب دستگاه‌های نظارتی مذکور را دارند و نه تنها جای نگرانی وجود ندارد بلکه باعث افتخار نظام است که در شرایط تحریم و محدودیت منابع مالی برای رفاه حال مردم از بهترین وسایل حمل و نقلی استفاده کرده است.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل