| کد خبر: 27704 |

قائم مقام معاون شهردار تهران تاکید کرد:

تین نیوز | قائم مقام معاون شهردار تهران از بازپیرایی معابر بزرگراهی و شریانی درجه یك پایتخت از نظر امكانات و تجهیزات ترافیكی و تابلوها و علائم افقی و عمودی از جمله خط‌كشی‌ها خبر داد و گفت: به این منظور مسائل و مشكلات بزرگراه‌‌ها و خیابان‌های شریانی‌ درجه یك در 22 منطقه شهر تهران به منظور انجام اصلاحات مورد نظر، مورد بررسی و بازنگری قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران، حجت‌اله بهروز افزود: كاهش كاستی‌‌ها و كمبودهای موجود و افزایش توانمندی‌ها و زیرساخت‌‌های مورد نیاز در حوزه حمل و نقل شهری همچون شبكه معابر از جمله سیاست‌هایی است که مدیریت شهری بر روی آن متمرکز شده است.

وی با اشاره به این كه معابر شهری تهران باید به گونه‌ای مناسب‌سازی شوند كه این كلان شهر به شهری كاملاً مطلوب برای زندگی شهروندان تبدیل گردد، اظهار كرد: هر چند اجرایی كردن چنین هدفی در شهر پر تراکم و پیچیده‌ای همچون تهران، بسیار دشوار است اما عزم خود را جزم كرده ایم تا نسبت به عملیاتی نمودن آن با تمام توان اقدام نماییم.

بهروز با بیان این كه اِلما‌ن‌های ترافیكی از جمله تابلوهای هدایت مسیر، باید هادی و راهنمای شهروندان در جریان ترافیك بوده و عاملی در جهت رعایت قوانین و مقررات باشند، تصریح كرد: تجهیزات ترافیكی همچون خط‌كشی‌ها در شهر شلوغی مانند تهران به سرعت دستخوش استهلاك و فرسودگی می‌شوند و نیاز به اصلاح و بازسازی دارند.

وی با اشاره به این كه وجود اِلمان‌های ترافیكی مناسب، برقراری نظم و انضباط در معابر شهری را عملی‌تر می‌نمایند، اظهار كرد: انجام پروژه های كم حجم اما اثرگذار كه با دقت و ظرافت اجرا شوند، در دستور كار مدیریت شهری قرار گرفته كه از جمله آن‌ها می‌توان كیفیت بخشی به خط‌كشی معابر و انجام اصولی و علمی این پروژه را نام برد.

بهروز با بیان این كه هر جا خط‌كشی‌ها نا مناسب باشند، نسبت به امحای آن‌ها اقدام خواهد شد، تصریح كرد: خط‌كشی، نماد نظم و انضباط در شهر است و به این منظور ابتدا انجام خط‌كشی بزرگراه‌ها و خیابان‌های شریانی درجه یك را در دستور كار قرار داده ایم.

قائم مقام معاون شهردار تهران در پایان با تأكید بر این كه پیاده‌روها متعلق به عابران پیاده است و نباید هیچ مانعی بر سر راه رفت و آمد راحت آن‌ها وجود داشته باشد،‌ خاطرنشان كرد: مسیرهای پیاده باید به نحوی طراحی شوند كه از پیوستگی لازم برخوردار باشند و عابران پیاده به راحتی بتوانند در آن‌ها تردد نمایند.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل