| کد خبر: 61702 |

تین نیوز | نخستین نشست هماهنگی مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه سنندج در سال  1394با حضور مسئولان فرودگاهی و استانی و نمایندگان ارگان‌های مربوطه در مانور برگزار شد.
 
به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی فرودگاه سنندج؛ محسن سیف‌زاده مدیر فرودگاه سنندج ضمن تشریح اهداف مانور کامل طرح اضطراری بر اهمیت هماهنگی واحدهای مربوطه در مواقع اضطرار و بحران جهت افزایش ضریب ایمنی در صنعت حمل و نقل هوایی تاکید کرد و گفت: هدف از برگزاری این جلسات هماهنگی بین ارگان های پشتیبانی دهنده برای مقابله با حوادث احتمالی در فرودگاه‌هاست که طبق برنامه از پیش تعیین شده جلسات هماهنگی باید قبل از برگزاری مانور کامل دو سالانه طرح اضطراری فرودگاه برگزار شود.
 
مدیر فرودگاه سنندج گفت: برگزاری جلسات هماهنگی قبل از مانور کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت همه ارگان‌ها و نیروهای دخیل این رویداد توسط کارشناسان بررسی شود تا در هنگام وقوع حادثه ضریب ایمنی افزایش یافته و مدیریت بحران اجرایی شود تا شاهد کمترین خسارات در مواقع بحران باشیم.
 
سیف‌زاده افزود: برگزاری مانور کامل طرح اضطراری بر اساس سند 9137 سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری(ایکائو) است که مانور دور میزی و محدود پیش نیاز این مانورهاست. (تمرین دور میزی هر 6 ماه یک‌بار و تمرین محدود هر سال یک‌بار در فرودگاه‌ها انجام می‌شود.
 
گفتنی است: مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه سنندج قرار است در آبان ماه سال جاری بر اساس سناریویی از پیش تعیین شده در این فرودگاه برگزار شود.
 
در ادامه نشست مدیر فرودگاه سنندج با استفاده از پاورپوینت به سوالات نمایندگان ذیربط جهت بررسی نقاط ضعف و قوت مانور پاسخ داد و سناریو در مورد مانور کامل طرح اضطراری در اختیار مدعوین قرار گرفت.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل