| کد خبر: 134948 |

◄ نشست و برخاست ATRهای پسابرجامی در فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از افزایش پروازهای این فرودگاه به وسیله هواپیماهای جدید تازه خریداری شده ATR ایران‌ایر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از افزایش پروازهای این فرودگاه به وسیله هواپیماهای جدید تازه خریداری شده ATR ایران‌ایر خبر داد و گفت: این هواپیماهای جدید ۶ پرواز هفتگی در فرودگاه کرمانشاه دارند که تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه را به ۱۲۶ سورتی در هفته می‌رسانند.

 

مجتبی بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز، عنوان کرد: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر ۶ سورتی پرواز هفتگی با ATR های جدیدش در فرودگاه کرمانشاه به مقصد تهران برقرار کرده است.

 

وی با بیان اینکه این پروازها در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شود، ادامه داد: نخستین پرواز برنامه‌ای این هواپیما، در روز سه‌شنبه(۲۳ خردادماه ۹۶) با ظرفیت کامل انجام شد. خوشبختانه استقبال از این مسیر و پروازهای افزایش یافته آن بسیار مطلوب است.

 

وی گفت: اینک تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه به ۱۲۶ سورتی در هفته رسیده است. همچنین پروازهایی به مبادی و مقاصد کیش، مشهد، قشم، تهران، عسلویه و شیراز در این فرودگاه انجام می‌شود.

 

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه یادآور شد: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر برای برقراری پروازهای کرمانشاه – اصفهان با هواپیماهای جدید ATR در فرودگاه کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است و احتمالا این پرواز پس از ماه مبارک رمضان برقرار شود. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.