| کد خبر: 788 |

تین نیوز | معاون شرکت راه آهن با اشاره به اینکه دوخطه کردن محور میانه - بستان آباد - تبریز، محور موجود را 100 کیلومتر کاهش می دهد، گفت: این مسیر یکی از اجزای کریدور ترانزیت شرق به غرب است.
 
حسین عاشوری  با اشاره به دوخطه کردن محور میانه - بستان آباد - تبریز، اظهار داشت: این محور بطول 205 کیلومتر یکی از پروژه های در دست ساخت شرکت راه آهن است.
 
وی با بیان اینکه هدف عمده از ساخت این محور، کاهش حدود 100 کیلومتری مسیر موجود میانه - تبریز است، گفت: با دوخطه کردن این مسیر، متقاضیان سیستم ریلی افزایش پیدا می کند که در نهایت استفاده از جاده کاهش خواهد یافت.
 
معاون شرکت راه آهن این مسیر را یکی از مسیرهای ترانزیت بین المللی عنوان کرد و افزود: این مسیر در کریدور ترانزیت شرق - غرب قرار دارد و در کاهش زمان سفر تاثیر زیادی را خواهد داشت.
 
عاشوری با بیان اینکه جذابیت سیستم ریلی یکی از اهداف دولت در 4 سال آینده است، بیان کرد: افزایش بودجه راه آهن هم از اقداماتی بوده است که دولت برای توسعه حمل و نقل ریلی انجام داده است.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل