| کد خبر: 2807 |

وزیر راه و شهرسازی:

تین نیوز | وزیر راه و شهر سازی امروز در بازدید از ستاد نوروزی و مرکز کنترل ترافیک مرکزی راه آهن تصریح كرد: قدر مسلم رضایت مشتری شاخص اصلی در سنجش عملکرد است و باید به سمتی حرکت کنیم تا امکانات و خدمات رفاهی مسافران قطار افزایش یابد.
به گزارش تین نیوز از مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی امروز از ستاد نوروزی و مرکز کنترل ترافیک مرکزی راه آهن بازدید کرد و مدیران این ستاد گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط این ستاد در ایام نوروز ارایه کردند.
وزیر راه و شهر سازی در این بازدید با تشکر و قدردانی از فعالیت مستمر متولیان ستاد نوروزی و مرکز کنترل ترافیک مرکزی راه آهن، توجه به رضایت مندی مشتری را از اولویت های مهم برشمرد و گفت: قدر مسلم رضایت مشتری شاخص اصلی در سنجش عملکرد است و باید به سمتی حرکت کنیم تا امکانات و خدمات رفاهی مسافران قطار افزایش یابد.
وی امکان دسترسی مسافران به اینترنت را از جمله وجه تمایز قطار در مقایسه با سایر ابزار حمل و نقل ریلی برشمرد و افزود: در صورتی که بخواهیم سهم ریل در زمینه جابه جایی بار و مسافر افزایش یابد، باید علاوه بر توجه بیشتر به ایستگاه های راه آهن از نظر ارائه خدمات به شهروندان و معماری و مبلمان شهری، در خصوص اتصال این ایستگاه ها به شبکه ریلی درون شهری نیز اقدامات لازم صورت گیرد.
آخوندی افزایش ظرفیت ناوگان را از دیگر عوامل موثر برای رشد سهم حوزه ریلی در جابه جایی بار و مسافر برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم تقاضای سفر با قطار باید در جهت افزایش ظرفیت ناوگان ریلی گام برداریم و این مهم نیازمند یک تصویر روشن از این مساله است.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل