| کد خبر: 168331 |

◄ ماهنامه درون پروازی «هما» منتشر شد

ماهنامه درون پروازی خردادماه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» منتشر شد.

تین نیوز

ماهنامه درون پروازی خردادماه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» منتشر شد.

به گزارش تین‌نیوز، در این شماره از ماهنامه درون پروازی «هما» به افتتاح کترینگ این شرکت در فرودگاه امام خمینی  اشاره شده است.

ایـن کیترینـگ که دارای نشـان گردشـگری حلال و یکی از بزرگ‌ترین مراکز کیترینگ هوایی در خاورمیانه به شـمار می‌رود، در زمینی به مساحت 17 هزار 500 مترمربع آماده شـد و ظرفیت روزانه آن تولید 60 هزار پرس غذای گرم و سـرد در دو شـیفت کاری اسـت.

در ادامه این گزارش آمده است؛ ازآن‌جایی‌که تعداد بی‌شماری از مردم مسـلمان جهـان هماننـد دیگـر همنوعان خود، به سـفر کردن در سرزمین‌هایی خارج از محل سـکونت خـود علاقه‌مند هسـتند و از اولویت‌های مقصد ایشـان، سـفر به مناطقی اسـت که به فرهنگ و ارزش‌های اسـلامی اهمیت دهد و قوانین و آداب آن، اجرا شـود؛ در این زمان اسـت کـه گردشـگری حلال مطرح می‌شود و می‌توان آن را به‌عنوان راهکاری مناسـب در نظر گرفت. کشـور ایران به دلیل داشـتن پتانسیل‌های مناسـب درزمینه‌ی گردشـگری حلال، می‌تواند یکی از بهترین مقاصد مسـافرت، برای مسـلمانان جهـان محسـوب شـود. منطقه‌ای که قانـون اجرا شـده در آن بر مبنای اسـلام بـوده و اصول حـلال در زمینه‌های مختلف در آن به‌خوبی رعایـت می‌شود.

بـا تلاش‌های بی‌وقفه متخصصـان همایـی، این مجموعه که سال‌ها نیمه‌کاره باقی‌مانده بود و هزینه‌های زیادی را به شـرکت تحمیل می‌کرد، به مرحله بهره‌برداری رسـید و به‌این‌ترتیب سرویس‌دهی به پروازهـای بین‌المللی "همـا" را که پیش‌ازاین از طریق کیترینـگ مهرآباد و با ماشین‌های مجهز مخصوص حمل مواد غذایی انجام می‌پذیرفت، تسـهیل سـاخت. وجـود چنیـن کیترینـگ بـزرگ و فعالی در محدوده ایرسـاید فرودگاه حضـرت امام(ره) این امکان را در اختیار سـایر شرکت‌های هواپیمایی نیز قـرار می‌دهد تا به‌منظور تأمین غـذای پروازهای خود از این مجموعه اسـتفاده‌ ‌کنند و از محصولات باکیفیت و اسـتاندارد "هما" بهره گیرند.

شما می‌توانید ماهنامه درون پروازی «هما» را در اینجا بخوانید.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.