| کد خبر: 168934 |

سامانه های ارتباطی سازمان راهداری استان قم آماده دریافت شکایات رانندگان فعال حمل ونقل عمومی است.

تین‌نیوز | 

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، گفت: درراستای صیانت از حقوق رانندگان و توسعه عدالت محور صنعت حمل‌ونقل کشور، سامانه‌های ارتباطی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آماده دریافت شکایات رانندگان فعال بخش حمل‌ونقل عمومی است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، حمید سالاری افزود: رانندگان می‌توانند جهت ارائه شکایات درزمینه دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات‌رسانی شبکه جاده‌ای، عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقلی و... همچنین نظرات پیشنهادی، به سامانه‌های ارتباطی، اعلامی سازمان متبوع مراجعه کنند.

وی در ادامه به اسامی سامانه‌های اعلامی پرداخت و عنوان کرد: تلفن پاسخگوی 141 (داخلی – 5)، سامانه پیامکی 3000141، پایگاه اطلاع‌رسانی www. 141.ir و همچنین صندوق پستی 3773-14155 آماده دریافت شکایات و نقطه نظرات رانندگان فعال عرصه حمل‌ونقل عمومی می‌باشند.

سالاری در خاتمه ضمن تاکید بر پی گیری مطالبات به حق رانندگان بخش حمل‌ونقل عمومی، گفت: به‌زودی و برای اولین بار دراستان قم، ایستگاه کنترل دروازه‌ای بارنامه راه‌اندازی می‌شود.

 وی ارائه اطلاعات تکمیلی در این خصوص (زمان و مکان استقرار) را موکول به آینده‌ای نزد یک کرد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین