| کد خبر: 163615 |

معاون حمل ونفل اعلام کرد:

از زمان اجرای طرح نوروزی، اعضای هیات عامل و مدیران کل ستادی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،برای ارزیابی از روند خدمات‌دهی به مسافران در سراسر کشور به صورت دوره‌ای به استان‌ها سفر کردند تابه صورت میدانی از وضعیت جاده‌ها و کیفیت ارایه خدمات حمل‌ونقل عمومی در طول این ایام ، آگاهی یابند. و این روند تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه خواهد داشت.

تین‌نیوز | 

معاون حمل ونقل سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور در سفر یک‌روزه خود به استان فارس به همراه مدیر کل دفتر ایمنی وترافیک این سازمان، از ارایه خدمات و برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده در زمینه جابه‌جایی مسافران توسط اداره‌کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای فارس در ایام نوروز 97 بازدید کرد.

معاون حمل‌ونقل این سازمان، در این بازدید با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرکل و همکاران فعال در حوزه حمل‌ونقل مسافر فارس گفت: ضرورت دارد تجربیات موفق و برنامه‌های موثر تدوین‌شده اداره‌کل راهداری فارس به ویژه در زمینه بازرسی‌های مداوم فنی از ناوگان، به صورت یک الگوی موفق در دیگر استان‌ها به کار گرفته شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داریوش امانی، کشیک زمان‌بندی‌شده کارکنان در سطح پایانه‌ها با رویکرد جدی به تکریم و صیانت از حقوق مسافران، نحوه اطلاع‌رسانی از منشور حقوق مسافر و سامانه رسیدگی به شکایات (شهراه) ، نوع و نحوه ارایه پذیرایی به مسافران ، پوشش مناسب متصدیان و رانندگان ناوگان و سایر برنامه‌های  دستورالعمل ابلاغی برای  ارایه خدمات  به مسافران نوروزی را از نکات مثبت‌و قابل‌الگو‌‌شدن‌ فارس‌برای‌ سایر‌ استان‌ها‌ برشمرد.

 بر اساس این گزارش در این بازدید سیاه‌پور ، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس نیز باارایه گزارش از اجرای موفق طرح شبکه سیر،سامانه هوشمند نظارتی سپهتن در ناوگان،افزود: بازدید مداوم و برنامه‌ریزی‌شده مدیران فنی در تمامی ساعات فعالیت پایانه‌های مسافربری قبل از تردد ناوگان از مبدا مسیر و نیز اهمیت تکریم مسافران با آگاهی بخشی نسبت به حقوق متقابل مسافران و شرکت ها و نیز رسیدگی فوری منتهی به نتیجه به شکایات و پیشنهادهای مسافران در تمامی ایام سال به ویژه نوروز 97 انجام  می‌شود.

برابر برنامه‌ریزی انجام‌شده،از زمان اجرای طرح نوروزی، اعضای هیات عامل و مدیران کل ستادی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،برای ارزیابی از روند خدمات‌دهی به مسافران در سراسر کشور به صورت دوره‌ای به استان‌ها سفر کردند تابه صورت میدانی  از وضعیت جاده‌ها و  کیفیت  ارایه خدمات حمل‌ونقل عمومی در طول این ایام ، آگاهی یابند و این روند تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین