| کد خبر: 115608 |

تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت تایدواتر گفت: مشکل اصلی اتصال ریلی درون بندر نیست بلکه اتصال ریلی بعد از بندر است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مهدی اعتصام در بیست و چهارمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر که به طور مشترک با شرکت راه‌اهن ج.ا.ا و با موضوع افزایش سهم ریل در بندر برگزار شد با اشاره به مباحث مطرح‌شده در این جلسات گفت: فکر می‌کنم سیاستی که سازمان بنادر و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران پی گرفته‌اند بسیار ارزشمند است اما مشکلات شاید چیزهای دیگری است که باید کارهای دیگری را برای بهبود آنها انجام بدهیم.

اعتصام با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در حوزه ریلی در بنادر تصریح کرد: آنچه که اکنون هست و سرمایه‌گذاری شده بازگشت سرمایه ندارد، در 5 سال گذشته که نداشته است.

مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه افزود: عمده بحث ما ارتباط بنادر با نقاط مرکزی است که بسیار زمانبر است و نه تنها انگیزه‌ای برای بخش خصوصی ایجاد نمی‌کند بلکه انگیزه‌ها را هم از بین می‌برد.

اعتصام با تاکید بر اینکه مدیریت زمان مهم‌ترین چالش در حوزه ریلی است گفت: مهم‌ترین موضوع هم مسئله زمان است که صاحبان کالا را فراری می‌دهد و صاحبان کالا رغبتی به حضور بارشان حتی در ترمینال ریلی ندارند.

او تاکید کرد: چراکه زمان و هزینه‌های بعدی بسیار بالاست به دلیل اینکه زیرساخت‌های حمل‌ونقل ترکیبی بسیار ضعیف است.
 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل