| کد خبر: 64623 |

تین نیوز | عضو انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو اعتقاد دارد در مجموع حضور رنو فرانسه در کشور موفق تر از پژو بوده است.

محمدرضا نجفی منش با بیان این مطلب افزود: شرکت رنو در کشور سرمایه گذاری مطلوبی کرد و توانست دانش فنی را به درستی به خودروسازان ایرانی منتقل کند.
 
وی ادامه داد: ویژگی دیگر رنو این است که در دوران تحریم در ایران ماند گرچه با ظرفیت کمتری توانست به کار خود ادامه دهد.
 
نجفی منش در پاسخ به این پرسش که آیا این برتری به خاطر رفتن پژو از ایران در دوران تحریم بوده است؟ اظهار کرد: واقعا نمی توان به پژو ایراد گرفت چرا که فشارهای آمریکا، این خودروساز را وادار کرد که ایران را ترک کند. از طرف دیگر نباید فراموش کنیم این تنها پژو نبود که از ایران رفت بلکه خودروسازان مطرحی چون مزدا، نیسان، بنز و کیا هم ناچار شدند کشور را ترک کنند چون به سختی تحت فشار بودند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: البته باید اظهار داشت هر 2 خودروساز توانستند طی چند سال حضور در ایران پایگاه و جایگاهی ثابت نزد مردم به دست بیاورند به همین علت تصور عمده بر این است که بهتر است گذشته را فراموش کنیم و در این شرایط بهبود وضعیت در نقل و انتقالات، به فکر همکاری های هوشمندانه در تعامل با خودروسازان کلاس جهانی باشیم.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مدیریت لجستیکی در حوزه حمل‌ونقل زمینی، هوایی و ریلی در زلزله اخیر کرمانشاه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل