| کد خبر: 6420 |

تین نیوز | مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد جزئیات جایگزینی هزار تاکسی فرسوده را در این شهر تشریح کرد.

هادی عطارزاده‌طوسی در خصوص افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های مشهد اظهار کرد: این افزایش قیمت نظر ما را تامین نمی‌کند.
 
وی ادامه داد: این افزایش با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها رقم پایینی است اما چون با شهروندان مواجه هستیم برای اینکه به آنها فشاری وارد نشود، اعضای شورای شهر مشهد افزایش 30 درصدی را مصوب کردند اما باید شهرداری و شورای شهر از رانندگان تاکسی مشهد حمایت بیشتری داشته باشند.
 
این مسئول که سرپرستی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد را نیز بر عهده دارد در خصوص افزایش کرایه اتوبوس تصریح کرد: با تصویب اعضای شورای شهر مشهد برای بخش سازمانی مبلغ 300 تومان در نظر گرفته شده است اما در خصوص اتوبوس‌های بخش خصوصی مقرر شده تا میزان سقف یارانه پرداختی شهرداری در سال 92 در این بخش افزایش کرایه داشته باشیم.
 
وی در خصوص جزئیات جایگزینی هزار تاکسی فرسوده افزود: شرکت ایران خودرو قول تحویل هزار سمند EF7 را به تاکسیرانی مشهد داده است و در حال ثبت‌نام تاکسیرانان با توجه به سن خودرو آنها هستیم.
 
این مسئول گفت: 10 سال را عمر فرسودگی تاکسی می‌دانیم اما در شهر مشهد هنوز تاکسی‌هایی با عمر 18 سال وجود دارد که در این طرح قصد داریم تاکسی‌های تا انتهای سال 1379 را جایگزین کنیم و اگر ظرفیت هزار خودرو تکمیل نشد، خودروهای سال 1380 را نیز ثبت‌نام خواهیم کرد و به این ترتیب عمر تاکسی‌های فرسوده در مشهد به 14 سال کاهش می‌یابد.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل