| کد خبر: 57094 |

رییس انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان ادعا کرد

تین نیوز | رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با ادعای اینکه اخبار مربوط به خرابی خودروهای صفرکیلومتر داخلی در ماه‌های اخیر افزایش یافته است خواستار برخورد با ایران خودرو و سایپا شد.
 
محمد جعفری  با بیان اینکه در صنعت خودروی دنیا بسیار کم پیش می‌آید که خودروی نو تولیدی به دلیلی نقص عملکردی راهی تعمیرگاه‌ها شود، خاطرنشان کرد: با این حال در ماه‌های اخیر اخبار زیادی درباره نقص عملکردی در خودروهای صفرکیلومتر تولیدی ایران خودرو و سایپا منتشر شده است.
 
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: خودرو، کالایی مانند شیر و ماست نیست که پس از خروج از کارخانه تولیدکننده به دلیلی قرار گرفتن در معرض گرما خراب شود بنابراین اگر خودرویی بلافاصله پس از تحویل به مشتری خراب می‌شود بیانگر سوءعملکرد خودروسازان در این زمینه است.
 
وی افزود: متاسفانه خودروسازان بزرگ بیشتر علاقه به تولید محصول با هر کیفیتی و فروش آن به مشتری دارند تا اینکه به فکر تحویل خودروی با کیفیت به خریداران باشند.
 
جعفری با بیان اینکه ریشه این مشکلات به انحصاری بودن بازار خودروی ایران باز می‌گردد، تصریح کرد: امیدواریم شورای رقابت به عنوان متولی بازارهای انحصاری با ایران خودرو و سایپا برخورد کرده و با جریمه مالی، آنها را واردار به رفع مشکلات کیفی محصولات تولیدی کند.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل