| کد خبر: 39216 |

تین نیوز | رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در بازار ایران افزایش یافته است.
 
براساس جدیترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، میانگین رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در بازار ایران در شش ماهه نخست امسال، معادل 653 امتیاز از هزار امتیاز بوده است.
 
این در حالی است که میانگین رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در شش ماهه دوم سال گذشته (1392)، معادل 652 امتیاز از هزار امتیاز بوده است.
 
بنابراین رضایتمندی مشتریان ایرانی از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در بازار ایران معادل یک امتیاز (در مقایسه با نیمه دوم سال گذشته) افزایش یافته است.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل