| کد خبر: 29601 |

تین نیوز | ١١ دستگاه مینی بوس موجود در شهر تهران که سوخت مصرفی بیشتر آنها گازوییل است، فرسوده و خارج از رده خدمت رسانی هستند.
 
پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران،  با اشاره به فرسودگی بیشترر مینی بوسهای کلانشهر تهران گفت: ازحدود ١٢ دستگاه مینی بوس در شهر تهران، تمام آنها بیش از ١٥ سال سابقه کار در ناوگان دارند، بنابراین می‌توان گفت به استثنای ١ دستگاه مینی بوس که در سال گذشته وارد ناوگان شده است، ١١ دستگاه مینی بوس موجود فرسوده و خارج از رده خدمت هستند.
 
وی افزود: طی سالیان گذشته اقدامهای وسیعی برای جایگزینی مینی بوسهای فرسوده انجام شده، از جمله اعطای وام بلاعوض به مبلغ ٢ میلیون تومان توسط شهرداری تهران، ٢ میلیون تومان توسط سازمان حفاظت محیط زیست، ٢ میلیون تومان توسط ستاد بازسازی مینی بوسهای فرسوده و اختصاص ٣٥ میلیون تومان وام توسط بانک عامل که به دلیل ناهماهنگیهای موجود از سویی و بالا رفتن قیمت تمام شده مینی بوسها از طرف خودروسازان این مهم تاکنون اجرایی نشده است.
 
سنندجی تصریح کرد: هرچند مشکلات و چالشهایی وجود دارد، اما شرکت واحد اتوبوسرانی تهران آمادگی تعامل با دیگر ارگانها را برای جایگزینی مینی بوسهای فرسوده دارد و وام ٢ میلیون تومانی بلاعوض نیز در صورت تقاضای مالکان قابل پرداخت است.
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران عنوان کرد: حدود ١٢ دستگاه مینی بوس در تهران تردد می‌کنند که سوخت مصرفی بیشتر آنها گازوییل است و به دلیل فرسودگی اساسی، نوسازی آنها مقرون به صرفه نیست، بنابراین باید برای جایگزینی آنها با مینی بوسهای نو اقدام اساسی شود.
 

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل