| کد خبر: 167268 |

موسسه پژوهشی کانتار میلوارد براون رده‌بندی سالانه ارزشمندترین برندهای جهان را منتشر کرد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رده‌بندی صنعت خودرو است که هرساله به‌طور جداگانه برای آن یک جدول رده‌بندی اعلام می‌شود.

تین‌نیوز | 

موسسه پژوهشی کانتار میلوارد براون رده‌بندی سالانه ارزشمندترین برندهای جهان را منتشر کرد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رده‌بندی صنعت خودرو است که هرساله به‌طور جداگانه برای آن یک جدول رده‌بندی اعلام می‌شود.

در رده‌بندی جدید ارزشمندترین برندهای خودروسازی برای ششمین بار پیاپی تویوتا در رده اول قرار گرفت. ارزش این برند محبوب با افزایش ۵ درصدی نسبت به سال گذشته، به مبلغ ۳۰ میلیارد دلار رسید.

پیتر والش مسئول ارزیابی برند این موسسه گفت: به‌طورکلی تویوتا برندی بسیار قابل‌اعتماد است و در صنعت خودرو نماد کیفیت و ارزش محصول به شمار می‌آید. عرضه محصولات شاسی‌بلند پرطرفدار هم در جایگاه کنونی تویوتا بی‌تأثیر نبوده است. خودروهای شاسی‌بلند هنوز هم در بازار بسیار پرطرفدار هستند و حس قدرت و ایمنی را به دارندگان خود القا می‌کنند.

تویوتا برندهای شناخته‌شده زیادی را در زیرمجموعه خود دارد. برندهای لکسس، دایهاتسو، هینو، یاماها، توشیبا و ... همگی از نام‌هایی هستند که در تملک تویوتا هستند اما هرکدام به‌تنهایی در دنیا شناخته‌شده هستند.

پس از تویوتا، مرسدس‌بنز با پیشی گرفتن از رقیب دیرینه‌اش ب‌ام‌و، در جایگاه دوم قرار گرفت و ب‌ام‌و هم سوم شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت مرسدس شاهد افزایش ۹ درصدی ارزش برندش بود که به ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار رسید. ارزش برند بی‌ام‌و هم با افزایش ۴ درصدی به ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسید.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین