| کد خبر: 126676 |

تین نیوز| طبق آخرین گزارشات منتشر شده شرکت بی‌ام‌و مجددا در حال تمرکز روی استراتژی نوآوری به جای تلاش برای تولید محصولات کاملا جدید است.در واقع ب‌ام‌و تلاش می‌کند به جای معرفی محصولات جدید، محصولات فعلی را بهینه‌سازی کرده و آنها را به فناوری الکتریکی مجهز کند.

به گزارش دنیای اقتصاد، یکی از مدیران بی‌ام‌و در این مورد گفت: «ما در حال تبدیل بی‌ام‌و از یک خودروساز به یک شرکت فناوری و عرضه‌کننده خدمات حوزه حمل‌و‌نقل هستیم. در این مسیر یک عامل اصلی وجود دارد که شامل تمرکز روی علایق مشتریان می‌شود. ما در آینده روی انعطاف‌پذیری بیشتر متمرکز می‌شویم و خود را آماده حضور در ماراتن خودروهای الکتریکی می‌کنیم؛ به‌طوری‌که تا سال 2021 خودروی برقی جدید خود را معرفی خواهیم کرد.»

این اظهارات در شرایطی است که مسلما این حوزه بدون رقیب نیست و مرسدس بنز نیز برند زیرمجموعه خود به نام EQ را برای مقابله با ب‌ام‌و معرفی کرده است. قرار است که EQ بیش از ده خودروی الکتریکی را روانه بازار کند. خانواده محصولات فولکس واگن I.D نیز در نظر دارد سی خودروی برقی را تا پیش از سال 2025 وارد بازار کند. گمان می‌رود که خودروهای برقی بتوانند تا سال 2025 بیش از 8 درصد بازار جهانی را به خود اختصاص دهند.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل