| کد خبر: 6633 |

تین نیوز | با توجه به انتشار اخبار متناقضی درباره مصدومیت جمعی از هموطنانمان در فرود اضطراری پرواز مشهد ـ زاهدان شرکت هواپیمایی آسمان، روابط عمومی این شرکت، جوابیه ای به تین نیوز ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:

«احتراما بازگشت به درج خبری با عنوان "فرود اضطراری در پرواز زاهدان ـ مشهد" در عناوین خبری آن رسانه در تاریخ 20 اردیبهشت 93، توضیح زیر به جهت تنویر اذهان عمومی ارسال می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون مطبوعات نسبت به درج آن اقدام لازم به عمل آید.

پرواز 853 شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد به مقصد زاهدان با 103 مسافر، طبق برنامه در ساعت 10:45 ظهر روز شنبه، مورخ 20 اردیبهشت 93 انجام شد. پس از پروازی آرام، در هنگام فرود، با مشکل فنی مواجه شد و چرخ سمت چپ، باز نشد. خوشبختانه با مهارت و تجربه خلبان، هواپیما به سلامت نشست و هیچ گونه مشکلی برای مسافران پیش نیامده است و همه مسافران و خدمه به سلامت از هواپیما پیاده شدند.»

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • امیر 0 0

    آقای روابط عمومی نمی خواهی بگی که مقصر اصلی ای حادثه کی هستند؟ می خوای کمک کنم؟ مگر هواپیما تازه از زیر چک سنگین خارج مشده بوده؟ پس معاونت فنی این شرکت چه چیز را چک کرده اند؟ مگر پس از چک سنگین هواپیما توسط معاونت عملیات پرواز کنترل نشده؟ به همین راحتی جان ۱۰۰ نفر مسافر و ۳-۴ میلیون دلار قیمت هواپیما را به بازی گرفتید و کسی اسیب ندید. همین؟؟؟؟ هواپیما که اسقاط شد باید ۱۰۰ کشته هم بر جا می گذاست تا مدیران این شرکت به خوذ می آمدند؟؟؟؟!!!!

  • آسمانی 0 0

    با نظر امیر موافقم. این اتفاق هیچ فرقی با یک سانجه تمام عیار ندارد. با توجه به مطلب امیر در خصوص چکی که اخیراً بر روی هواپیما انجام شده است و همچنین با توجه به سانحه تقریباً مشابه دیگری که در خصوص یکی دیگر از فوکر ۱۰۰ های آسمان در ارومیه(اگه درست یادم مانده باشد) که آنهم باز بعد از انجام چک بوده است و موارد دیگری که شاید هرگز ما از آنها با خبر نشویم، همه نشان از یک چیز دارد: و آنهم کیفیت بسیار پایین و سهل انگاری در انجام صحیح تعمیرات است. و متأسفانه همه اینها بر میگردد به عدم نظارت صحیح، جدی و با قدرت کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری. اعطای مجوز تعمیرات از سوی این کارشناسان صادر شده است. و البته مدیران نا لایق نیز خود مزید بر علت هستند

  • احسان 0 0

    با سلام نظر هر دو دوست کاملا صحیح است. متاسفانه اخیرا مدیریتها کاملا در شرکت آسمان غیر تخصصی شده و مدیریت غیر تخصصی دستور داده اند در کلیه زمینه ها شدیدا صرفه جویی شود. آقای مدیر آیا جان مردم بازیچه شماست که دستور صرفه جویی زمانی و مالی در چک هواپیما میدهی؟ اگر اهل فن بودی میفهمیدی که کوچکترین صرفه جویی در چک هواپیما خسارات جبران نا پذیری به شرکت و مردم کشور وارد می کند.

  • کامران 0 0

    سلام مشکل از جایی شروع شد که افراد غیر متخصص اخیرا جای متخصصین و با تجربه ها را در شرکت آسمان گرفتند و اکثر نیروهای فنی کارازموده به دلیل شرایط مدیریتی یا به مجبور به استعفا شدند یا بدلیل بیان واقعیت اخراج شدند. همه می دانند که شب عید چه بر سر کارکنان با تجربه این شرکت آمد و در عوض آنها چه افراد خاصی از سوی مدیر عامل سرکار آمدند. لطفا مسئولین وارد عمل شوند وگرنه حواذثبه مراتب بزرگتر اتفاق خواهد افتاد.

  • علی 0 0

    مگر شرکت آسمان مدیر روابط عمومی داره شرکت آسمان از اول ۱۳۹۳ مدیرروابط عمومی ندارد مصطفوی هیچ سمتی در شرکت آسمان ندارد در خصوص چک این هواپیما و هواپیمایی ایرباس ۳۴۰ باید مدیریت آسمان فنی و عملیات توضیح بدهند البته کشوری باید توضیح بخواهد تا دوباره از این سانحه ها اتفاق نیافتد چون در اسمان هیچ کس ایمنی را رعایت نمی کند

  • شرکت آسمان 0 0

    از کلیه همکاران محترم شرکت آسمان پرسنل محترم فنی و عملیات و سایرقسمتها درخواست می کنم در این بحثشرکت کرده و واقعیت شرکت را رسانه ای کنند شرکت آسمان از بی تخصصی رنج می برد این شرکت همه خلبانان و فنی های قدیمی رفته اند البته بدلیل شرایط رفته اند نه به میل خود شرایط شرکت آسمان هیچ خوب نیست از دولت محترم تدبیر امید از وزارت راه از سازمان هوپیمایی کشور از مجلس و آخر وزارت تعاون تقاضا داریم به این شرکت کمک کنند این شرکت از بی مدیریتی رنج می برد یک نمونه عینی کسی که مدیر روابط عمومی نیست مصاحبه می کنند کسی که تا دیروز در شعبات آسمان کاری تخصصی نداشت شده مدیر تدارکات خارجی کسی که تا دیروز در قسمتهای فنی بیکار بود شده معاون معاونت فنی از بازرگانی آسمان نگوئید که از هم پاشیده از قسمتهای از عملیات نگوید که رئیس عملیات آسمان یک هفته بود رفته بود ترکیه برای استخدام در ترکیش

  • رضا 0 0

    با سلام خدمت همه مخاطبان این سایت و صفحات مربوط به حمل و نقل هوای همکاران - همشهریان و هموطنان عزیز شرکت آسمان را بی امیدی و بی تدبیری فرا گرفته آنهم در دولت تدیر و امید!!!! جناب آقای وزیر تعاون اگر فرصت داشتید یک نگاه هم به اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آسمان بیاندازید. آیا همه چیز در این شرکت در جای خود قرار گرفته است؟ جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم ما همه به پاس صحبت شما که فرمودید من سرهنگ نیستم از جا برخاستیم و بسمت صندوق رای رفتیم ولی افسوس و صد افسوس که که یک شرکت هواپیمایی غیر نظامی خوشنام به اسم آسمان تبدیل به یک پادگان بزرگ شده است. هیچ سیستمی غیر از زور و دستورات غیر کارشناسی در آن حاکم نیست!!!!!! هر کس که چشم نگوید تارومار میشود! مدیر عامل بی تخصصص این شرکت از روی نا آگاهی هرچه معاونت فنی و عملیات می گویند می پذیرد حتی روز را شب و شب را روز با استدلالهای توهمی جلوه می دهند و مدیر عامل علاوه بر آن روی این صحبتها دستورات آنچنانی می دهد. آقای مدیر عامل زیر سایه شما بی سرو صدا وبدون اینکه بفهمی آنچنان مهره چینی کردند سرمایه شرکت را به تاراج ببرند. کدام انتخاب و تغییر شما به پیشنهاد معاون فنی و معاون نالایق عملیات شما نبوده است؟ آقای مدیر عامل خودت هم میدانی که تصمیمات این دو نفر با فشار عضو مشخص هیات مدیره بر شما اجرایی می گردد!!! غیر از این است؟ ععامل برکناری مدیر آموزش جلوگیری از فساد مالی معاونت عملیات بود که سرانجام با فشار اطرافیان اورا برکنار کردید. عامل تغییر مدیر o. c. c همان تیم معاونت عملیات بودند که تنها بدلیل بیان واقعیت و اینکه مشکلات متعدد معاونت عملیات در پروازها را گزارش می کردند برکنارشان کردی. راستی آقای مدیر عامل روزانه چقدر از مشکلات معاونت عملیات از o. c. c گزارش میگیری؟؟؟؟ بله برایت همه را یک دست کرده اند تغییر مدیر پایگاه شیراز هم که توسط همین گروه بود. همه رفاقت شدید مدیر پایگاه شیراز و معاونت عملیات را می دانند تغییر کمعون برنامه ریزی هم کار همین گروه بود. وقتی از گزارشات توجیهی معاون برنامه ریزی احساس خطر کردند جلسه هماهنگی برکناری او در معاونت عملیات برگزار شد و شما آنرا اجرایی کردی. آیا اشتباه می کنم؟ و دهها مورد دیگر دوستان گرامی نظرات خود را بگویید. در اینجا بیایید حداقل بغضها را بشکنیم و درد دلها را بازگو کنیم به امید اینکه گوش شنوایی باشد. دولت کارش دادن امید است نه از بین بردن امید این شعار بچه های شرکت آسمان باش: من سرهنگ نیستم!

  • hadi 0 0

    شرکت آسمان مدیر روابط عمومی ندارد و مصطفوی چندین ماه است از این سمت برداشته شده به دلایل مالی. تین نیوز لطفا این کامنت را نمایش بده نترس.

  • تهران آسمان 0 0

    آقایان بحثخوبی است واقعیت شرکت را گفتین البته خیلی چیزها در شرکت آسمان هست که اتفاق افتاده و یا خواهد افتاد این شرکت سردار نمی خواهد مهندس می خواهد ما از دکتر علایی سوال داریم مدیرانی که آوردین چه گلی به سر آسمان زدن آقایان[…] و یا کسانیکه از داخل شرکت گذاشتین آقای علایی چرا نمی گذارید پرسنل زحمتکش آسمان با شما ارتباط بگیرن به شما مشکلات شرکت را بگویند چرا شما چرا باید از چند نفر مشاورت بگیرید آن هم اشتباه آقای علایی به بگوید[…] چه کاری در آرمان دارد انجام می دهد[…] و[…] در سامان بابا تو خدا به داد این شرکت و یا این صنعت برسید

  • naser 0 0

    شرکت آسمان چی داره که مدیر روابط عمومی داشته باشه از موقعی که عوامل احمدی نژاد مهندس عابدزاده را از شرکت برداشتند این شرکت به روز سیاه نشسته ۳۲ تا هواپیمای شرکت شده ۱۰تا حالا این بنده خدا[…] یک کوچولو[…] این قدر بهش گیر میدی.

  • ما 0 0

    آقا اینا بیشمارن. به نظرم همشویه نفرنوشته. یه پستم به این بدین ساکت می شه… البته هیچ جایی بدون عیب نیست. عیب خودتم ببین برادر…

  • حمید 0 0

    سایت تین نیوز مشتکریم از بابت این بحثها را کنترل شده نمایش می دهید آقا رضا خیلی خوب به مشکلات شرکت آسمان اشاره کردی دست درد نکنه واقعاً شرکت آسمان از بی مدیریتی در تمام بخشها دارد رنج می برد از عملیات فنی اداری بازرگانی و زیرمجموعه های اینها ما از رئیس جمهور محترم محبوب تقاضایی رسیدگی داریم اگر شرکت به همین روش پیش برود ورشکسته و همه ما بی کار می شویم آقایان محترم به داد برسید خدا به همه پرسنل رحم کرده که این سانحه زاهدان هیچ کشته نداشت این یک زنگ خطر برای شرکت آسمان بود آقای علایی بهترین را این است که شما استفاء بدهید چون کار شما نیست اینجا سردار نمی خواهد اینجا مهندس می خواهد شرکت آسمان را به آسمانی ها بسپارید

  • رستم 0 0

    آیا کشوری نتیجه رسیدگی به سانحه زاهدان را اعلام می کنند اگر اعلام کرد آسمان مقصر است چه کسی جوابگوست

  • امیر 0 0

    با سلام اولا از سایت بسیار محبوب تین نیوز واقعا متشکرم که باعثهمکاران زیر خفقان شدیدی که هستند جایی برای نفس کشیدن پیدا کنند و فضایی برای شنیده شدن درد دل پرسنل زحمت کش آسمان فراهم کرده ایدوخدا به شما توفیق دهد. ثانیا واقعا اوضاع در شرکت خوب نیست و بیماری همه جای شرکت را فرا گرفته. حادثه تلخ سقوط فالکون کشوری که مسولیت تعمیر و نگهداری آن با معاونت فنی شرکت بود. تاخیرات بیش از حد و کنسلی ها در عید۹۳. حادثه برخورد وانت با فوکر - حادثه برخورد اتوبوس با فوکر در شیراز و از همه بدتر سانحه زاهدان این مسال را یاداوری می کند که مدیریت این شرکت فوق العاده ضعیف و بی تجربه است. این بی تجربگی با گماردن افراد غیر حرفه ای در مشاغل آسمان کاملا اوضاع را وخیم تر کرده جناب سردار علایی اینجا پاگان نیست که همه فقط باید چشم بگویند. اینجا متخصص می خواهد متفکر می خواهد سرهنگ و سرگردو تیمسار و سردار نمی خواهد. امیدواریم این حوادثبه فاجعه ختم نشود. از دوستان و همکاران محترم خواهشمندیم بدون حب و بغض نظرات خود را بگویند. شاید گوش شنوایی وجود داشت

  • خلبان 0 0

    دورد بر خلبان تحویلیان خلبان و کرو پرواز مشهد زاهدان راستی چرا هیچکس از کروی پروازی تقدیر و تشکر نکردن به غیر استاندار محترم زاهدان چرا شرکت آسمان به خلبان پرواز گفته مصاحبه نکند چرا همه می دانند چون اگر ایشان حرف بزند دم خروس می زند بیرون و نشان می دهد چرا این بلا سر هواپیما آمده آقایان مسئول شرکت آسمان نترسید بگذارید حقایق گفته شود تا دوباره این از سانحه ها اتفاق نیافتد

  • jafar 0 0

    چرا از هیت مدیره سال نود استفاده نمی کنید آقایان عابدزاده رونقی خلیلی. در عرض این دو سال بیست تا هواپیما زمین گیر شده چه چیز را می خواهید ثابت کنید؟

  • جوابیه دروغ 0 0

    آقای که مسئول روابط عمومی آسمان نیستی چرا جوابیه دورغ دادی خود خلبان پرواز آقای تحولیان اعلام کردن چهار تا از مسافرین مصدوم شدن آنوقت شما گفتی هیچ مصدوم نشده اگر همه حرفهایت مثل باشه وای به روزگار آسمان که تو شدی روابط عمومی

  • amir 0 0

    من نمیدونم این شرکت آسمان چه جوری داره میچرخه. اکثر پرسنل کار مفیدی انجام نمیدن. مدیرانی که حقوقهای میلیونی میگیرن و هیچ وقت سرکارنیستن. به نظرمن مدیران و معاونین نمیخوان کارها درست انجام بشه. هرج ومرج کل ایرلاین رو گرفته و کسی نیست جمعش کنه و این وسط بیشترین سو استفاده رو[…] میکنن. هیچ چیزی سرجای خودش نیست. زحمت رو کارگران و متخصصان میکشند و پول رو[…]. اگه این طوری پیش بره به زودی شاهد ازهم پاشیده شدن ایرلاین هستیم

  • roshanghar 0 0

    تا زمانی که هواپیمایی کشوری در خواب به سر میبرد و بازرسان استاندارد پرواز ان به جای بازرسی به فکر[…] هستند و مدیراشون در محافل اعلام میکنند رییس سازمان به فکر ساخت هواپیماست تا بتواند به تیم اعلایی و صنایع هوایی خدمت کند چه انتظاری از اسمان دارید فالکونی که کشته داد تعمیراتش با اسمان بوده هواپیمایی که تو زاهدان اینجوری شده تازه از تعمیرات اسمان خارج شده خدا به داد ملت برسه اقای جهانگیریان رییس[…] تون و مدیران[…] اطلاعات را مغرضانه و هدفمند به اطلاعتون میرسونن دیر بجنبید با یک فاجعه جبران ناپذیر مواجه میشوید این اتفاقات از تکمیلی زنجیره سوانح خبر مید هد

  • سعید 0 0

    از مسئولین وزارت راه و وزارت کار و تعاون خواهشمندیم به مدیریت نابسامان شرکت آسمان رسیدگی کنند. همین چند روز پیش با پرواز آسمان رفتم دوبی تاخیر بسیار زیاد پرواز باعثشد یک جلسه کاری بسیار مهم را ازدست بدهم. از خدمه پروازی که سوال کردم گفتند پرواز مشکل فنی داشته و دیر آماده شده. تورو خدا برای مردم ارزش قایل باشید انشا ا.. که هرچه سریعتر دولت محترم به مسائل شرکت آسمان رسیدگی کند. خداییش پروازهای[…] خیلی بهتر از آسمان هستش. هم تاخیر نداره هم برخوردشون بهتره. به نظره من مسافر حیف پول که بدی سوار هواپیمای ۳۰ساله آسمان بشی

  • hamid 0 0

    سلام آقای تین دستست درد نکنه که عقده گشایی کردی. خداییش دمت گرم! آقا مگه سردار هفته اول که اومد نگفت وزیر گفته ۱۰۰میلیون دلار آمادست؟ مگه نگفته بود هیچ محدودیتی در خرج کردن واسه تعمیر و نگهداری نیست؟ پس چرا هم شرکت هم کارکنانش به خاک سیاه نشستند؟ این سردار[…]!! اگر یادتون باشه وقتی اومد شرکت دستور داد هیچ لغت انگلیسی کسی استفاده نکنه دلیلیش این بود که هیچ کدام از لغات تخصصی صنعت هوایی رو[…] و اصلا[…] پرسنل چی میگن هر روز هم وضع آسمان داره بدتر میشه ما میگیم سردار احترامت بجای خودش ولی زودتر تا ما و خودتو بیچاره نکردی استعفا کن و برو به سلامت

  • amirhosein 0 0

    با جناب وزیر تعاون سخنی دارم: جناب آقای وزیر انتظار ما دولت تدبیر و امید چیز دیگری بود. جناب آقای وزیر ما انتظار داشتیم فردی آشنا بااصول هوانوردی غیر نظامی که بر اصول فنون و مدیریت هوانوردی کشوری آشناست بر مدیریت شرکت آسمان قرار گیرد. متاسفانه شما تنها به دلایل خاص سردار را روانه آسمان کردی و او که هیچ اطلاعاتی در باره این صنعت عظیم نداشت عده ای متملق و چاپلوس را دور خود جمع کرد و در واقع منفعت طلبی آنان به صورت نا خواسته در دستورات سردرار جای گرفت دوستان کاملا صحیح نوشته اند که مهره های خودشان را برای سردرار چیدند و سردار بدون هیچ اطلاعی تصمیمات بسیار غلط و غیر کارشناسی گرفت که شاید اگر ذره ای اطلاعات از این صنعت داشت این تصمیمات را نمی گرفت آقای وزیر اوضاع آسمان بحرانی است هرچند که شما چشم و گوش خود را بروی سوانح و اتفاقاتی که در آسمان در حال جریان است ببندی آقای وزیر اگر سانحه اتفاق افتاد با در پیشگاه خدا و ملت پاسخگو باشی!

  • انسان 0 0

    جناب اقایی(که خود را با نام آسمان معرفی میکنی) و خود را متخصص می نامی جای بسی تاسف است که بخاطر مصالح و منافع شخصی و گروهی خودتان براحتی متعهدین و متخصصین مملکت را بی تخصص میخوانی فکر نمیکنم تخصص و تجربه ات بیش از ۲۵ سال در آسمان باشد! فکر نمیکنم تا بحال توانسته باشی ۱۳ شعبه تخصصی و فوق تحصصی آسمان را ظرف مدت زمان ی کوتاه و در زمان همان آقایانی که تملق گویی شان را میکنی ساخته باشی!! آن فردی(مدیر تدارکات خارجی) فعلی و معاون شعبات قبلی) را که تو از بی تحصصی او ناجوانمردانه سخنرانی میکنی. تمامی شعبات و زیر ساختهایی را که آسمان از آن بهره میگیرد را در بدترین شرایط تحریم ساخته و پرداخته است و امروز به تایید کلیه کارکنان و متخصصین آسمان حتی همان اقایانی که از انها تمجید میکنی ایشان تنها کسی است که شعبات تخصصی آسمان را ایجاد کرده است. حال آنکه مگرمیشود کسی تخصص نداشته باشد وچنین توانمندی داشته باشد. پیشنهاد میکنم(اگر دین نداری حداقل آزاده باش!!!!) ضمنا از زمانی که ایشان در اداره تدارکات فنی آسمان حضور یافته اند تلاشهای خوبی جهت تامین قطعات هواپیماها نموده که پیش زمینه تخریب همان آقایانی است که شما از آنها دم میزنی. همه آسمان به توانمندی ایشان در عرصه هواپیمایی اذعان دارند. وجدان یگانه محکمه ایست که نیاز به قاضی ندارد. برو طلب حلالیت کن!!!!!!

  • جواب آقای انسان 0 0

    آقای انسان بحثخوبی نوشتی من خدمت در خصوص مدیرتدارکات آسمان می گوئیم اگر نمی دانی خدمت شما عرض کنم در خصوص مسائل مالی ایشان در شعبات چه می دانی و یا خیلی مسائل دیگر و بعد به شما عرض ایشان به غیر از شعبه نقاشی چه شعباتی دیگر را راه اندازی کردن تازه شعبه نقاشی داشتیم فقط ساختمانش تازه شد حرف شما درست است ایشان با پارتی بازی و با سفارش یکسری از آقایان شده بودن مسئول شعبات آسمان شدن خواهش در خصوص قطعات آسمان هم چیزی نگوئید که همه انبارهای ما خالی از قطعه است و اکثر هواپیماهای آسمان زمینگیر حرف خوبی در خصوص وجدان و از این حرفها زدی امیداور شما هم به وجدان خودت مراجعه کنی کی این بنده خدا واقعاً لیاقت و توانی این کار را دارد یا نه همین

  • مسافر خسته 0 0

    آقایان مسئول می دانید چند روزی است پروازهای آسمان چقدر تاخیر دارد پرواز روز جمعه تبریز دبی می دانید چقدر تاخیر خورده پرواز تهران تبریز روز پنجشنبه چقدر با تاخیر انجام شده و یا پروازهای دیگر یا این همه باطلی بابا به داد این شرکت برسید از دست این بنده خدا علایی چیزی برنمیاید شاید رویش نمی شود بگوید من را عوض کنید یک مثال خوبی است ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است باید مسئولین فکری بحال این شرکت کنند

  • حمیدرضا 0 0

    جواب انسان با سلام جناب انسان به چند مطلب خوب اشاره کردی از جمله اینکه اگر دین نداری آزاده باشید. خدمت همه دوستان و همکاران عرض میکنم همین آقای تدارکات فنی یکی از مدیرانی است که کوتاهی وی می تواند باعثبوجود آمدن حوادثناگوار گردد. آقای انسان نمی دانم چقدر با اصول ایمنی پرواز آشنایی و چقدر در مورد زنجیره حوادثمطلب می دانی ولی بنظرم اگر با این مفاهیم آشنا هستی و آدم آزاده ای هستی و از کنار تدارکات فنی دلاری به جیب نمی زنی با ید بفهمی که مشکل اکثر حوادثآسمان نقص فنی - کمبود قطعاتی که همه خریداری شده و معلوم نیست کجا هستند - عدم استفاده معاونت فنی از استفاده اصولی و همه گیر سیستم انبارداری مکانیزه - عدم کیفیت قطعات خریذاری شده توسط اداره کل تدارکات فنی - هماهنگی معاونت فنی با اداره تدارکات در استفاده از قطعات فرسوده بجای نو و… میباشد. پس اگر آزاده ای قبول کن یکسری نواقص فنی که منجر به حوادثنظیر زاهدان میشود همین عدم تخصص و تعهد مدیر تدارکات فنی است که با توصیه و هماهنگی معاونت فنی و عدم شناخت سردار علایی از صنعت و تخصص و مهارت افراد در این پست نشسته است. ما در همه این موارد مقصر را سردار و معاونین وی میدانیم. پیشنهاد من استعفای سردار از پستی است که هیچ چیز درباره آن نمیداند و[…]

  • جواد 0 0

    آقای سردار علایی میشه از شما بپرسم آیا اجرای مصوبات هیات مدیره سلیقه ای است؟ آیا هرچی شما در مورد بیت المال تصمیم بگیری صحیح است؟ اگر مصوبه هیات مدیره گفته از نیروهای بازنشسته استفاده نشود و شما شب عید تعداد زیادی از نیروهای بسیار پخته و با تجربه و تخصص را که دریافت ماهانه انها زیر یک میلیون تومان بود را اخراج کردی و گفتی مصوبه هیات مدیره است و چطور الان خودت و ۲ تا از معاونانت که هر کدام ماهانه درآمد چندین میلیونی دارید و برای هر کدام جایگزیننان بسیار مناسب و پر توان در شرکت وجود دارد هنوز مشغول بکار هستید؟؟؟ آیا سلیقه ای برخورد کردن روش مدیریت شماست؟ آیا معاون برنامه ریزی فعلیتان واقعا شایسته این پست است؟؟؟ این بنده خدا معاون همه چیز بوده و از[…] بزرگ شرکت بشمار میرود. انگیزه شما از قراردادن ایشان در این پست چیست؟ چه توانایی دارند؟

  • مریم 0 0

    سلام و روز بخیر واجب دیدم از طرف جمع زیادی از مهمانداران شرکت آسمان اعلام نارضایتی خود را از بی عدالتیهای حاکم در مجموعه معاونت عملیات اعلام دارم. دختر[…] جز. مهمانداران است در سرتیط کاملا ویژه و خاص مشغول کار بوده و نمی دانیم چرا اینقدر دریافت بالاتری نسبت به همکاران همتراز دارد. مگر ایشان چه فرقی با بقیه دارد؟ ضمنا بسیار بسیار متاسفیم که در شرکتی کار می کنیم که هیچ گونه تضمینی برای امنیت جانی ما که ساعتها در حال پرواز هستیم قایل نیست. متاسفانه[…] و[…] آن فقط فکر پر کردن جیبشان هستند و رسیدگی ها به هواپیماها در پایین ترین سطح قرار دارد. همه این مشکلات به مدیریت غیر تخصصی سردار علایی برمی گردد که هیچ چیز از صنعت هوایی نمی داند.

  • امینی 0 0

    سلام کار خوبی نکردید که جلوی کامنتهای پرسنل آسمان را گرفتید ما جایی جز اینجا برای بیان حرفهای خود نداشتیم برای سایتتان متاسفم تین نیوز: بسیار از کامنت های انتقادی منتشر شده اند. اما از انتشار مواردی که حاوی تهمت و یا اتهام بدون مستند باشند معذور هستیم. رعایت آداب نقد خواسته ما برای انتشار مطالب است.

  • احمد 0 0

    با سلام وتشکر از سایت تین نیوز که به صورت عادلانه و با رعایت حرمت افراد نظرات را منعکس می کند من خیلی از کامنتها را مطالعه کرد و الحق و الانصاف شاید بیش از ۹۰ درصد انتقادات از سردار علایی درست و بجاست. به نظر حقیر عدم اطلاع ایشان از شرایط حمل و نقل هوایی غیر نظامی - نفوذ عده ای خاص بروی ایشان - تصمیم گیریهای جناحی بجای تصمین گیری کارشناسی - عدم توجه به سطح سواد و تحصیلات - سپردن کارها به چند نفر معدود[…] در شرکت وتصمیم گیری با توجه به نظریات همین افراد - ایجاد جو خفقان - عدم توجه به مسایل ایمنی پروازها از مهمترین مشکلات مدیر عامل محترم سردار علایی می باشد که با توجه به موارد فوق شرکت آسمان را در یک حالت تگنا و در آستانه شقوط قرار داده است. نظیر این حقیر و تعدادی از همکاران استعفای آقای علایی است. زیرا ایشان فردی متشرع است و خود میدانذ نه تنها حضورش در آسمان اوضاع را بهبود نبخشیده بلکه شرایط را در آستانه فروپاشی و فاجعه قرار داده است.

  • فاطمه 0 0

    با سلام من چندین سال هست که در شرکت آسمان مشغول به کارم. متاسفانه در چند ماهه اخیر بعد از آمدن آقای علایی تبعیض جنسیتی شدیدی در آسمان حکمفرما شده و بانوان به عنوان شهروند درجه۲ در این شرکت محسوب می شوند. متاسفانه تنها خانمهایی که دراری پارتی بوده ویکی از نزدیکانشان پست مدیریتی دارند حال و روز خوبی دارندولی روحیه کارو تلاش با سیستهای غلط مدیریت از ما گرفته شده. همین هفته پیش یکی از منصوبان آقای علایی به من گفت کی گفته زن کارکنه فقط باید بسینه خونه به شوهر و بچه هاش برسه!!!!! به نظرم آقای علایی و منصوبانش نه تنها توانایی اداره شرکت را ندارند، بلکه با این طرز فکر باعثایجاد اغتشاش در شرکت میشوند که همین در زنجیره حوادثاز دلایل اصلی محسوب می شود. حرف صحیح را یکی از همکاران گفته بود: من سرهنگ نیسم!

  • فرهاد 0 0

    واقعا نمی دانم در این میان حق با کدام طرف است سردار علایی یا مخالفانش تنها میدانم که مبارزه با مافیای فساد کم هزینه نیست به نظر من همینکه کارکنان این شرکت هر کدام در یک تعامل سازنده به بیان صادقانه نظرات خود می پردازند جالب است کاش کارکنان شرکت هما هم از لاک محافظه کاری بیرون می امدند و برای و به خاطر اینده کاری خود و شرکت هما قدم اندکی بر می داشتند

  • آسمان 0 0

    از شما همکارن عزیز آسمان تشکر دارم واقعاً حقایق را نوشتین و تازه بنظرم من خیلی از مسائل نوشته نشده است می شود بیشتر از این در این بحثشرکت کرد همین امروز مدیرکل جدید آموزش تغییر کرد چه فایده دوباره کسی را گذاشتن که در عمرش شش سال خلبانی نکرده اما دو پست مهم را در شرکت آسمان اشغال کرده مدیرکل ایمنی هست مدیرکل آموزش هم شده چند سال همین پست ها را دارد اما چه فایده هیچ سودی برای شرکت ندارد بخاطر عدم اطلاع علایی مدیرعامل آسمان از مدیران این شرکت است که این شرکت به این روز افتاده آقای علایی همکاران آسمان در این بحثها اشاره کردن گفتن من تکرار مکررات است اما شما و تیمتان به درد این شرکت نمی خورید اینجا پادگان نیست اینجا شرکت آسمان است لطفاً استفاء بدهید لطفاً چون اینکاره نیستین منتظر استفاء شما و هیت مدیره آسمان هستیم شما یک سردار هستین بهتر است در ستاد نیروهای مسلح خدمتی برای این نظام عزیز بکنید لطف کرده و کار را به کاردان بسپارید

  • محمد رضا 0 0

    دوستان عزیز آسمانی با سلام شرکت آسمان به تایید همه دست اندرکاران صنعت هوایی از جمله شرکتهایی است که سرمایه آن وجدان کاری - تخصص و استاندارد بودن آن است. بهتر نیست بجای تخریب و تضعیف یکدیگر که نه شرعا درست است و نه بلحاظ تخصصی کار پسندیده ایی است بیاییم با عقلانیت و تخصص و بدون تخریب و تضعیف از این رسانه مشکلات را مطرخ کنیم و راهکار تخصصی پیشنهاد بدهیم. اگر حتی حرفهایی که میزنیم در مورد افراد درست باشد غیبت است!و اگر درست نباشد و نتوانیم در پیشگاه خداوند آنها را اثبات کنیم تهمت است! که در شرع ما هر دو مضموم است و از مسلمان بعید!!!! اگر واقعا برویم و بعنوان یک متخصص قضایا را بدون حب و بغض بررسی کنیم حتی حادثه اخیر را میتوان فهمید که مسائلی که بعضا عنوان میگردد وجاهت تخصصی ندارد و بجز ایجاد حس عدم اعتماد در بین جامعه از صنعت هوانوردی که خود شما عزیزان و همکاران دیگر در آن زحمت میکشند چیز دیگری در بر ندارد! پس بهتر نیست مسائل و انتقادات را در بستری تخصصی و عاری از تهمت و غیبت و در جهت سازندگی مطرح نماییم؟ برایتان آرزوی سلامتی و نگاه با زاویه دید باز و انتقادات سازنده دارم.

  • تشکر 0 0

    مسئولین محترم تین نیوز متشکریم از اینکه نظرات پرسنل محترم شرکت آسمان را نمایش می دهید خوب هم هست که مطالبی که توهین و یا اسم افراد است حذف می کنید دستتان درد نکند باز هم تشکر

  • حسینیان 0 0

    من می خواستم بگویم راستی این همه کامنت را آقای علایی مطالعه می کنند و یا روابط عمومی آسمان به ایشان می دهید چون این مطالبی که نوشتن همه اش به درد ایشان می خورد اما بنظرم من آقای علایی باید از شرکت آسمان برود چون این شرکت به بن بست خورد از هر نظر و اگر می خواهد بماند باید فکری بحال این مدیرانش بکند باید[…] آسمان در ماه حدود ۱۷ میلیون تومان حقوق میگیرد مدیر[…] و مدیر[…] پنج میلیون حقوق می گیرند و مدیرانی دیگر هم همینطوری است بالا است که پایین نیست خود مدیر[…] هم حقوق میگیرد هم چه رانتهای هست که برای حزبشان استفاده می کنند البته مدیر[…] باید ممنون آقای[…] باشد که سفارش ایشان شد مدیر جدید شد مسئول[…] آسمان و با مدیرکل[…] که این مدت بیکار بود از فنی و عملیات نگو که خدا به داد شرکت برسد آقای علایی اگر می خواهی شرکت آسمان را درست کنی باید از مدیرانت شروعی کنی از اداری تا مالی از فنی تا بارگانی از خدمات تا پزشکی این مدیران برای شرکت آسمان سم هستند خود دانی

  • علی 0 0

    سلام من از پرسنل فنی آشیانه هستم. خواستم بگم که تبعیض و بی عدالتی در معاونت ما بیداد میکنه. مدیران مبالغ هنگفتی حقوق میگیرن و همه زحمات رو پرسنل پایین دست میکشند. ما یه طومار برای سردار نوشتیم و ازش خواستیم حقوق ما رو هم مثل پرسنل معاونت عملیات زیاد کنه ولی هیچ ترتیب اثری نداده. بخدا زحمتی که بچه ها در سرما و گرما میکشند با ندانم کاری مدیران ما به هدر میره. مخصوصا ذر چند ماه اخیر با آمدن سردار علایی که[…] از هوانوردی نداره، چند نفر[…] داران سرشو کلاه میذارن و اوضاع رو عادی جلوه میدن. اوضاع آسمان بدجور بحرانی است.

  • رسول 0 0

    آقای محمدرضا حرف شما درست و متین بنظر شما کسی در آسمان هست که حرف متخصصان را گوش کند تا حالا شد آقای علایی حرف کسی را گوش کنه بغیر چند نفر از دوستانشان را در شرکت آسمان به متخصصین ارزش نمی گذارند حرف هیچ کدام از این دوستان غیبت نیست درست است

  • سخنی با اعضای هیات مدیره 0 0

    اعضای محترم هیات مدیره با سلام خیلی متاسفم که به شما اطلاع دهم در شرکتی که اداره آن به شما سپرده شده انواع بی تجربگی ها - بی تدبیریها - بی حرمتیها و استبداد مطلق در جریان است. من چنذ نفر از شمارا میشناسم و به عزت نفس و تخصص شما ایمان کامل دارم ولی چرا اداره شرکت را به سرداری سپردید که نه تنها چیزی از صنعت هوایی نمی دانذ بلکه حلقه ای که او را محاصره کرده و در واقع خط دهنده و تصمیم ساز او هستند افرادی[…] طلبند. شما را بخدا قسم می دهم جلوی ویرانی و از بین رفتان بیت المال را بگیرید. این[…] با این شرایط آسمان را به نابودی میکشاند. انواع حوادثو وقایع را از او پنهان می کنند. o. c. c شرکت را با تصمیمات خود عملا نابود کردند تا خطاهای معاونت عملیات گزارش نشود. اداره کل ایمنی را با خود هماهنگ کردند تا مشکلات ایمنی به گوش شما نرسد. رییس آموزش را حذف کردند تا[…] شود و… به داد این شرکت برسید[…]

  • کارمند بازرگانی 0 0

    سلام علیکم به تمامی همکاران گرامی و تشکر از سایت تین نیوز. متاسفانه شرایط بازرگانی آسمان در چند وقت اخیر که سردار مهره های خود را بازرگانی منصوب کرده کاملا بهم ریخته است. هیچ کدام از ادارات کل افراد متخصص یا دارای سابقه کار مربوط نیستند. این منصوبین متاسفانه در جایگاهی نشسته اند که باید ماننذ قلب تپنده پول و درآمد را به شرکت تزریق کنند ولی عدم تخصص آقایان و منفعت طلبی آنها باعثشده که درآمد آسمان بسیار پایین بیاید. همه پروازها به قیمت ناچیز چارتر شده اند. قیمت چارتر ها حتی پر کننده قیمت تمام شده برای شرکت نیست چه برسد به سود دهی… از وزیر محترم کار تقاضا مندیم به حال آسمان فکری کند

  • 0 0

    تعامل سازنده کلید و رمز موفقیت است کاش پرسنل هما هم به مانند شما درد های خود را می نگاشتند

  • 0 0

    ای کاش کارمندان سایر شرکتهای وابسته به وزارت راه هم غیرت و تعصب و اتحاد شما را داشتند

  • حمید 0 0

    سلام چرا دیگر کامنت های کارکنان آسمان را نمایش نمی دهید؟؟؟

  • مریم 0 0

    سردار علایی عزیزخسته نباشید برای شما ارزوی موفقیت میکنم

  • یوسف 0 0

    آقای تین نیوز چرا کامنت های شرکت آسمان را نمایش نمی دهید نکنه سفارش از بالا شده پس بنظر شما کارمندان چطوری نظریاتشان را به مسئولین برسانند مدیرعامل که گوش شنوایی ندارد پس چکار باید کرد مسئولین محترم تین نیوز لطفاً کامنت های پرسنل آسمان را نمایش دهید بدون توهین افترا متشکریم تین نیوز: قطعا توهین و بی ادبی نسبت به هرکسی و همچنین انتشار آن کاری زشت و ناپسند است. بهتر است افرادی که نظر و یا نقدی دارند تلاش کنند مستدل و منطقی و مستند نظر دهند تا قابلیت انتشار داشته باشد.

  • رضا 0 0

    سردار علایی میشه پاسخ بدید که چرا موتورهای بویینگ اورهال شده را به قیمت ۲۵۰هزار دلار نخریدی و رفتی سراغ موتورهای ۴۰۰هزار دلاری؟؟؟؟ دلیلش را هر کس که کامنتهای قبل را مطالعه کنذ به سادگی پیدا میکند. سرادار شما هم دلیلش را یافتی؟؟؟

  • کارمند آموزش 0 0

    سلام بالاخره نقشه یک دست سازی آموزش و معاونت عملیات بدست توانای سردار علایی و مشاوران مشخصش عملی شد. ضمن تبریک به شخص معاون عملیات و تسلیت به شرکت آسمان به اطلاع میرساند مشکلات مربوط به سیمولاتور و مسایل مالیش دقیفا از این پس در معاونت عملیات حل میشود!!! بد به حال کارکنان[…]!!!

  • طرفدارروحانی 0 0

    هرگاه فردی موجبات بروز نارضایتی در افکار عمومی گردد و تصمیماتش مقبولیت و مشروعیتش را به خطر انداخته باشد بلاشک ایشان بدلیل ایجاد فضای بسته تنها خود را دچار مشکل تنفسی ناشی از این فضا خواهد کرد و او خود قربانی همین فضاست و نه بندگان خدای دیگر،[…]

  • کنجکاو 0 0

    هرکی گفت پولهای آسمان داره میره کجا؟؟؟؟........ آفرین داره میره پیش پولهای[…]! جاشون امن نگران نباشید!

  • محمدرضا 0 0

    سردار علایی با تصمیمات غلط شما همه افراد با تجربه و تخصص در حال رفتن از شرکت آسمان هستند. به همین مشاوران امینت هم دل نبند چون خود را بازنشسته کرده اند که در ترکیش ایر استخدام شوند. کارهای استخدامشان در آنجا هم در جریان است. مشاوران فنی تو هم دنبال اثبات بی تدبیریت هستند. به اینها دل ببندی هم خودت هم بدنه اصلی شرکت که کارشناسان آن هستند از بین خواهند رفت[… / اینجا آبروی چند ساله ات را بباد خواهد داد.[…]

  • علی 0 0

    سردار علایی بنده خدا خبر نداری که اکثر مدیران در ساعت اداری با پول بیت المال میرند دنبال تحصیل و به دروغ به شما میگویند رفته بودی وزارت بهداشت دنبال مسایل پزشکی شرکت بنده خدا گاهی یک سرکشی تو قسمت ها بکن ببین سو مدیریت بیداد میکند

  • آسمان 0 0

    پرسنل محترم آسمان چشمتان روشن آقای علایی هر روز صبح ساعت هفت با آقای جهانبخش تشریف می برن برای آموزش خلبانی سردار علایی دارن آموزش هواپیمای دو نفره می بییند شاید خدا را چه دیدید سردار هواپیماهای دو نفر خرید سردار ماشاا… به این همه انگیزه و مدیرکل محترم آموزش جدید دستمزد را گرفتی مبارک باشد

  • بنده خدا 0 0

    اسمان متعلق به مردم شریف ایران وبخصوص بازنشستگان کشوری است که متاسفانه در طی سالیان دراز با نفوذ و سوئ استفاده برخی مدیران به این وضعیت افتاده است. لازم و ضروری است که نهادهای نظارتی نظام بدون ملاحظه صاحبان قدرت و سیاست جهت صیانت از بیت المال و ابرو و امنیت هوانوردی بازرسان ویزه خود را به این شرکت بفرستند مسلما اسناد و مدارک و بخصوص کارکنان متعهد و متخصص شرکت بدون ترس حرفهای زیادی را برای گفتن دارند. به این امید که این شرکت همچون نام خود پاک و شفاف همچنان در خدمت مردم ونظام اسلامی باشدو

  • 0 0

    سه خط جوابیه که اینقدر کامنت نداره اگر هواپیمایی هما بود هم کامنتها را می گذاشتید

  • ناصر بیده 0 0

    سردار علایی چرا نیروهای اتوبوسی را که زمان بابایی و رحمتیان امدند باتوجه به وضعیت نابسامان شرکت و کمبود درامد بر نمی گردونید به خدا اکثریت شرکت بیکار دارندمیگردند بسه دیگ

  • رزمنده 0 0

    با سلام خدمت وزیر محترم کار و تعاون و وزیر محترم دفاع من امروز قبل از هرچیز می خواستم سالگرد آزادسازی خرمشهر را به همه مردم شریف ایران تبریک بگم. اگر سردارانی مثل علایی نبودند الان ما و خانواده هایمان امان نداشتیم و زحمات و فداکاریهای این همسنگران ما بود که امروز ایک کشور پا برجاست. اما آنچه که ذر آسمان اتفاق افتاده یک بی تدبیری محض است که الان دلایلش را خدمت شما عرض می کنم: ۱ - آقای ربیعی شما چرا یکی از عزیز ترین سرداران جبهه و جنگ را اینگونه هزینه کردید؟ سردار علایی دارای مقامات بزرگ نظامی است ولی ایشان دارای[…] اطلاعاتی در زمینه حمل و نقل هوایی غیر نظامی نیست و همین علت سبب شده که ایشان به یک سری اطرافیان اعتماد کند و بودن بصیرت کافی بر حسب صحبت آنها تصمیم گیری نماید. که این مساله باعثضرر و زیان فراوان برای شرکت آسمان و پرسنل آن شده و هر لحظه احتمال بروز حادثه در آن میرود. ۲ - آقای دهقان چرا شما از چنین سردارانی در مناصب نظامی استفاده نمی کنید و از تجربه آنها در امور نظامی غافلید که سردار علایی مجبور شود بیاید و در جایی غیر تخصصی مشغول کار شود و متاسفانه انتقادهای بسیار جدی و بی تدبیری های فراوان در مدیریت ایشان دیده شود. من خودم به عنوان یک رزمنده دفاع مقدس از مسولین می خواهم که سرداران مملکت را اینگونه هزینه نکنند.

  • سعید 0 0

    […] بی تدبیری یعنی اینکه نیروهای فنی آسمان هواپیما را درست چک نکنند و بره به زاهدان و به اون وضعیت زمین بشینه و ۴ میلیون دلار به هدر بره. بی تدبیری یعنی بجای برخورد با مسولان فنی مقصر در حادثه هر روز به منزلت آنها بیافزایی. بی تدبیری یعنی ۴ میلیون دلار خسارتی که به آسمان خورد اشکال ندارد ما چایی نخوریم و چراغ خاموش کنیم تا شرکت پولدار شود.

  • امید 0 0

    اینکه فنی آسمان تبلیغ گذاشته تعمیر و نگهداری هواپیما پذیرفته میشود خیلی با مزست. توی صنعت هوایی همه شرکتها با حوادثو سوانح اخیر از جمله سقوط فالکون کشوری و سانحه زاهدان به قدرت فنی آسمان ایمان آوردن. دیگه تبلیغ واسه چی می خواد؟؟؟

  • یک همکار هواپیمایی سیویل 0 0

    مدیریت یا تخصص، مسئله این است؟ در این روزها مسایل متعددی در خصوص مدیریت آقای اعلایی در خصوص عدم تجربه در هواپیمایی غیر نظامی و … مطرح شده و می شود که در بین کارکنان و کارمندان این شرکت و سایر شرکت ها هم مطرح است. در کامنت های این خبر هم کم و بیش پیداست که موضوع عدم صلاحیت در بعضی از یادداشت ها و کامنت ها آمده که گفته اند ایشان یعنی سردار اعلایی اطلاعات کمی در زمینه هوایی دارد چون ایشان نظامی بوده است و …!! این حرف صحیحی نیست زیرا در راس یک سازمان باید یک فرد توانمند در زمینه مدیریت قرار گیرد و برای مدیریت عالی یک سازمان صرف تخصص کافی نیست. اطلاعات تخصصی را متخصصین میتوانند در اختیار مدیریت عالی قرار دهند. بنابر این به نظر می رسد آنهایی که موضوع تخصص یا نظامی بودن یا … را مطرح میکنند احتمالا مسئله دیگری دارند که زیر این موضوع پنهان کرده اند. در تمام دنیا مدیران را از بین افراد توانمند اانتخاب میکنند و اتفاقا در بسیاری از موارد از نظامیان استفاده می شود چون صلابت و تدبیر و توان برخورد جدی با مسایل دارند! حالا اگر آقای اعلایی از کسانی مشورت میگیرد که انها تخصص ندارند مسئله دیگری است؟! خب پس سیستم ارتقای افراد در آسمان مشکل دارد که افراد بی تخصص و یا مغرض به درجه های بالای مدیریتی رسیده اند که این موضوع به مدیران قبلی شرکت بر میگردد نه به آقای اعلایی! که چرا سیستم را این طور درست کرده اند که افراد نالایق به رده های بالا دست پیدا کنند؟؟؟ بنابر این معترضین و مخالفین مدیریت باید پاسخ دهند چرا قبلا هیچ اعتراضی به اینکه افراد غیر متخصص به پست های بالا رسیده اند واکنشی نشان نمیدادند و حالا همه چیز را در آقای اعلایی خلاصه میکنند و فقط به ایشان اعتراض میکنند؟؟!!! نکند قبلا جرات نمیکردند اعتراض کنند و جیکشان در نمی امد و حالا شیر شده اند؟!! خب این دوستان معترض بهتر است قدر سعه صدر آقای اعلایی را بدانند که در دوره ایشان افراد معترض و(شاید ترسو) هم جرات پیدا کرده اند حرف بزنند!! بنابر این بعنوان یک فرد آشنا به مسایل هوایی معتقدم این شلوغ کردن ها هدف دیگری دارد و نیت طرح کنندگان آن سالم به نظر نمی رسد!!!!!!

  • h 0 0

    با کامنت این رزمنده عزیز موافق هستم خیلی بجا و درست نوشته است اما کامنت یک همکار هواپیمایی سیویل مخالفم چون مدیریت علایی جواب نداده است کدام پرسنل راضی است شرکتش به زمنی بخورد چون از این شرکت نان می خورد پس درست نیست اما من به شما می گویم همکار گرامی چرا سرداران محترم در رشته فوتبال جواب ندادن و خیلی جاهای دیگر پس نتیجه می گیریم کسی اگر از رشته ای سر در نمی اورد خوب است که مسئولیت قبول نکند

  • حمید فکری 0 0

    سردار چرا شما به قسمتهای شرکت سرکشی نمیکنید چرا نمیاید از نزدیک ببینید بچه ها چه مشکلاتی دارند لطفا تنها و بدون مدیر مربوطه بیاین که بچه ها بتونند حرف دلشون رو بزنندضمنا چرا نیروهای کیلویی رو که زمان بابایی و رحمتیان امدند و جا حق ما ها رو گرفتند رو از شرکت رد نمیکنید یعنی چی سه ماه سه ما قرارداد میبندی یا رومی رومی یا زنگی زنگی

  • حسین 0 0

    سردار اعلایی برداشتن بعضی از نیروها مثل[…] بسیار کار خوبی بود این[…] هرچی کمتر تو دست و پا باشند برای شرکت خوب است بسه دیگه همه جد و آبادشان را آوردن شرگت آسمان اینقدر خوردن که حد و حساب نداره.

  • نامجو 0 0

    آقای[…] بسه دیگه این بی ملاحظه گی ها ادب و تربیت چیز خوبی است[…] اگر بخواهد شما را با یک تلفن … چهل سال است داری از اینجا و بیمه حقوق می گیری بچه هایت را آوردی اینجا حقوق می گیرند بابا ول کن دیگه از شورش در آوردید.

  • حاجر 0 0

    دکتر اعلایی قضیه بازنشسته ها را به جدییت دنبال کن ما کارمندان تو را حمایت می کنیم.

  • ناصر مرسلی 0 0

    بابا آقای اعلایی این چه وضعی است مدیر عامل محترم بعضی از همکاران چهل نفر را آوردن شرکت آسمان فکر کردن اینجا ملک پدری آنهاست من یک مدیر این شرکت بودم وضع و حالم را ببینید بعد از این که بازنشست شدم چقدر پول گرفتم؟ بعضی ها وام های نود میلیونی گرفتند ای خدا به داد ما برس.

  • ناشناس 0 0

    سلام آقایان ما ایرانها عادت کردیم فقط ایراد بگیرم ولی هیچ راه حل نداریم ضرب المثل معروف کسی مرد عمل هست کمتر حرف می زند بیشتر عمل می کند در روز اول به سردار گفتد خودت خراب نکن ای کاش سردار گوش می داد این دیگه درست نمی شه با این وضعیت فعلی الان سردار دو راه دارد یک شرکت ترک کند بیشتر از این خراب نشود دوم اینکه حمایت شود یعنی صندوق یا تامین به سردار اعتماد کند خواسته اجابت کند دست سردار باز کند دخالت نکند در کار سردار الان شرکت اسمان بیشرین ضرب از خلبان ها می خورد چون ناراحت هستند به خاطر حقوق پایین و کارمند ها شرکت پول نداره سردار نمی تواند موزه کند یا شرکت کوچک کند به اندازه هواپیما چون الان به انداز ۵۰ هواپیما نیرو دارد ولی ۱۵ هواپیما بیشتر ندارد ولی ای کاش سردار نصر فرد می اورد شرکت جمع می کرد دیگه کار از کار گذشته دیگه دیر شده

  • امین 0 0

    سرداد کارکنان عملیات از وضع و مدیدیت موجود خیلی ناراضیند، لطفا خصوصی آنها را ملاقات کن

  • علی 0 0

    مسئولین تین نیوز خسته شدین یا سفارش شد که دیگر کامنت ها را نماش ندهید اگر اولی باشد خسته نباشید دومی باشد خدمت شما عرض کنم اگر شما نمایش ندهید پس پرسنل این شرکت چطوری فریاد بزنند لطفاً این کار را از پرسنل آسمان نگیرید کامنت ها رانمایش دهید. تین نیوز: موضوع " خستگی " بی معنی است! اما در " سفارش ": اگر قرار باشد فقط فریاد زده شود و مطالب خوانندگان گرامی صرفا بیان احساسات و برداشت های احساسی باشد فکر نمی‌کنیم فایده ای و نتیجه ای داشته باشد! اما توقع و انتظار این است که یادداشت های خوانندگان عزیز ۱ - دور از اتهام زنی ۲ - دور از بدگویی و توهین ۳ - مستند و مستدل باشد. بدیهی است تین تا آنجا که ممکن است اگر مطالب حاوی موارد فوق باشد سعی می کند آنها را حذف و بقیه مطلب را منتشر نماید ولی اگر موارد فوق بیش از آن باشد که مطلب قابل ارایه باشد اصل مطلب منتشر نخواهد شد. ضمنا تین تلاش می‌کند به نحوی یادداشت های شما عزیزان(اعم از منتشر شده یا نشده) را به اطلاع مسئولان بخش برساند. البته با رعایت امانت داری نام نویسنده و … بنابر این آنچه منتشر نشده قابلیت انتشار نداشته است.

  • مهرآباد 0 0

    آقای علایی کی پرسنل نصر آسمان را تبدیل وضعیت می کنی نصرت پرواز و سمیران را دستور دادین که اسمان شوند پس کی نوبت ما می شود که نزدیک به بیست سال است در نصر آسمان هستیم لطفاً پارتی بازی نکنید

  • حسین 0 0

    با سلام خدمت همه آسمانیان عزیز دوستان خواهش میکنم بدون توهین همه مشکلات و بی احترامیها وبی تدبیریهای هیات مدیره و مدیر عامل آسمان را بیان کنید. اینجا تریبونی مطمئن و بی طرف برای بیان همه غصه های ماست. کل مسایل و مشکلات انتصابهای نابجا و مشکلات معاونتها را در این سایت بیان کنید تا بلکه به گوش وزیر کار این مسائل برسد و تصمیمی مناسب بگیرد.

  • Ahmad 0 0

    سایت محترم تین لطفا این نظر را نمایش بده نه توهین است نه افترا ما کارکنان نصر آسمان خسته شدیم از اینکه هر روز سردار علایی به ما قول تبدیل وضعیت داد و زد زیرش، در سفر به مشهد تعدادی از نیروهای سمیران را سردار تبدیل وضعیت کرد، ما را کی تندیل وضعیت میکنی سردار ما نه حرف سیاسی دارىم نه دروغ حرف میزنیم، هیات مدیره آسمان کی جواب ما را میدهد، ما نمیتوانیم در این شرایط سخت به کار ادامه دهیم، آقای وزیر کار به داد ما برس سایت محترم تین خواست ما را لطفا منشر کن و سانسور نکن، ممنون

  • امین 0 0

    سرداد علایی یکم هم فکر نیروهای معاونت برنامه ریزی باش حقوق همه را زیاد کردی، خلبان‌ها بین ۳ تا ٥ میلیون. فنی را که داری زیاد میکنی. اکر شرکت وضعش خراب است برای همه باشد، اکر وضعش خوب است همه سهیم هستیم، لطفا تبعیض قایل نشو سردار علایی

  • علی 0 0

    پرواز شرکت آسمان از دیشب مورخه ۱۱/۳ / ۹۳ در دبی مانده و کسی نیست جواب مسافرین را بدهند اقای مسئول وقت مردم چقدر ارزش دارد آقای علایی پروازهای شرکت آسمان این همه تاخیر دارد چه کار کردین لطفاً بجای مسافرت به مسکو به داد این مسافرین برسید

  • رضا 0 0

    مگه با این مدیریت آقای علایی انگیزه ای هم واسه پرسنل فنی آسمان مونده؟ چرا کسی به داد ما نمیرسه باید به کی بگیم وضعمون خرابه

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل