| کد خبر: 334 |

تین نیوز | یک فروند هواپیمای جت فالکون سازمان هواپیمایی کشوری، عصر امروز در آب های خلیج فارس سقوط کرد. به گزارش تین نیوز، شامگاه دوشنبه، 12 اسفندماه، یک فروند جت فالکون هشت نفره متعلق به سازمان هواپیمایی کشوری که بر فراز جزیره کیش در حال پرواز بود، در سواحل شرقی این جزیره، در محدوده ساحل مرجانی در آب‌های خلیج فارس سقوط کرد.
پیگیری های تین نیوز نشان می دهد کاپیتان سید احمد موسوی، کاپیتان وجیه الله ترلان، کاپیتان محمد امین عامری و مسعود جلیلی خلبانان حاضر در این پرواز بودند. این هواپیما حامل پنج نفر شامل خلبان و کادر پروازی بود که به منظور آزمایش برخی تجهیزات ناوبری در حال پرواز بود.
یکی از ساکنان جزیره کیش در این باره به تین نیوز گفت: ساعت حدود 17:30 امروز بود که صدای غرش موتورهای هواپیما، خانه های دامون ساحلی واقع در جزیره کیش را لرزاند. هواپیما با لرزش های فراوان اقدام به فرود بر روی آب های نیلگون خلیج فارس در ساحل مرجان کرد اما دچار سانحه شد و سقوط کرد. نیروهای امداد و قایق های شخصی در حال حاضر در حال جستجو در آب های کیش هستند.» به گفته شاهدان حاضر در محل، عملیات تیم های نجات و جستجو، هم اکنون در ساحل خلیج فارس ادامه دارد و هنوز از سرنوشت سرنشینان این هواپیما خبری اعلام نشده است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • desooz 0 0

    با سلام جناب اقای وزیر نکاتی چند جهت استحضار و هر گونه اقدام مقتضی ایفاد میگردد ۱ - این هواپیما با توجه به نوع مانورها خیلی تحت فشارهای سنگین بوده است و در طول و میبایست بر اساس نظریه کارشناسان از خدمت کنار گذاشته مشد ۲ - در این راستا سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به خرید فالکون ۲۰۰۰ نمود ۳ - بدلیل تعلل مسیولین در تجهیز این هواپیما به پانلهای مخصوص این هاپیمای نو بکار گرفته نشد ۴ - متاسفانه افرادی مغرض و سود جو که مشکوک نیز میباشند با دادن وعده ساخت این پانلها وخودکفایی مانع این امر در این سالها شده اند مسیولیت از دست رفتن جان این متخصصان به عهده این افراد دروغگو بوده که دیگر جبران پذیر نمیباشد لطفا شخصا ورود کنید و تا اوضاع از این وخیم تر نشده این سازمان را از لوثوجود افراد خاین پاک کنید خدا یارتان باشد

  • امیدوار 0 0

    با سلام درود فروان به روح پاک و ملکوتی خلبان جلیلی و همراهانش. من به عنوان یک همکار هنوز نمیتوانم نبودن انها را باور کنم. پرواز با هو اپیمای چهل ساله بعنوان تنها هواپمای وارسی سیستم های کمک ناوبری کشور امکان بروز فاجعه را قریب الوقوع ساخته بود. اما خلبان جلیلی جانش را در راه هدف مقدسش از دست داد و باز ما همه چیز را و او را فراموش خواهیم کرد و تاریخ بیرحمانه تکرار خواهد شد.

  • جماعتی 0 0

    ایرانیان دومشکل دارندکه یکی ازآنهاحافظه تاریخی ضعیف، است شمانیکواشاره کرده ایدجناب امیدوار، امیدوارم که درفضای تدبیروامیدساخته جناب وزیرمحترم امیدوارتربشویدولذتش را ببرید

  • زالی 0 0

    شما به عنوان کارشناس سازمان هواپیمایی اگر این حرف را بزنید وای به حال هواپیماهای دیگر. وظیفه نظارتی و عملکردی آن سازمان وقتی در مورد هواپیمای خودش اینگونه باشد وای به حال صنعت وهواپیماهای دیگر؟؟؟

  • کنترلر 0 0

    …خلبان مقصر بود!

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل