| کد خبر: 818 |

تین نیوز | صبح امروز با حضور رئیس پلیس راهور ناجا و جمعی از مسؤلان، سامانه پیامکی نظارت مردمی در ناوگان مسافربری بین شهری (110120) راه‌اندازی شد.
 
صبح امروز سامانه پیامکی نظارت مردمی بر ناوگان مسافربری بین شهری با حضور سردار مومنی، رئیس‌ پلیس راهور ناجا به صورت رسمی رونمایی و آغاز به کار کرد.
 
بر این اساس افراد می‌توانند با ارسال پیامک به شماره 110120، علاوه بر تقدیر و تشکر از رانندگان اتوبوس، گزارش رفتارهای حادثه‌ساز رانندگان را نیز گزارش کنند.
 
بر این اساس افراد می‌توانند تخلفاتی همچون صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده راننده یا مسافران از کمربند ایمنی، خستگی و خواب‌آلودگی راننده، سرعت غیرمتعارف یا سبقت‌های نابهنگام، اشکالات فنی خودرو، عدم توقف برای انجام فریضه نماز را به شماره 110120 پیامک کنند.
 
 ارسال پیامک باید با نوشتار فارسی انجام شود و شماره پلاک اتوبوس نیز بدون فاصله بین اعداد و یا حروف ذکر شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل