| کد خبر: 27364 |

تین نیوز | فریبرز كرمی مدیركل حمل و نقل وپایانه های چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سیستم مدیریت اطلاعات تحت وب شرکتهای حمل و نقل  کالا و مسافر در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

کرمی با اعلام این خبرگفت:  از ابتدای مهرماه سال جاری شرکتهای حمل ونقل کالا و مسافر با  وارد نمودن نام كاربری و رمز عبور در سامانه www.sherkatha.rmto.ir میتوانندکلیه اطلاعات اعم از پرسنل ورانندگان شرکت خود را درفضای مجازی مشاهده وبا اعمال آخرین تغییرات بروز رسانی کنند.

وی گفت: پرونده شركتها باید تا پایان آبانماه سال جاری تكمیل گردد. در غیر این صورت ارائه هرگونه خدمات به شركتهای مذكور با مشكل عدم ثبت مواجه خواهد شد.

مدیركل حمل و نقل وپایانه های چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: پیش از این سیستم مدیریت اطلاعات شركتها تحت نرم افزار انجام می گرفت اما بمنظور سهولت و ارتقاء كیفیت  ارائه خدمات به  نسخه تحت وب ارتقا یافت .

کرمی به مزایای این سیستم اشاره کرد وگفت: با اجرای این سیستم پرونده فیزیكی(کاغذی) شركتها عملا كنار گذاشته می شود و درخواست پروانه فعالیت جدید تاسیس شرکت و یا تمدید از طریق سیستم مجازی بمنظور تکریم ارباب رجوع انجام خواهد گرفت.

این سیستم به منبع اطلاعاتی از قبیل"كارت سلامت وهوشمند "و"تخلفات و كمیسیونها شركتها" و رانندگان متصل بوده و در صورت بروز تخلف وصدور رای توسط کمیسیونهای رسیدگی به تخلفات شرکتها و رانندگان  در سامانه , شرکتها و رانندگان متخلف از دریافت برخی خدمات حمل ونقلی محروم می شوند.
 طی دوره توجیهی –آموزشی در این خصوص, با شرکت مدیران ومتصدیان شرکتهای حمل ونقل استان در اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان برگزار گردید.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل