| کد خبر: 152652 |

شهرکی خبر داد:

◄ ایجاد 4 هزار شغل در بخش رانندگان ناوگان عمومی روستایی

پروژه ارتقای تولید و اشتغال پایدار یکی از پروژه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی است که مسئولیت اجرای آن بر عهده معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری است و چند دستگاه مرتبط با روستا و ازجمله سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه به مسئولیتی که درزمینهٔ حمل‌ونقل روستایی دارد، عضو کمیته راهبردی پروژه می‌باشند.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: بر اساس اطلاعات و آمار ثبت‌شده در هفت ماهه سال جاری،  3 هزار و 785 شغل در حوزه روستایی و عمدتاً در بخش رانندگان ناوگان عمومی از سوی این سازمان ایجاد شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حمیدرضا شهرکی مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در مورد پروژه ارتقای تولید و اشتغال پایدار اظهار کرد: پروژه ارتقای تولید و اشتغال پایدار یکی از پروژه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی است که مسئولیت اجرای آن بر عهده معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری است و چند دستگاه مرتبط با روستا و ازجمله سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه به مسئولیتی که درزمینهٔ حمل‌ونقل روستایی دارد، عضو کمیته راهبردی پروژه می‌باشند.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه به‌صورت ماهانه در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و امور زیر بنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم برگزار می‌شود گفت: نظر به این‌که نظارت بر عملکرد پروژه امری بسیار مهم است سازمان در زمینهٔ نظارت و پایش فعالیت‌های خود سامانه‌های نظارتی مناسبی ایجاد کرده است و از دستگاه‌های دولتی پیشتاز در این زمینه محسوب می‌شود،.

شهرکی گفت:به‌منظور آشنایی اعضای کمیته با سامانه‌های نظارتی و هوشمند سازمان، میزبانی شانزدهمین  جلسه کمیته راهبردی پروژه مذکور را این سازمان  پذیرفته است.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر اظهار کرد: بر اساس اطلاعات و آمار ثبت‌شده در هفت ماهه سال جاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،  3785 شغل در حوزه روستایی و عمدتاً در بخش رانندگان ناوگان عمومی ایجاد کرده که بر اساس هدف تعیین‌شده در سال 1396 به میزان 78.2 درصد از  کل هدف سال 1396 محقق شده است.‌

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.