| کد خبر: 69326 |

تین نیوز | مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، گفت: ۲۳ رام قطار در خط ۳ مترو دیده شده که ۱۸ رام قطار اکنون در دست ساخت است و به زودی وارد این خط می شود.


هابیل درویشی در مراسم افتتاح ایستگاه نمعت‌آباد از نیمه جنوبی خط ۳ مترو تهران گفت: جنوبی‌ترین ایستگاه خط ۳ مترو که یکی از زیباترین ایستگاه های تهران بوده امروز با تمام تجهیزات از جمله پله های برقی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه ایستگاه نعمت آباد جزو ایستگاه های حذف شده در طرح بازنگری خط ۳ متروی تهران بود، گفت: با تاکید شهردار تهران مجددا در دستور کار قرار گرفت که با هزینه ای بالغ بر ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه، امروز به شهروندان جنوب غرب تهران تحویل داده شد.

وی با پرداختن به برخی ناعدالتی ها گفت: متاسفانه مترو را به عنوان یک کار عمرانی می بینند و برای آن نسخه عمران پیچیده می شود. این در حالی است که مترو فعالیتی صنعتی است اما از نسخه پیچی صنعتی بهره مند نمی‌شود.

درویشی با اشاره به اینکه به واسطه بهره برداری از این ایستگاه منطقه ۱۸ آبادتر شده، گفت: اکنون ایستگاه های تاکسی و اتوبوس در درب های ورودی این ایستگاه ساخته شده و شهروندان می توانند مدیریت سفر با انواع مدهای حمل ونقل عمومی داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای هر ایستگاه ۶۳ ولت برق خریداری می‌شود که با کابل فشار قوی به پست ها انتقال داده می شود. به طوری که برای هر ایستگاه سه پست برق داریم. این درحالی است که میلیون ها متر کابل فشار قوی در مترو به کار می رود که امروز این صنعت در کشور خودمان تامین می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه خطاب به اعضای شورا شهر ابراز گله مندی کرد و گفت: در حسابرسی‌های مترو یکی از معتبرترین حسابرس‌ها، سازمان حسابرسی است که تمام عملکرد مترو سال به سال توسط این سازمان حسابرسی شده است. بطوریکه در سال ۹۲ و ۹۳ هم درجه مطلوب حسابرسی را دریافت کرده ا یم، اما من نمی دانم چگونه مطالب ۲۱ سال پیش در حسابرسی‌های جدید مطرح شده و آیا به یک باره بعد از اعلام وضعیت مطلوب می‌شود وضعیت حسابرسی مترو نامطلوب شود.

وی تاکید کرد: در این سال‌ها تلاش کردم فعالیت های مترو را به دور از سیاست مدیریت کنم اما انصاف نیست که مترو تهران را با سیاست گره بزنیم.

درویشی در پایان تصریح کرد: ۲۳ رام قطار در خط ۳ مترو دیده شده که ۱۸ رام قطار اکنون در دست ساخت است و بزودی به این خط وارد می‌شود. انتظار داریم با بهره برداری کامل از این خط به میزان جابه‌جایی چهار و نیم میلیون سفر در روز برسیم.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • فراز 0 0

    با سلام، چرا آقای درویش در مورد حذف ایستگاه دانشگاه امام علی در این خط پاسخگو نیست؟ چرا دم از افتتاح ایستگاهی که حذف شده بوده ولی حذف نشده میزنن؟ حذف یا تاخیر در راه اندازی ایستکاه دانشگاه امام علی تنها به نا کارآمدی کل شبکه و البته در نهایت به بی اعتمادی مردم نسبت به مسولان خواهد انجامید.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل