| کد خبر: 14947 |

از امروز انجام می‌شود

تین نیوز| مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ورود دو کانتینر هندی به ایران برای ترانزیت آزمایشی به مقصد کشور های آذربایجان و روسیه با حمل از طریق کریدور شمال ـ جنوب ایران، در اولین روز مرداد خبر داد.

محمد جواد عطرچیان در گفتگو با خبرنگار تین نیوز از ترانزیت آزمایشی دو کانتینر هندی از طریق کریدور شمال ـ جنوب واقع در ایران، به مقصد روسیه و آذربایجان خبر داد و گفت: یک هیئت هندی نیز همراه این دو کانتینر امروز (اول مرداد) وارد ایران می شوند تا هزینه و روند حمل و ترانزیت را بررسی و سپس در قالب یک گزارش به اتاق بازرگانی هندوستان ارائه کنند.

وی افزود: در همین حین نیز این هیئت از مجموعه امکانات و تاسیسات ایران در زمینه ترانزیت و حمل و نقل بازدید خواهد کرد و پیرو آن جلساتی با حضور مسئولان سازمان های گمرک، بنادر و دریانوردی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگذار خواهد شد.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • عضو اتاق 0 0

    خوبه که دو کانتینر را سمبلیک از ایران در قالب کریدور شمال - جنوب عبور میدهد. کریدور شمال - جنوب کم کم به تاریخ می پپوست

  • نورانی 0 0

    مردم‏ ‏مانده‏ ‏اند‏ ‏که‏ ‏چرا‏ ‏افرادی‏ ‏که‏ ‏چندین‏ ‏سال‏ ‏سابقه‏ ‏مدیریتی‏ ‏دارند‏ ‏و‏ ‏هیچ‏ ‏کار‏ ‏مثبتی‏ ‏انجام‏ ‏نداده‏ ‏اند‏ ‏مجددا‏ ‏توسط‏ ‏این‏ ‏دولت‏ ‏مجددا‏ ‏به‏ ‏مدیریت‏ ‏انتخاب‏ ‏شده‏ ‏اند‏ ‏. ‏ ‏ایران‏ ‏‏ ‏نیاز‏ ‏به‏ ‏فکر‏ ‏جدید‏ ‏و‏ ‏دانش‏ ‏روز‏ ‏و‏ ‏مدیران‏ ‏جدید‏ ‏با‏ ‏فکر‏ ‏دارد‏ ‏. ‏ ‏اکثر‏ ‏مدیران‏ ‏پایانه‏ ‏ها‏ ‏متاسفانه‏ ‏شطرنجی‏ ‏عمل‏ ‏کردند‏ ‏و‏ ‏منفعل‏ ‏هستند‏ ‏. ‏ ‏بد‏ ‏بخت‏ ‏مردم‏ ‏‏ ‏استان‏ ‏ها‏ ‏که‏ ‏مدیران‏ ‏ستادی‏ ‏با‏ ‏کارایی‏ ‏کمتر‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏انها‏ ‏فرستادند‏ ‏. ‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏کارها‏ ‏در‏ ‏سازمان‏ ‏پایانه‏ ‏ها‏ ‏بیشتر‏ ‏است‏ ‏بعد‏ ‏از‏ ‏میلیاردها‏ ‏هزینه‏ ‏کریدور‏ ‏شمال‏ ‏جنوب‏ ‏دو‏ ‏کانتیر‏ ‏سمبلیک‏ ‏میگذرد‏ ‏. ‏ ‏حیف‏ ‏به‏ ‏منابع‏ ‏ملت‏ ‏ایران‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏مدیران‏ ‏حیف‏ ‏و‏ ‏میل‏ ‏میشود‏ ‏. ‏ ‏

  • عضو‏ ‏اتاق 0 0

    اقای‏ ‏عطرچیان‏ ‏تا‏ ‏شما‏ ‏ازمایش‏ ‏کنید‏ ‏چین‏ ‏و‏ ‏هند‏ ‏خط‏ ‏اهن‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏از‏ ‏طریق‏ ‏کشورهای‏ ‏cis‏ ‏به‏ ‏اروپا‏ ‏وصل‏ ‏خواهند‏ ‏کرد‏ ‏. ‏ ‏متاسفم‏ ‏این‏ ‏تفکرات‏ ‏مجددا‏ ‏در‏ ‏سازمان‏ ‏پایانه‏ ‏ها‏ ‏مجدد‏ ا‏ ‏رشد‏ ‏کرد‏ ‏. ‏ ‏۱۵سال‏ ‏است‏ ‏کریدور‏ ‏شمال‏ ‏جنوب‏ ‏تاسیس‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏میلیاردها‏ ‏تومان‏ ‏هزینه‏ ‏شده‏ ‏حالا‏ ‏مجددا‏ ‏کار‏ ‏ازمایشی‏ ‏انجام‏ ‏میدهید‏ ‏. ‏‏ ‏ ‏بعید‏ ‏است‏ ‏موفق‏ ‏بشوید‏ ‏چون‏ ‏فکرو‏ ‏ابزار‏ ‏‏ ‏راه‏ ‏اندازی‏ ‏‏ ‏وجود‏ ‏ندارد‏ ‏. ‏ ‏هم‏ ‏در‏ ‏تهران‏ ‏و‏ ‏هم‏ ‏در‏ ‏استانهای‏ ‏مرزی‏ ‏. ‏ ‏

  • حجتی 0 0

    آقای نورانی آقای عطرچیان مدیر خوبی است. در ایران مشکل از برخی مدیران نیست بلکه از سیاستهای سازمانها و وزارتخانه است که هر نفری را میتوان بعنوان مدیر دولتی در ادارات بکار گرفت. بعداز گذشت دهه ها هنوز دولت نتوانسته تخخص و دانش را وارد سیستم های مدیریتی ادارات کند. به عالم به دیده دیگری نگاه میشود و سعی بر آن است که کارشناسان قوی را به هر نحو ممکن به حاشیه آنهم بدون رعایت اخلاق اداری برانند. عاقبت راندمان کم و عقب ماندگی و عدم جذب سرمایه گذاری و… میگردد.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل