| کد خبر: 50964 |

تین نیوز | تلاش مالکان کشتی های کانتینربر خط آسیا – شمال اروپا در افزایش کرایه های این خط دریایی از ابتدای سال جاری تاکنون بی ثمر ماند.

برخلاف پایین ماندن کرایه خط آسیا- شمال اروپا خط دریایی آسیا – مدیترانه ماه خوبی را پشت سر گذاشتند.

کرایه خط آسیا – شمال اروپا در روزهای اخیر با 6 دلار کاهش به 343 دلار به ازای هر TEU رسید.
سرویس شانگهای-روتردام نیز برای سیزدهمین هفته متوالی با کاهش روبرو شد و به نرخ 708 دلار به ازای هر TEU رسید.

برخلاف این کاهش، خط آسیا – مدیترانه کرایه بهتری را برای فعالان این خط به ارمغان آورد به طوری که کرایه ها با 43.7 درصد افزایش به نرخ 684 دلار رسید.

خطوط دریایی آمریکا و از جمله آسیا- سواحل شرق آمریکا، تنها با 1.1 درصد افزایش به سه هزار و 605 دلار به ازای هر TEU رسید. سرویس های سواحل غربی آمریکا نیز با 11.7 درصد افزایش به یک هزار و 783 دلار به ازای هر TEU رسید.

خط آسیا – آمریکای جنوبی نیز با 144 درصد افزایش در کرایه ها و رسیدن آن به 996 دلار به ازای هر TEU از اواسط ژانویه تاکنون هفته های خوبی را سپری می کند.

در آخر، موسسه تحقیقاتی Alphaliner از پیش بینی افزایش حجم کانتینربرها به میزان 125 هزار TEU به ازای هر هفته از ابتدای ماه ژوئن خبر داد که از پیش بینی تقاضای 100 تا 110 هزار TEU در هفته پیشی می گیرد. 

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل