| کد خبر: 38184 |

تین نیوز | ایران خودرو و سایپا 39.4 درصد بازار خودروهای سنگین ایران را در اختیار دارند.

دو غول خودروسازی کشور در حالی 60.6 درصد بازار خودروهای تجاری سنگین را به سایر تولیدکنندگان داخلی واگذار کرده‌اند که همزمان 82.1 درصد بازار خودروهای سواری را در اختیار دارند.
 
همچنین حدود 95 درصد بازار خودروهای سبک تجاری (وانت) کشور نیز در اختیار ایران خودرو و سایپا است اما این دو شرکت نتوانسته‌اند در بازار خودروهای سنگین تسلط خود بر بازار را حفظ کنند.
 
این وضعیت در حالی است که در گذشته‌هایی نه چندان دور سهم ایران خودرو و سایپا از بازار خودروهای سنگین تجاری بیش از این مقدار بود.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین