| کد خبر: 165787 |

آیا نصب اپلیکیشن « بله» برای ارائه خدمات از سوی بانک ملی‌ الزامی شده است؟

تین‌نیوز | 

در پی انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی که نشان می‌داد از این پس نوبت‌دهی در بانک ملی از طریق نصب اپلیکیشن « بله» مقدور خواهد بود، یک مقام مسئول در شعبه مرکزی بانک ملی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا نصب اپلیکیشن « بله» برای ارائه خدمات از سوی بانک ملی‌ الزامی شده است؟ گفت: خیر، تنها یک شعبه در شهر یزد اقدام به نوآوری و چاپ قبض‌های نوبت‌دهی و الزام برای نصب اپلیکشین « بله» برای ارائه خدمات در آینده کرده است که ما نیز در حال پیگیری این مساله هستیم.

به گزارش تین‌نیوز، راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی بومی، به‌ویژه شبکه‌های پرداخت از برنامه‌هایی است که در دستور کار دولت قرارگرفته است یکی از این پیام‌رسان‌ها «بله» است که از سوی شرکت داده‌ورزی سداد و برای ارائه سرویس‌های الکترونیکی طراحی‌شده است.

وحیدی مسئول عملیات نرم افراز شرکت داده‌ورزی سداد در پاسخ به این پرسش که آیا نصب این اپلیکیشن برای همه دارندگان حساب در بانک ملی اجباری است یا خیر؟ اظهار داشت: خیر نصب این اپلیکیشن اجباری نیست اما در صورت دانلود آن نیاز به مراجعه حضوری افراد به بانک ملی نیست.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل