| کد خبر: 167279 |

استارت‌آپ اسنپ با 700 هزار راننده، 85 درصد از بازار تاکسی‌های آنلاین را دراختیار دارد و رکورد یک‌میلیون سفر در روز را به ثبت رسانده است.

تین‌نیوز | 

یک عضو هیئت‌مدیره «اسنپ» می‌گوید: استارت‌آپ اسنپ با 700 هزار راننده، 85 درصد از بازار تاکسی‌های آنلاین را در اختیار دارد و رکورد یک‌میلیون سفر در روز را به ثبت رسانده است.

ژوبین علاقه‌مند عضو هیأت‌مدیره اسنپ با اعلام این خبر گفت: اسنپ‌فود نیز با ثبت ۲۰ هزار سفارش آنلاین، روزانه ۷۵ درصد بازار سفارش آنلاین غذا را دراختیار خود دارد. بامیلو دیگر عضو این گروه است که با ثبت ۲۰۰ هزار سفارش در «حراجمعه» توانسته رکورد خوبی از خود به‌جا بگذارد.

علاقه‌مند که این مطالب را در جریان بازدید پروانه مافی نماینده مجلس و خسرو سلجوقی عضو هیأت‌مدیره سازمان فناوری اطلاعات ایران از گروه اینترنتی ایران (گروه اسنپ) اظهار می‌کرد، افزود: گروه اینترنتی ایران ۲۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده که در دفاتر مختلف مشغول به کارند. با تلاش‌های این هلدینگ اینترنتی ۱۸ نفر ایرانی از خارج ایران برای کار در گروه اینترنتی ایران به کشور آمده‌اند.

او افزود: یک‌میلیون کالا در این فروشگاه اینترنتی از سوی ۸ هزار فروشنده ثبت‌شده است. «اسنپ تریپ» هم با ثبت ۱۲ هزار رزرو ماهانه و همکاری با ۸۰۰ هتل به کار خود ادامه می‌دهد. «اسنپ باکس» و «هیت» نیز دو استارت‌آپ جدید این مجموعه هستند.

علاقه‌مند در مورد موارد امنیتی و احراز صلاحیت رانندگان اعلام کرد: «تعامل با پلیس امنیت و امکان ناجا را آغاز کردیم. تأییدیه صلاحیت راننده‌ها را از سامانه‌های این دو بخش پلیس در مدت ۷۲ ساعت می‌گیریم. ما ارزیابی لحظه‌ای برای رانندگان داریم که امتیازدهی مردم به رانندگان است. ۵۰ درصد مسافران به رانندگان ما امتیاز می‌دهند. اگر معدل امتیاز راننده از ۷/ ۴ کمتر شود یک هفته تعلیق می‌شود و درصورت ادامه پیدا کردن روند نارضایتی، همکاری با راننده قطع می‌شود.»

او افزود: «ما شکایت مردم را جدی می‌گیریم و برای این کار یک واحد رسیدگی به شکایات داریم. سعی ما حفظ کیفیت ماشین و رانندگان در طول زمان است. این کار را با آموزش رایگان انجام می‌دهیم که به‌صورت آنلاین و حضوری است.» براساس آمارهای ارائه‌شده هم‌اکنون ۳ هزار راننده زن برای خدمت‌رسانی به بانوان تهرانی در بخش اسنپ بانوان بانام «اسنپ رز» فعالیت دارند.

در این دیدار مدیران بخش‌های مختلف گروه اینترنت ایران ازجمله اسنپ، اسنپ‌تریپ و اسنپ‌فود، گزارشی در مورد عملکرد و کار آیی استارت‌آپ‌های خود ارائه کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، مهرداد عبدالرزاق مدیر ارشد اجرایی اسنپ‌فود نیز در این دیدار اعلام کرد که اسنپ‌فود همکاری با ۸۰ شیرینی فروشی تهران را آغاز کرده است تا علاوه بر غذاهای رستوران‌ها و فست‌فودها، شیرینی نیز به سبد محصولات اسنپ‌فود اضافه شود. گروه اینترنتی ایران (گروه اسنپ) از سال ۱۳۹۳ در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. راکت اینترنت، ام‌تی‌ان و ایرانسل، سه سهامدار سرشناس این گروه اینترنتی هستند.

این شرکت شناخته‌شده در سطح ایران فعالیت خود را گسترش داده است و باوجود همه مشکلات، فشارها و تحدیدها، اسنپ توانسته به‌سرعت در جامعه ایران جایگاه خود را ارتقا دهد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین