| کد خبر: 164619 |

مدیرکل راهداری استان اردبیل از احداث ۵ ساختمان جدید به همت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد.

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل به توسعه پایانه مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: ما قبلاً در چهار هکتار، ساختمان و تأسیسات مناسبی را در پایانه مرزی بیله‌سوار افتتاح کردیم و توسعه این مجموعه در چهار هکتار دیگر در حال انجام است که درمجموع با تأمین اعتبار از طریق سازمان مرکزی و پرداخت ۱۵ میلیارد تومان به پیمانکار تا خردادماه این مجموعه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی پیشرفت این پروژه را ۹۸ درصد اعلام کرد و افزود: ما تمامی بدهی پیمانکار را پرداخت کردیم و ساختمان آبرومندی را با تمامی امکانات و تجهیزات در پایانه مرزی بیله‌سوار افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی از در حال احداث بودن راهدارخانه بودالالو و پنج ساختمان جدید به همت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد و گفت: به‌غیراز ساختمان راه و ترابری سابق اردبیل که پیمانکار آن با انتشار آگهی به‌زودی انتخاب می‌شود پیمانکار راهدارخانه سرعین، گرمی، نمین و ساختمان مشکین‌شهر انتخاب‌شده و عملیات احداث آن‌ها به‌زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل به نصب ۲۴ دستگاه ثبت تخلفات سرعت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اشاره و تصریح کرد: ما همچنان در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کارهای خوبی را دنبال می‌کنیم به‌طوری‌که تحولات اساسی در حوزه روکش آسفالت، خط‌کشی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و عملیات تعمیر و نگهداری انجام می‌شود.

رحمتی اولویت اول را تأمین اعتبار برای خط‌کشی و نگهداری راه‌های شریانی اعلام و بیان کرد: امیدواریم با کمک فرمانداران و تأمین و تخصیص اعتبارات استانی بتوانیم در بخش خط‌کشی، ترمیم و نگهداری و توسعه راه‌ها فعالیت‌های خوبی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: به ازای هر کیلومتر آسفالت به عرض ۵.۵ متر ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که در تأمین این اعتبار هنگفت باید فرمانداری‌ها و شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان‌ها کمک‌کار ما باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین به تعدیل ۶۲ نفر نیرو در حوزه راهداری به دلیل پایان فصل کاری اشاره کرد و افزود: باید توجه کنیم که کار ما در حوزه راهداری محدود به فصل زمستان نیست بلکه ما در سایر فصول به نیروهای توانمند در شستشوی تابلوها، روشنایی معابر، خط‌کشی، نگهداری و تعمیر جاده‌ها نیاز داریم و به‌هیچ‌وجه تأمین اوراق و پرداخت آن دردی از ما را دوا نمی‌کند بلکه با تأمین منابع اعتباری نقدی می‌توان در این بخش فعالیت‌های خوبی را انجام داد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین